Dovolenka

308 8 3
                                    

,,Ahoj. Máme prekvapenie," pozrela som sa na neho prekvapene, ale keď som uvidela Rose, hneď som sa ku nej rozbehla a objala. Do Španielska letíme 1. triedou. Takže sedíme po dvojiciach. Moja mama sedí s jej priateľom, ktorého veľmi nemám rada. Teta Ginny sedí s ujom Harrym. Scorp sedí s Albusom, keďže sa teraz vďaka Slizolinu skamarátili. Rose a Lilly si sadli spolu. No, takže ja budem sedieť s Jamesom. Sadli sme si tak, že pred nami sedeli dievčatá a za nami chalani. Ja som celú cestu držala Jamesa za ruku. Trochu sa bojím lietať v niečom čo neovládam alebo to nieje z čarodejníckeho sveta. Mala som hlavu opretú na jeho ramene. Keď sme konečne doleteli tam som ho chcela pustiť, ale on ma chytil okolo pásu. Pozrela som sa na neho a on sa usmieval. Potom sme taxíkom išli na hotel. Ja som išla s mamou, Scorpom a maminím priateľom. James išiel s jeho rodičmi, súrodencami a Rose. ,,Dobrý deň, čo si budete priať?" opýtala sa nás recepčná vo veľmi luxusnom hoteli. ,,Dobrý deň, pre koľko ľudí máte najviac izbu?" ,,Máme pre 1-6 ľudí," ,,Tak vás poprosím jednu pre 4 ľudí a jednu pre 6 ľudí. Deti budete spolu dobre?" všetci sme naraz prikývli. ,,Ale je tam jedna manželská posteľ tak dúfam, že to nevadí," ja som s Jamesom prikývla, že apsolútne nevadí. Mama nám dala kľúče a všetky deti išli za mnou. No a to vysvetľuje prečo sme sa skoro stratili. Nakoniec sme to našli, ale mame izbu celkom ďaleko od rodičov. Izba bola rozdelená na obývačku a tri spálne. V každej boli oddelené postele a v jednej manželská, ako hovorila recepčná. Po dlhom dohadovaní sme skončili ako v lietadle. Scorp a Albus. Rose a Lilly. Ja a James. Po ďalšom dohadovaní som skončila s Jamesom v manželskej posteli. Ako nevadí, keďže nerada spím na samostatnej posteli. Odniesli sme si do izieb veci a išli na večeru. Zase po dvojiciach. Ja sa zbláznim. A zase ako v lietadle a v izbe som s Jamesom. Asi nám to osud praje. Na večerala som sa s Jamesom ako prvý, tak sme hneď išli na izbu, aby sme sa vybalili. ,,To čo máš také fialové v kufre?" a s radosťou sa na mňa pozrel. ,,Jaj. Keď som zistila, že idete s nami tak som si vzala šaty od teba," a odložila som ich so skrine. ,,Vidím, že sa ti ten náhrdelník páči," ja som sa pozrela na krk. ,,Áno odvtedy som ho ani raz nedala dole," a usmiala som sa. Ako jediný máme v izbe telku, tak keď sme sa vybalili, ľahli sme si na posteľ a pustili telku. Na to, že sme z čarodejníckeho sveta i tak pozeráme telku. Keď sme ju vypli bolo už asi pol dvanástej tak sme sa prezliekli a išli spať.
🌺🌺🌺
Ráno, keď som sa zobudila, James ešte spal, tak som sa rýchlo prezliekla. Potom som si urobila make- up a cop. Vošla som do obývačky či už náhodou nieje niekto hore. Dievčatá už boli hore, ale boli v ich izbe. Počula som z nej zvuky. ,,Ahoj," pošepkala som, keď som otvorila dvere. ,,Ahoj," odzdravili automaticky. Ja som si k nim sadla na posteľ. ,,No tak čo vy a James," a pozrela na mňa zamilovane Lilly. ,,No ako vždy. Stále milujem, milujem, ale je to vpohode, lebo ho vážne milujem," prekvapene na mňa pozreli. ,,Čo? To ste nevedeli? Ja by s to kľudne vykričala vonku," ,,Tak to sprav," pozreli sa na mňa a ja na nich. Mykla som plecamia otvorila okno. ,,Milujem James Siriusa Pottera z celého celučičkého srdca!" zavrela som okno a otočila sa na nich. ,,Sta..." a tam sa udivene na mňa pozeral kto? James. Začala som sa strašne červenať a odhrnula si vlasy z očí. Prišiel ku mne a objal ma. ,,I ja teba milujem z celého srdca," iba som sa usmiala. Keď sme išli na raňajky, James išiel posledný, levo si niečo chcel vziať ešte z izby. Tak som si povedala, že ho počkám za rohom. To čo som uvidela bolo hrozné...

