Je október. No ak neviete, Potter má stále neznáša, ale ani ja jeho nemám veľmi v láske. ,,A nemôžete sa proste skamarátiť?" ,,Rose a ty si nepamätáš čo mi povedal vo vlaku? Som podľa neho spo..." nedopovedala som a niekto zaklopal. ,,Otvor... Potter! Toto si prehnal!" použil na mňa 'aquamenti' takže dom celá mokrá. ,,Čo, Malfoyová sa hnevá?" uskrnol sa a utiekol so smiechom. ,,Tak toto nebude dobré" povedala Rose. ,,To mi ver!" nahodila som Malfoyovský úsmev. Keď som sa prezliekla, išli sme na raňajky. ,,Musím sa mu pomstiť!" ,,Ale ako?" opýtala sa ma Rose. ,,Ešte neviem. Ale bude to velké... veľmi velké."
O 4 roky neskôr.
Som piatačka. Zobudila som sa a išla spraviť rannú rutinu. ,,Potter! Ja. Ťa. Zabijem!" vtedy vošli Rose a Kamília. ,,Čo sa stalo?" otočila som sa k nim ,,Mám. Oranžové. Vlasy!" ale ony sa už váľali po zemi od smiechu. ,,Ja ho zabijem!" ,,a-ale koho by si chcela zabíjať Malfoyová?" ,,Teba Potter!" ,,Ale čo Malfoyová sa nám hnevá." uškrnul sa a odišiel. ,,Musím niečo vymyslieť!" a do školy už k nám chodí i Potterová sestra Lilly. ,,Hmmm" začala som chodiť po izbe. V tom mi to ťuklo. ,,On sa bojí pavúkov" ,,OH nie" povedala Lilly. ,,Ale áno. On za to zaplatí" ,,Čo máš na pláne?" opýtala sa má nedočkavo Rose. ,,No pôjdeme za Hagridom. Vezmeme od neho nejaké pavúky. Keďže ja milujem pavúky tak si ich dám zajtra na seba a vojdem do jeho izby. Prídem ku jeho posteli a ho zobudím. Uvidí na mne pavúkov a bude vystrašený a ja mu poviem 'Daj mi proti kúzlo na vlasy a odídem' môže byť?" ,,Geniálne" žasla Rose. ,,Dobre ja idem ku Hagridovy." ,,Ja idem do knižnice ja sa do toho nechcem motať." poznamenala Lilly. Odišla som z hradu, nevedela som, že ma Potter sleduje! 'Klop, klop' zaklopala som na Hagridove dvere. ,,Hagrid!" a objala som ho. ,,Ahoj Belle čo sa deje?" ,,Potrebujem pavúkov" pozrel sa na mňa ,,James"
,,Áno." ,,A vlasy?" ,,Tiež" podal mi pavúkov a ja som odišla. Na ďalšie ráno som vstala skôr a dala na seba pavúkov pred jeho dverami. Otvorila som ich. Prišla som k jeho posteli. ,,Potter. Potter! Vstávaj!" ,, Čo sa deje Malfoyová?!" keď sa na mňa pozrel, zdesil sa. Videl pavúkov. ,,Choď preč." povedal so strachom v hlase. ,,Vráť mi vlasy späť!" ,,Dobre..." niečo zamumľal s prútikom v ruke a ja som konečne vyhrala. Vlasy som mala späť.
🌺🌺🌺
Je december. Vstávam s nadšením, lebo onedlho ideme domov. ,, Dobré ráno Belle." ,,Dobré" ja som višla z izby oblečená, s tým že počkám dievčatá v klubovni. Zrazu ma niekto chytil za ruku a zakryl mi oči. ,,Kto som?" ,,Potter?!"
,,Teraz poď so mnou" začal ma ťahať, asi von. Bola mi čoraz väčšia zima. Išli sme po schodoch hore. Dal mi dole ruku z očí. Neboli sme von. Astronomická veža? Čo tu? Keď som sa pozrela dole bol tam asi 2.5 metrový sneh. ,,Postav sa na balkón." Neochotne som sa tam postavila. Rozbehol sa a... Letíme zrazu na metle. ,,Čo robíš?! Daj ma dole!" zletel čo najrýchlejšie dole a zhodil ma do snehu. ,,Potter! Čo stvarate madam Malfoyovej!?" bola to McGonagalová. Zdvihla som sa nejak zo snehu a viedla nás do riaditelne. ,,Madam Malfoyová vy môžete ísť s pánom Potterom sa porozprávam." Konečne! Prišla som na izbu kde už po raňajkách sedeli baby. Hneď ma objali ,,Čo sa stalo?!" keď som im všetko povedala prišla ku mne Rose a opýtala sa ma. ,,Ozaj nechcela by si k nám prísť po Vianociach?" ,,Áno to by bolo skvelé!" vykríkla som. Na ďalší deň sme hneď po raňajkách išli do vlaku. Vo vlaku sme sa ako vždy iba rozprávali. Keď sme došli na stanicu hneď som sa rozbehla ku otcovi a máme. Scorp išiel za mnou. Prišli sme domov a ja som skočila do svojej mäkkej postele. Doma sme si hovorili zážitky. Na Vianoce sme si rozbalili darček. Zrazu priletela nejaká sova. Dala mi krabičku. Keď som ju otvorila, bol tam náhrdelník od... Pottera. Bol tam lístoček 'Aby si na mňa bezabudla' keď som si prezrela náhrdelník bolo na ňom Potter. Egoista narcistický. Ja som mu sovou poslala náramok s mojím menom. To bude sranda.No dnes som dala ešte jednu kapitolu dúfam, že sa páči. Ak hej môžete nechať viete, koment a som rada za každé prečítanie.
Ďakujem
Vaša Retardatur Ferret Egoistic
أنت تقرأ
Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}
خيال (فانتازيا)Príbeh o nenávisti medzi Jamesom Siriusom Potterom a Belle Alexe Malfoyovej alebo možno o skrytej láske...