Hviezdy

338 8 0
                                    

,,James a kde sa koná ta párty?" opýtala som sa ho, ale to už sme sedeli zase na metle. Takže asi v Rokville. Došli sme pred jeden domček kde sa ozývala hudba. ,,Sme tu," a pozrel sa na domček vošli sme dnu. ,,James," a prišlo ku nám asi 6 ľudí. ,,Čaute, poznáte moju priateľku Belle?" a všetci i James sa na mňa pozreli. Prešiel mi mráz po chrbte. ,,Teší ma," vzal moju ruku nejaký pán a pobozkal mi ju. Potom sa to opakovalo asi u všetkých ľudí čo tam boli. Muži mi bozkali ruku a ženy sa pýtali na šaty. Boli sme tam dlho. Tancovali sme, ale iba chvíľu. ,,Pán Potter, Slečna Malfoyová?" ,,Asi bude prúser," ale to už pri nás bola McGonagalová ,, Dobrý večer pani profesorka. Vy čo tu," ,,Prišla som do Rokvillu a tu som počula hudbu. Tak som sem prišla či tu nieje niekto zo školy. Mali by prúser," ,,A-a my ho nemáme však?" opýtala som sa vyľakane. ,,Nie. Nebojte sa Slečna, tuto Pán Potter sa pýtal či smiete," odľahlo mi. Potom čo sa párty skončila, višli sme z domčeka a vyleteli sme na metle má nejaký domček. Bola tam posteľ? Asi. Ľahli sme si na ňu. James niečo zamumľal a vznášali sme sa stále vyššie a vyššie. Objala som ho. ,,Teraz zavri oči," ja som ich zabrala. O pár minút sme zastali ,,Môžeš ich otvoriť," keď som ich otvorila tak to čo som videla mi vyrazilo dych.

 O pár minút sme zastali ,,Môžeš ich otvoriť," keď som ich otvorila tak to čo som videla mi vyrazilo dych

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

,,Si pamätáš, že milujem hviezdy?" opýtala som sa ho. ,,Ja si pamätám všetko čo povieš," a usmiali sme sa. ,,Toto je asi najkrajší výhľad," ,,Videl som i krajší," ,,A na čo si mal ten výhľad?" opýtala som sa prekvapene. Naklonil sa ku mne ,,Na teba," mi pošepkal do ucha. Je taký milý. ,,Ja si ťa nezaslúžim," povedala som smutne. ,,Čo? Že si ma nezaslúžiš? Jediný, ktory si tu niekoho nezaslúži som ja teba," a pobozkal ma. ,,Milujem ťa," pozrel sa na mňa a zase ma pobozkal. Tak sme tam ležali nejaké dve hodiny.
2 mesiace neskôr:
Sedím na gauči a čakám na Jamesa. Mám modrý sveter, kraťasy, biele tenisky a náhrdelník od Jamesa. Dneska odchádzame domov. Nevydržím to. Vyzula som sa a potichu vybehla po schodoch do Jamesovej izby. Potichu som otvorila dvere a rozbehla som sa. Skočila som na neho a objala. ,,Deje sa niečo?" opýtal sa ma James. ,,Áno. Dnes ideme domov. Dva mesiace ťa neuvidím!" povedala som smutne. ,,Ale však prídete na týždeň," ,,Áno iba na týždeň a na konci prázdnin!" ,,Poďme na raňajky," prikývla som a zliezla som z neho. Višli sme na chodbu a išli rýchlym krokom. Sadli sme si vedľa Rose, Freda a Kamílie. ,,Belle, kde ste boli tak dlho," ,,Tuná Pán Potter sa balil 5 miliónov rokov," a zasmiala som sa. ,,Ja by som čakala, že ty sa budeš toľko baliť," povedala prekvapene Kamília. Po raňajkách sme vybehli po kufre a zišli naspäť pred Veľkú Sieň. Na nástupišti sme nastúpili na vlak. ,,My si sadneme vedľa," povedala som a pozrela na Jamesa. Sadol si a ja na jeho kolená. ,,Budeš mi chýbať," ,,Aj ty mne," a objal ma. Celú cestu sme boli ticho ,,Budeš mi písať, že hej?" ,,Áno každý jeden deň. A idete niekde na dovolenku?" ,,Áno ideme do Španielska," ,,Do akého mesta?" ,,Madrid," ,,Hotel?" ,,Reino de España. Prečo sa na to všetko pýtaš?" ,,No, lebo tiež ideme na dovolenku do Španielska, na Madrid a do hotela Reino de España. Kedy idete?" ,,No prvý týždeň budeme doma a potom na mesiac a pol ideme tam. A na konci predposledného týždňa prázdnin ideme domov a na ďalší deň ku vám," ,,Aj my ideme presne v ten istý čas," ,,Vážne?" ,,Áno písala mi to mama v liste." objal ma ešte silnejšie a zvyšok cesty sme boli ticho. Neviem sa dočkať. Keď sme vystúpili dal mi pusu na líce. Objala som ho, zase a rozlúčila sa s ním. Rozbehla som sa ku mame. Išli sme domov. Cez ten jeden týždeň sa nič nedialo. Povedala som mame, že chodím s Jamesom a veľmi sa potešila. Posledný týždeň sme išli na letisko. Zrazu som videla tu jeho hlavu. Hneď som sa sa tou hlavou rozbehla. ,,James!" bol chrbtom, ale keď sa otočil som stála pri ňom.

Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant