Rose:
Kde sú. Kde sú. Ona ho určite zabila ako hovorila včera! ,,Freeeeeeed! Ona včera hovorila, že ho asi zabije. Čo ak ho zabila?? Sú dlho preč. Asi 3 hodiny!..." ,, Sestrička kľud ona ho určite nezabila, ale môžme ich ísť nájsť." iba som prikývla. Pozbierali sme všetky deti a zišli dole ,,Kam, kam všetci?" ,,Ideme hľadať zrejme mŕtveho Jamesa a Belle celú od krvi," som rýchlo povedala. ,,Čože!?" povedal vystrašene Jamesov otec. ,,Idem s vami!" Višli sme von a rozdelili do skupín. ,,Pozri tu je v snehu urobená nejaká postava. Ale nevyzerá ako vysoká, skôr že Belle?!" Išli sme ďalej, keď zrazu vidíme dvoch ľudí ako spolu idú. To nemôžu byť oni. ,,Skryjeme sa možno to sú oni." prikývnem.
Lexa:
Ako sme višli von z baru, neviem išli sme smerom do domu. ,,Budeme kamaráti?" dal mi nečakanú otázku. ,,Môžeme, ale ako zareagujú?" to ma veľmi zaujíma. ,,Aha tu som skočila do snehu" zasmejem sa a ukážem na sneh. ,,BAF!" otočili sme sa úplne naraz a vidíme Rose a Freda. ,,Ahoj" zahanbene sa pozriem na Jamesa a on na mňa a iba sa usmeje. ,,My sme sa o vás báli a vy sa hrajte vo snehu. Belle my sme sakra báli!" povedala smutne Rose a Fred jej iba prikývne. ,, Prepáč, ale ja a James sme..." ,,Pooooooočkať. Odkedy Jamesovi hovoríš James??" ,,Ja a Belle..." ,,A ty odkedy Malfoyovej hovoríš Belle?!" zase sme sa na seba pozreli ,,Skamarátili sme sa" povedali sme jednohlasne. Oni na nás iba neveriacky pozerali. Vtedy sme sa stretli i s ostatnými. ,,Konečne. Už poďme do domu" ,,Dobre" otočila som sa i s Jamesom a išli vedľa seba. ,,Počkať! James by išiel úplne dozadu. Čo ste nám nepovedali?" Opýtala sa Lilly. Otočili sme sa a usmiali. ,,Vy ste sa... s-skamaratili?" ,,Tak trochu" ale to už sme boli pri dome. Vybehla som do izby, ľahla do postele a sa mi premietalo čo sa stalo až som z toho zaspala. Zrazu začalo pršať. Blesk osvetlil celú izbu a ja som sa skryla pod deku.
ESTÁS LEYENDO
Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}
FantasíaPríbeh o nenávisti medzi Jamesom Siriusom Potterom a Belle Alexe Malfoyovej alebo možno o skrytej láske...