Búrka

476 14 4
                                    

James:

Blesk osvetlil izbu a ja som na to otvoril oči. Búrka! Belle sa bojí búrok. Vstal som z postele ,,Kam ideš kamoško?" ,,Nestaraj sa Fred," a odišiel som. Bol som na chodbe a vošiel som do dverí, kde spali dievčatá. Nevedel som, kde leží kým neprišiel ďalší blesk a niekto pod perinou sa zababušil ešte väčšmi. ,,Búrka?" nadvihol som perinu, pod ktorou bola Belle. ,,Áno" ,,Chceš spoločnosť?" usmiala sa, i keď na silu. Posunula sa a ja som si ľahol ku nej. Hneď ma objala a ja som nechcel, aby to skončilo. Zaspali sme.
🌺🌺🌺
,,Čo?!!?" zvrieskla a pritom šepkala Rose. Ja som sa dvihol ukázal som jej nech je ticho a späť som si ľahol ku Belle. Pekne voňala. Naspäť som zaspal. Keď som o nejakú hodinu vstal, zbehol som dole po schodoch a priniesol hore toasty, palacinky, jahody a džús. No skoro som zabudol na zelené jablko. Vybehol som po schodoch a dal to všetko na nočný stolík. Potom som si k nej späť ľahol a zatvoril oči.

Belle:

Vstala som a pozrela na Jamesa. Asi ešte spal. Uvidela som, že sa držíme za ruky tam som sa s nimi začala hrať. ,,Ako dlho sa s nimi budeš ešte hrať?" ,,Oj. Prepáč, ak ti to vadí prestanem." pustila som jeho ruku. ,,Ale ja som nepovedal, že mi to vadi," a usmial sa. Ja som mu úsmev opätovala. Sadli sme si a začali sme jesť.
,,James?" ,,Hmm?"
,,Ako nás mám teraz brať? Nepriatelia, kamarátiť alebo niečo viac?"
,,Ty sa rozhodni"
,,Ja by som brala aj tu poslednú... Ale tajiť." neveriacky sa pozrel, no i ja som tomu neverila.
,,Dobre, keď to tak chceš. Ale pred ostatnými kamaráti?"
,,Áno, kým nebude vhodný čas.'' iba prikývol.
,,Kde ste?! O dve hodiny ide vlak!" vyskočili sme z postele. James bežal do izby sa prezliecť a ja som sa prezliekla tu. O chvíľu sme boli dole i s vecami. Premiestnili sme sa na nástupište 9 a 3/4. Nastúpili sme do vlaku. Celú cestu sa o niečom rozprávali. Ja a James sme pozerali niekde von, keď sa nám stretli pohľady. No jedným okom. Bolo to pekné. ,,Vystupujeme," povedala Rose až so mnou miklo. Ako sme vystúpili stála tam McGonagalová a vzala nás do riaditeľne. Iba sme na seba pozreli a mikli ramenami. Vošli sme dnu. ,,Slečna Malfoyová, Pán Potter. Dúfam, že ste sa cez prázdniny trochu skamarátili," pozreli sme sa na seba a usmiali ,,dobre, lebo budete hlavnými prefektmi." pozrela som na Jamesa a usmiala som sa väčšmi. ,,Budete mať vlastnú izbu, kúpeľňu, klubovňu. Je to na piatom poschodí. Obraz s dievčatkom v červenom. Heslo je: Metlobal," ,,Dobre tak my už pôjdeme," a odišli sme. Vybehli sme na piate poschodie a zastali pred obrazom ,,Metlobal," povedali sme naraz a dievčatko nás pustilo dnu. Všetko bolo zladené do farieb Chrabromilu. ,, Idem do svojej izby," pozrel sa na mňa smutno ,,iba sa prezlečiem" ,,ja ťa počkám u mňa. Je veľa času do večere," vošla som do svojej izby prezliekla som sa. Zišla som po schodoch a višla som po jeho do izby. ,,Som tu," pozrel sa na mňa a potešil. ,,Zase prší," pozrel sa von oknom, ktoré bolo skoro väčšie ako posteľ a to ťa posteľ mala asi 3 metre. Sadli sme si spolu na okno a pozerali von.

Ahojte.
Dávam krátke kapitoly, ale bude ich veľa takže budú aj zvraty. Teraz sa na jeden chystám ohľadom Bellinej rodiny.
No nechcem robiť spoiler.
Vaša Retardatur Ferret Egoistic.

Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}Where stories live. Discover now