Som v neznámej izbe. Je tam so mnou James.
,,Povedz mi, čo sa deje," chytil ma za ruku. Odtiahla som ju.
,,Povedz mi, čo sa deje!" už bol nahnevaný.
,,Dobre, ráno asi pred týždňom som sa zobudila a išla umyť tvár. No keď som pustila vodu, zmenila sa na oheň. Dobre?!" ja som na neho zakryčala a rozplakala.
Podišiel ku mne a chcel ma objať.
,,Nie! Nechaj ma," už som bola nahnevaná. Začal ustupovať.
Pozrela som sa na ruky. Boli tam plamene a vystrelila som ich smerom k Jamesovi.
Rýchlo som sa zobudila. Začala som plakať.
,,Čo sa deje?" pozrel sa na mňa James a hneď si ku mne sadol, keď uvidel, že plačem.
,,Z-zlý s-sen," a uisťovala som sa či to ešte stále není sen.
,,Čo sa tam dialo?" hneď som stuhla. Čo mu mám povedať? Čo keď to skončí ako v tom sne?
,,J-james. Ja...ja som sa rozhodla, že ti poviem čo... čo sa vtedy stalo..." on sa na mňa pozrel a prikývol, aby som hovorila. Silno som sa nadýchla.
,,No vieš predvčerom keď..." vtedy vtrhol do dverí Fred. Skadiaľ vie heslo?! Pozrela som sa na Jamesa a on sa začal škrabať na hlave.
,,Oj, neruším?" zabíjala som ho pohľadom.
,,Rušíš Fred, rušíš!" on sa až zľakol. Začala som dýchať, čo keby to vážne skončilo ako v tom sne. Ukľudnila som sa.
,,Dobre, tak James potom príď k nám a teba Belle zháňajú dievčatá," obydvaja sme prikývli.
,,No?" neisto sa na mňa pozrel.
,,James ukradneme ti Belle," usmiali sa a už ma brali dievčatá.
,,Poviem ti to na randeee," zakričala som. Dúfam, že to počul.
,,Dobreee," tak asi počul.
,,Kam má beriete?"
,,No vieš ideme ťa pripraviť na rande," a usmiali sa na seba všetky štyri. Aj Miley.
,,A dnes je sobota tak sa neboj," a došli sme do ich izby. Posadili má na jednu z posteli.
,,Tak?"
,,No ukážeme ti štyri šaty. Každá jedny, ktoré sa jej najviac páčia a ty si vyberieš. Potom ti podľa toho dáme doplnky u nich to je to isté," ja som na nich úžasnú to pozrela.
,,Dobre začneme. Lilly prinesie svoje šaty o chvíľu," a vtedy vošla.
,,Obleč si ich," vošla som do kúpeľne. Boli to nádherné biele šaty asi po kolená so širokou sukňou a čipkou na páse.
,,Wau! Vyzeráš nádherne," ja som sa usmiala.
,,Teraz Rose," a podala mi šaty. Vošla som zas do kúpeľne. Boli tam červené bezramienkové šaty trochu pod kolená s ružičkami na konci sukne a čiernym opaskom.
,,Tie sú ešte krajšie," potom boli šaty od Kamílie. Tá mi dala svetlo- rúžové šaty na jeden dlhý rukáv, po kolená so stredne širokou sukňou.
A nakoniec boli šaty od Miley. Ona mi dala modré šaty s čiernym korzetom, ktoré boli až po zem. Po kolená boli trochu úzke a na konci bola široká sukňa.
,,Neurazte sa všetky sú nádherné, ale ja si vezmem asi tie od Miley. Viete, že mám rada modrú," a usmiala som sa.
,,Dobre, ale nechaj si všetky žiadna nemá takú veľkosť ako ty," povedala Rose a zasmiala sa.
,,Tu máš ešte čierne a modré doplnky," a podala mi jednu tašku. Dala som si všetko čo v nej bolo a potom ma namaľovali, a učesali. Keď sme skončili boli asi 2 hodiny poobede.
,,Ešte si vezmi toto," povedala mi Rose a podala mi modro- čierne plavky. Nechápavo som sa na ňu pozrela.
,,Prečo?"
,,Uvidíš," a vtedy vošiel môj James.
,,Môže... Wau," a iba na mňa pozeral.
,,Áno môžme," a už sme išli preč.
,,Takže kam ideme?"
,,Kuchynka," a usmial sa. Prečo sa všetci tak často usmievame?
Došli sme k obrazu a pošteklil hrušku. Tam bol predsretý stôl.
Posadili sme sa. Zatlieskal. Ja som sa na neho divné pozrela. A vtedy sa tam objavil škriatok.
Priniesla nám lievance. Nie obyčajné, ale so šľahačkou, čučoriedkami a jahodami. To je moje naj jedlo.
Keď sme dojedli vyšli sme z kuchynky a namierili si to o nejaké poschodie vyššie. Došli sme k nejakej miestnosti. Vošli sme dnu.
Boli sme v starej prefektskej kúpeľni. Boli tam dve lehátka a na nich uteráky.
,,Preto mi Rose dala plavky," a zasmiala som sa, a on so mnou.
,,Tak si ich choď obliecť," a odišla som do nejakej kabinky. Keď som asi po milión rokoch obliekla plavky, vyšla som. James sa na mňa s úžasom pozeral.
,,James..." chcela som mu to už povedať, ale ma prerušil.
,,Teraz budeme ticho," a hodil ma do mini bazéna.
,,Prečo?" vyhŕkla som, ale on skočil ku mne.
,,Bola pred chvíľou ľadová," pozrel sa na mňa.
,,No môžem ti povedať, čo sa vtedy stalo?"
,,No?"
,,Vieš ja som vošla do izby a otvorila si okno. Ľahla som si do postele a nechala ho otvorené. Ráno mi vôbec nebola zima, ani nič podobné. Nechala som to tak a išla si umyť tvár. Pustila som si ľadovú vodu a..."
,,A čo?"
,,Nooooo... zmenila sa na oheň. Zľakla som sa, lebo som nemala žiadne popáleniny," pozrel sa na mňa...
Ahojteeee!
Dúfam, že sa vám kapitolka páči. Zistila som, že sa dá i na PC tak budem asi písať tu. Každopádne VOTE, prečítanie či koment poteší. Ak máte otázky, kľudne sa pýtajte ja som stále online.
Vaša Retardatur Ferret Egoistic.
YOU ARE READING
Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}
FantasyPríbeh o nenávisti medzi Jamesom Siriusom Potterom a Belle Alexe Malfoyovej alebo možno o skrytej láske...