James:

Višiel som z izby a niekto má pritlačil ku stene. Bol to Hermiónin priateľ. ,,Rozídeš sa s Belle," nechápavo som sa na neho pozrel. Keď to uvidel dal mi facku. ,,Rozídeš sa s ňou!" povedal už prísnejším hlasom. ,,Prečo? Ja sa s ňou nerozídem," on mi dal päsťou do oka a odišiel.

Belle:

Počkala som. Keď bol ďaleko, tak som vykukla z poza rohu. James sa tam celý triasol na zemi. Hneď som sa ku nemu rozbehla. ,,James, James poď ideme do izby. Musím ti dať studený obklad," on sa mierne postavil a vošli sme späť do izby. On si ľahol na posteľ a ja som dala do sáčka ľadovú vodu. Priložila som mu ho na oko, ktoré už bolo opuchnuté. ,,Prečo ti dal päsťou?" opýtala som sa ho trochu tišie. Asi zaspal, lebo mi neodpovedal. Zrazu niekto vošiel dnu. Bol to jeho otec a hneď ma vyhodil z izby. ,,Vážne si mu vrazila päsťou?!" opýtala sa ma neveriacky mama. ,,Čože?! Prečo by som mu pre svätého Dumbledora vrazila do oka, mami?" začala som už kričať. Uvedomila som si, že mi nikto neverí, tak som višla z izby a tresla dverami. Išla som na pláž. Mala som si sebou akurát prútik. Našla som čarodejnícku časť pláže, tak som tam išla. Sadla som na nejaké lehátko a začala plakať. Prečo plačem? Lebo mi nikto neverí, že som nevrátila do oka tomu, ktorého milujem. Takú mám ja rodinu. Rozplakala som sa ešte väčšmi. Keď už bolo neskoro vrátila som sa na hotel. Na izbu som ešte neišla. Sadla som si v hale do malej knižnice a začala čítať nejakú muklovskú rozprávku. ,,Belle?" až kým ma nezobudil hlas som si neuvedomila, že spím. Zdvihla som hlavu. Bola to Rose. ,,Ja neverím, že by si mu vrazila. Tak mi povedz čo sa stalo. Všetko čo som o tom vedela som jej povedala. Potom som sa zase rozplakala. Rose si sadla ku mne a objala ma. Vždy ma vie podporiť. ,,Ideme na izbu?" ,,Nie. A prečo si myslia, že som mu vrazila?" ,,No ono to bolo takto...
Flashback (pohľad Rose):
Ideme na raňajky a Belle mi povedala, že počká Jamesa. Išla som dole po schodoch s Lilly. Sadli sme si na naše miesto a začali sme jesť. Po pár minútach prišiel Hermiónin priateľ. ,,Belle vrazila Jamesovi do oka!" Ujo Harry sa hneď zdvihol a rýchlo bežal do izby. Mi sme sa rýchlo postavili a išli tiež. Vošli sme do izby a Harry vtedy vyhodil Belle z izby. ,,Vážne si mu vrazila päsťou?!" opýtala sa Hermióna Belly. ,,Čože?! Prečo by som mu pre svätého Dumbledora vrazila do oka, mami?" chvíľu tam stála. Potom višla von a tresla dverami. ,,Už nechcem aby sa stretavali!" povedal podráždeným tónom Harry. Ja som višla von a išla ju hľadať.
Koniec flashabacka (pohľad Belle):
,,Takže už s ním nemôžem chodiť?!" ,,Ale keby sme im povedali pravdu...'' ,,Tak sa mi vysmejú," povedala som smutne. Rose sa na mňa pozrela a ďalej nič nehovorila. Zaspala som. Keď som sa po dlhom čase zobudila, bola som v Rosinej izbe. Primne sedela mama, Scorp a ten hnusný idiot, kvôli ktorému už nebudem môcť chodiť s Jamesom. Teraz ho nenávidím ešte viac. ,,Povedz mi čo sa stalo a prečo si mi pre Merlina vrazila," povedala mi mama. Povedala som jej čo sa stalo. Keď som dohovorila, stalo sa presne to čo som čakala. Neverila mi, lebo ona toho idiota 'miluje' a miluje ho natoľko, že neverí svojej dcére. No zato Scorp mi veril. On vedel, že by som nikomu nevrátila, už vôbec nie do oka päsťou, a už vôbec nie tomu koho milujem, ale prečo to nevie pochopiť i mama. Aha, lebo ja zamilovaná do toho idiota. Mama a ten idiot odišli a ostal pri mne Scorp. Potom prišla i Rose, Lilly a Albus. Vyzeralo to tak, že im to Rose povedala. Asi tomu uveria iba tí, čo vedia ako milujem Jamesa. Všetci sme tam v tichu sedeli. Potom som si sadla na zem a oprela hlavu a studenú stenu. Pomáha mi to rozmýšľať. Sedela som v rohu pri dverách. Zrazu sa otvorili dvere, ale nevidela som kto to je. Keď sa zavreli uvidela som Ginny. ,,Prečo je také ťažké vás presvedčiť o tom, že som to nebola ja?" opýtala som sa. ,,Ja ti verím. James mi povedal čo sa stalo. No ostatným nechcel. Mne uveria. Poviem im to. Dúfam, že sa spamätajú," pokrútila hlavou a odišla. Nikto sa ani nepohol. O chvíľu sme počuli ako niekto na niekoho kričal a nebol to hocikto bola to moja mama. Dúfam, že kričala na Carla. Áno volá sa Carl, ale ja ho volám idiot. Potom sa pridal ešte ženský hlas a jeden mužský. Čakala som, že niekto vojde. Márne. Zase som začala plakať. Oni si ma nevšimli, stáli pri stene a počúvali hádku. Zrazu sa otvorili dvere. Nezdvíhal som hlavu. Cítila som príjemne teplo na mojom kolene. Na to som ju už zdvihla.





