Oheň- malé slniečko

243 7 3
                                    

Voda sa zrazu v mojej ruke zmenila na oheň. Zľakla som sa, lebo keď som sa pozrela na ruky nevidela som žiadne... no popáleniny. Hmmmm. Čo mám s rukami? 

Zrazu niekto zaklopal na dvere a ja som išla otvoriť dvere. Bol to James. A teraz povedať mu to, či nie?

,,Ahoj,"pozdravila som mu. Pozrel sa mi do očí.

,,Deje sa niečo?" opýtal sa ma ustarane. Zaváhala som. Chodím s ním už skoro rok, ale nechcem ho vystrašiť.

,,N-nie čo? Čo by sa malo diať?" stále som bola zaskočená z toho čo sa stalo ,,Ideme na raňajky?"

,,Jasné poď," usmial sa a namierili sme si to von z klubovne. Keď sme vošli do Veľkej Siene a sadla som si k Rose, tiež sa mi pozrela do očí. Čo s tým všetci majú?

,,Stalo sa niečo? Ublížil ti niekto?" opýtala sa rovnakým tónom ako vtedy James.

,,Nie čo by sa malo diať?" mykla plecami a venovala sa jedlu. Ja som si dala jednu hrianku a hneď som išla na izbu. Nečakala som ani na Jamesa. Musí byť riadne vystresovaný. Vošla som do klubovne a hneď za mnou bol i James.

,,Belle," ja som kráčala do svojej izby ,,Belle keď sa niečo deje, môžeš mi to povedať," ja som sa otočila a hneď mu skĺzol úsmev z tváre, keď videl slzy v mojich očiach.

Pristúpil ku mne a objal ma. Ja som mu to opatrne opätovala, aby som ho ešte nepopálila. Sadli sme si na gauč.

,,No a teraz mi povedz čo sa stalo," a mierne sa usmial. Už som mu to chcela povedať.

,,James ja nemôžem, nieje ešte vhodný čas." objal ma.

,,Dobre, ale keď bude vhodný čas mi to povieš, dobre?" ja som prikývla.

,,Milujem ťa," pošepkala som tak potichu, že to asi ani nepočul.

,,I ja teba," objala som ho viac. Potom som sa od neho odtiahla.

,,Idem sa pripraviť na prvú hodinu," a odišla som po schodoch.

Obliekla som si hábit a vzala učebnice na prvú hodinu, dejiny Mágie. Premýšľam, kedy to Jamesovi poviem. Poradíte? Haló? Hlasy v mojej hlave? Poradíte?

Vošla som do klubovne a tam bol James. Čakal na mňa.

,,Pôjdeš so mnou dnes na rande?" ja som ostala zaskočená, lebo mi sme ešte nemali žiadne rande.

,,Áno," a ešte som k tomu prikývla, aby to mal jasné. Potom sme si to namierili do učebne. Sadla som si s Jamesom do poslednej lavice. Dejiny Mágie sú nuda. Chcela som to Jamesovi povedať, ale čo keď lepší nápad bude na tom rande.

Po škole som čakala na Jamesa v našej klubovni. Niekto zaklopal a vošiel dnu, potom čo som mu otvorila. Bola to Rose, Lilly, Kamília, Fred, Scorp a Hugo Hugo je Rosin brat.

,,Ideš sa s nami guľovať?" opýtali sa všetci naraz.

,,Nie ďakujem," a usmiala som sa. Fred vybehol ku Jamesovej izby. Hneď do klubovne vletel oblečený James pripravený na guľovačku. Ja som na neho nechápavo pozrela. Vyzeral, že asi zabudol, tak som sa postavila a vošla do izby. Zabuchla som dvere.

,,Očná hádka," to som ako jediné počula a potom iba smiech. Oni sa smejú na tom, že James zabudol na rande.

Sadla som si na okno pozerala von. Rozprávali sa tam o niečom a potom sa rozdelili do skupín.

James bol s Rose, Scorp s Kamíliou, Hugo s Lilly a Fred bol s Miley. Ona sa asi potom k nim pridala.

Keď som sa pozrela na Jamesa a Rose, niečo si šepkali, ale nevyzerali, žeby to bolo o guľovačke.

Vyšlo mi pár sĺz, prečo? Zabudol na rande a to mi o ňom hovoril dnes ráno.

Za chvíľu som si ľahla do postele a zavrela oči. Niekto zaklopal. Neišla som otvoriť. No dvere sa otvorili a vstúpil James s Rose.

,,Asi spí, tak poďme naplánovať to rande. Dúfam, že sa jej bude páčiť," a odišli. Čo? Aké rande? Žeby nezabudol? Ale teraz som zmätená.

Vstala som z postele a otvorila opatrne dvere. Zišla som do klubovne.

,,O ahoj, mysleli sme si, že spíš tak sme ťa nechceli rušiť," a usmial sa na mňa James.

,,Nie ja som vôbec nespala," a uškrnula som sa. Vyľakane sa pozrel na Rose.

,,Áno viem, že plánujete to rande. Ja sa do toho nebudem vŕtať, len povedz kedy," a prišla som k nemu.

,,No neviem kedy bude pripravené, ale asi zajtra," ja som prikývla a objala ho. Rose zatiaľ odišla.

Keď už bolo neskoro išli sme späť.

Ahojte!
Prepáčte, že dávam nepravidelne časti. Dúfam, že sa páči. Každopádne Vote, prečítanie či koment poteší. Dúfam, že budete čítať ďalej a budete vytrvalí, kým dám ďalšie časti, však na dobre sa oplatí počkať. 😉
Vaša Retardatur Ferret Egoistic. ❤️

Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}Where stories live. Discover now