Ani neviem ako a už tu bol 20. december. Tým pádom sa zajtra začínajú Vianočné prázdniny, ale to nebudú pekné Vianoce, pre mňa.
Budem s Rose, Scorpom a Potterom. Super! Vážne super! Nič lepšie není, než ostať s tým Potterom, ktorý ma chcel iba využiť.
No dobre je, že za tie mesiace som sa naučila skrývať, že my zničil srdce.
Niekto zaklopal.
,,Kto je?"
,,Belle, to som ja James," povedal sklesnuto.
,,Čo chceš?!" zasyčala som.
,,Ja ti to chcem iba vysvetliť," a asi si udrel hlavu o dvere alebo čo, lebo som počula buchnutie.
Zľakla som sa tak som otvorila dvere. Nečakané na mňa spadol Potter a ocitli sme sa v takejto polohe. Ja na chrbáte a on nadomnou.
,,Zlez... Zo... Mňa!" zakričala som, keď sa na mňa zvalil. Hneď sa postavil a podal mi ruku.
Ja som ju nepriala a zdvihla sa sama.
,,Nepotrebujem tvoju pomoc,"
,,Belle ja ti to vysvetlím a je mi jedno či budeš alebo nebudeš počúvať!" už tiež trochu zvážnel.
,,Nie ďakujem," na to som hneď vyšla z izby a odišla na obed.
O štyri dni neskôr:
Vstala som z postele a vošla hneď do kúpeľne, aby som si urobila rannú rutinu. Keď som ju dokončila a pozrela na kalendár, zvislá som od radosti.
,,Sú Vianoce!" a rýchlo som vybehla z izby, skoro som sa zabila na schodoch, ale radosť ma hneď prešla, keď som uvidela J... Pottera ako sedí na gauči a pozerá na mňa.
,,Veselé Vianoce,"
,,I tebe," a podišla som ku stromčeku.
,,Už ma necháš, aby som ti to vysvetlil?"
,,Nie," vzala som si darčeky a odišla do izby.
Od mamy som dostala knihy. Od otca som dostala metlu, veľmi chce, aby som hrala Metlobal, ale to mi bude nanič, keď idem na inú školu. Od Scorpa som dostala hlavne sladkosti. Od babky a dedka z maminej strany som dostala dvojradové korčule. Nádherné modro-čierne. Ostatné darčeky boli od dievčat a iných ľudí z Rokfortu. Tie som ani nerozbalila. Skoro všetci stoja na Potterovej strane, že ho mám nechať nech mi to vysvetlí!
Obliekla som sa najteplejšie ako som mohla a vybrala sa von. Už asi dva mesiace máme sneh.
,,Kam ideš?"
,,A čo ťa do toho?" prevrátila som oči a odišla z klubovne. Vyšla som pred hrad a začala sa tam prechádzať. Asi po desiatich minútach mi niekto hodil zo zadu do hlavy snehovú guľu. Keď som sa otočila, videla som koho? Môžte dvakrát hádať. Potter.
,,Prestaň!" a išla som ďalej. No prišla ďalšia guľa. Ale tá bolela viac. Prečo? Stal ku mne bližšie. Prevrátila som oči a išla ďalej. Niekto ma chytil za zápästia a otočil k sebe.
,,Nikdy. NIKDY! Ťa neprestanem milovať," a pobozkal ma. Ja, ani neviem prečo, som spolupracovala. Keď sa odtiahol povedal len toto:
,,Zdá sa, že ani ty," ja som prevrátila oči a odišla od neho.
***
No a je tu koniec prázdnin. Stále som sa s ním nebavila a ani s nikým iným. Okrem Scorpa jasné. Už som sa so všetkými lúčila. Prečo som sa s nimi lúčila? Ani ja sama neviem. Všetci ma objímali, plakali a lúčili sa so mnou. Prečo???
Dole zišiel i Potter. Ja som na neho pozrela.
,,Zbohom," a zakýval mi rukou.
,,Zbohom," a tiež som mu zakývala. To už som vychádzala z klubovne a mierila ku McGonagalovej. No som stretla Auroru.
,,Prečo ste sa bozkávali?" zvrešťala som.
,,Čo?"
,,No prečo ste sa bozkávali?! Ty a James," Prečo som ho oslovila menom, neviem.
,,Ja som ho pobozkala, no on nespolupracoval. Začal mi hovoriť, že ťa miluje a mám prestať, ale som ho chcela pre seba," ja som stratila slová. On za to nemôže?
,,Slečna Malfoyová, môžme ísť?"
,,Môžete chvíľu počkať?"
,,Nie už nemáme času," ja som sa chcela rozbehnúť s plačom za Jamesom, no už bolo neskoro. Mala som ich počúvnuť. V tom som už bola doma a stáli pri mne rodičia.
,,Stalo sa niečo Zlatko?" opýtala sa ma mama, no to som sa jej už vrhla som slzami do objatia.
Ahojte!
No tento príbeh už bude končiť už len jedna časť a epilóg. Ďakujem za každý vote, prečítanie a koment. Ste zlatý. Už máme tu pomaly 300 prečítaní. Čakali by ste nejaký taký koniec? Každopádne VOTE prečítanie či koment poteší.
Vaša Retardatur Ferret Egoistic.
VOUS LISEZ
Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}
FantasyPríbeh o nenávisti medzi Jamesom Siriusom Potterom a Belle Alexe Malfoyovej alebo možno o skrytej láske...