Bol to James. Hneď som sa na neho vrhla a objala. Objala som ho ešte silnejšie. On mi to opätoval. ,,Milujem ta, a nikdy sa s tebou nerozídem," pošepkal mi do ucha. ,,Počkať, ale si mi nepovedal prečo ti vrazil," a pozrela som sa mu do očí. ,,C-chcel a-aby sme sa rozišli," a pozrel sa na mňa. ,,Hádajú sa teraz?" ,,No tvoja, moja mama a môj oco po ňom kričia," ja som ale zosmutnela. ,,Čo?" opýtal sa ma milo. ,,No tvoj otec asi nevezme späť, že s tebou už nemám chodiť, však som Malfoyová," a začali mi stekať slzy po lícach. ,,Ja ho ešte prehovorím," a zotrel mi slzy. Ľahla som si s ním na posteľ a v objatí zaspali. Asi o hodinu som na nás cítila asi sedem pohľadov. Keď som pootvorila oči, uvidela som všetkých, okrem toho idiota ako si šepkajú. Vtedy pootvoril oči i James. Pozrel sa na mňa a mierne žmurkol. Myslel tým, že mám ďalej robiť, že spím. Asi sa mu páči, že si o nás šepkajú. Po po hodine nás zobudil hlas. ,,Hrdličky, vstávajteee," otvorili sme naraz oči. Bol to Harry. Ja som sa odtiahla od Jamesa a smutná odišla. ,,Belle," ja som sa otočila ,,ako som hovoril, že už nemáš chodiť s Jamesom... Beriem to späť," a úprimne sa usmial. Ja som sa rozbehla a skočila k Jamesovi na posteľ. On ma automaticky objal. Všetci sa zasmiali. Dovolenka prešla tam, že stále keď sme sa držali za ruku a také veci, tak nám hovorili hrdličky. Mne sa to páčilo a zrejme i Jamesovi. Nechceli sme sa bozkávať medzi ľuďmi, ale keď sme už boli v lietadle a všetci sa na nás pozreli, James ma pobozkal. Ja som mu to opätovala.

Milujem ho.

Ahojte! Nová kapitola na svete. Táto je dlhšia (presiahla 1500 slov 😮), lebo som ju nechcela dávať do dvoch, aby ste dlho nečakali. Som rada za každé prečítanie, vote aj koment.
Vaša Retardatur Ferret Egoistic.

Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}Onde histórias criam vida. Descubra agora