Neznáša ma

229 7 0
                                    

James:

Odišiel som z našej ubytovne a namieril si to ku Chrabromilskej klubovni.

Zrazu mi niekto zakryl oči a odtiahol niekde nabok. Keď mi ich odkryl povedal:

,,Jamesík," a Aurora akoby až pohltila moje pery. Bozky som jej neoplácal.

,,Ako si mohol???!!!" hneď ako som otočil hlavu, uvidel som Belle. No ja som videl ako sa jej do očí nahrnuli slzy a utiekla.

,,Idem za ňou,"

,,A na čo budeš chodiť za nejakou humusáčkou!?"

,,Ona nie je humusáčka!'' odstrčil som ju od seba a rýchlo bežal za Belle.

,,Belle! Belle počkaj!" Ona zastavila, ale nie kvôli mne, kvôli tomu aby povedala heslo.

Hneď ako sa obraz otvoril utiekla dnu. Bežal som čo najrýchlejšie, aby som sa nezdržiaval heslom.

Vybehla do svojej izby. Vyšiel som po jej schodoch a chcel otvoriť, bolo zamknúté.

,,Belle nechaj ma to vysvetliť, prosím,"

,,A čo keď ti poviem, že nenechám a vypadni odtiaľ POTTER už ťa nikdy v živote nechcem vidieť!'' Čo? Odkedy sme späť u Potter a Malfoyová?

,,Belle pr..."

,,Ty si ešte tu? To ti mám vynadať aby si išiel alebo čo?! Vypadni Potter,"

,,A prečo sme späť u Potter," počul som kroky a otvorila dvere.

,,Za to, že si sa bozkával s Aurorou! Prečo asi? Ja hlúpa som verila, že ti môžem veriť, ja hlúpa som skočila na tvoju hru, že ma miluješ a zamilovala som sa do teba! Som neuveriteľne hlúpa, že som ti verila!" Oči jej zaliali slzy.

,,Nikdy nehovor, že som na teba iba hral moju lásku k tebe,"

Belle:

,,A ako ti mám veriť, že si ma miloval, keď si mi povedal, že ideš za Fredom a našla som ťa sa bozkávať s inou?!" Otočila som sa na päte a zatresla dvere a rýchlo ich zamkla. Ľahla som na posteľ a rozplakala sa.

On ma iba využil! Nikdy ma naozaj nemiloval! Plakala som veľmi dlho asi až do rána. Na vyučovanie nepôjdem, len mi treba výhovorku. Hm. Bolo mi trochu zle tak som ostala na izbe, ale nebolo mi tak zle, aby som išla za Pomfreyovou. Dokonalé. Však popravde mi je zle. Však mi ten sprostý Potter nie zlomil, on mi roztrhal srdce na milión časti.

Rozplakala som sa. Plakala som celý deň čo som nebola na vyučovaní a na raňajkách, obede, a večeri. Naučila som sa vyčarovať si jedlo a pitnú vodu, už nemusím z izby ani pätu dať von.

Stratila som úplný pojem o čase, ale myslím, že je už poobede. Niekto mi zaklopal na dvere.

,,Vypadni Potter! Mám ti zopakovať čo som ti včera povedala?!"

,,Hm. Ja niesom Potter, ale čo si mu včera povedala, by si mohla povedať svojej najlepšej kamarátke Rose," ja som lenivo výška z postele a odomkla izbu. Ani som nestihla otvoriť dvere a už dnu bol Potter a za ním Rose.

,,Prepáč," povedala mi smutne Rose a chcela ma objať, ale ja som ju zastavila.

,,Choďte preč," povedala som smutne. Keď sa ani nepohli zopakovala som: ,,Choďte ihneď preč!" To už sa i zľakli a odišli.

Takže Rose je na jeho strane. Vzala som papier a brko. Potrebujem svojho brata. On bude stáť na mojej strane, i keď nebude dobrá.

Čakala som asi pol hodiny a už mi prišla bratova sova:

Dobre sestrička, hneď prídem, len neviem heslo.

Ja som mu ho napísala a sova odletela. Za asi ďalšiu pol hodinu mi niekto zaklopal na dvere.

,,Scorp?" Povedala som smutným, sklesnutým a sklamaným hlasom.

,,Áno,"

,,Sám?"

,,Áno,"

,,Určite?"

,,Určite áno," ja som otvorila dvere a vtiahla ho dnu. Za ním som hneď zamkla.

,,Tak čo sa deje?" všetko som mu povedala.

,,Počkaj, ty ovládaš živly a pôjdeš na inú školu?"

,,Áno,"

,,On bozkával inú?"

,,Áno,"

,,Počkaj tu," odišiel.

Keď sa vrátila ma ruku v pästí a na nej trochu krvi.

,,Čo si mu spravil?" Povedala som ustráchane.

,,Nič z čoho by sa nevyliečil," a objal ma.

Ahojte!
Ako som hovorila, časť sa podarila i tu. Čakali ste to? Čo mu asi spravil Scorp? Páči časť? Každopádne VOTE, prečítanie či koment poteší.
Vaša Retardatur Ferret Egoistic.

Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}Where stories live. Discover now