Zasmiala som sa. Mama ku mne prišla ,,Keď ste zbalený môžeme ísť" ja som samou radosťou vyskočila. Chytili sme sa a Puf! Sme tam. Rose hneď vybehla z domu ,,Belle!" zvrieskla. ,,Rose! Ale nemusíš kričať" iba som sa zasmiala. Hneď pribehla i Kamília a Lilly. Išli sme dnu. ,,Máš izbu s nami a Scorp bude mať izbu s ostatnými chalanmi." vyhŕkla Rose. ,,Dobre" a som prikývla. ,,Poďme sa prejsť" usmiala sa Lilly. My sme iba prikývla a išli. Trochu sme sa prechádzali a rozprávali. ,,Sme ďaleko už sa vráťme" poznamenala Kamília a sme sa iba otočili. Došli sme a vybehli do izby. Zrazu no môžete hádať dám vám chvíľu............................................................ Môžeme? Vošiel Potter. ,,Zahráme si fľašu!" povedal nadšene. Ja som len kývla hlavou, na znak, že nesúhlasím. No on sa uškrnol a vošiel i s nástupom chalanov. Sadli si do kruhu len ja sedím na posteli. ,,Belle sadni si bude sranda" povedala mi Rose ,,Dobre, ale budeš ľutovať Potter!" Potter vytiahol ohnivú whisky Merlin vie z kade. Hneď roztočil a zastalo to na Rose. ,,Pravda odvaha?" ,,Pravda" povie Rose automaticky. ,,Páči sa ti Scorp?" Scorp iba pozrel na Rose, ktorá sa červenala ako paradajka.
Wau! Rose nemo prikývla a ja som na ňu neveriacky pozrela. Rose zatočila a skončilo to na Scorpovi. ,,Pravda odvaha?" opýta sa Rose. ,,Pravda" ,,Páčim sa ja tebe?" tentokrát sa začervená Scorp. Z Rose som hodila pohľad na Scorpa, ktorý iba prikývol. Po nejakej dobe je stav taký:
James a Albus majú iba nohavice. Hotový bratia.
Rose a Scorp nemajú ponožky. Aký párik, no nie?
Fred a Lilly nemajú tričká.
Kamília a ja sme plne oblečené.
Fred roztočí fľašu, ktorá zastane na mne. ,,Odvaha" hneď mu odpoviem na nepovedanú otázku. ,,Pobozkaj Jamesa" hodil úškrn. Fuuuj! S ním sa bozkávať nebudem! Dala som si dole ponožky. ,,Si mŕtvy človek! Si. Mŕtvy. Človek!" on iba nasucho preglgne. Zatočím a zastane na Potterovi. ,,Zojdi dole ku rodičom a zakrič 'Belle Alexa Malfoyová je najlepší človek na svete" uškrniem sa. On bez váhania zíde dole a už len počujeme ,,Belle Alexa Malfoyová je najlepší človek na svete!" potom počujeme iba smiech. Keď sa vrátil ,,Už nechcem hrať. Ona hraje nefér." čo povedal ako malé decko. ,,No dobre. Keď naše bábätko nechce, tak nechce" a iba sa zasmejeme. ,,Ja toho Pottera raz určite zabijem," Rose iba na mňa pozrie a zasmeje sa.
❤️❤️❤️
Je ráno a ideme na raňajky, kde sa zase rozprávame. Keď sme vybehli do izby a zavreli dvere, zrazu niekto zaklopal. ,,Malfoyová?" ,,Čo chceš Potter!" asi vám došlo kto vošiel. ,,Poď von" prečo? Čo chce? ,,Prečo?" ,,Potrebujem sa s tebou normálne porozprávať." Iba prehodím oči na druhú stranu a idem za ním. No stihla som si vziať ešte mikinu. ,,Kam idete?" opýtala sa Molly. ,,Iba von" odpovedal Potter. Vyšli sme von a keď sme boli trochu od domu ,,Vieš... ja... neviem ako povedať..." začal koktať. ,,Ty asi nevieš rozprávať" a to už má v tvári sneh. Začali sme sa guľovať. Keď sme skončili tak som skočila do snehu. ,,Si šialená" iba prikývnem. Potom mi pomohol sa postaviť ako keby ma až vyhodil do vzduchu a dopadla som tak blízko, že iba pár centimetrov a mám hlavu v jeho hrudi. No čo som nižšia. Hneď ako si to uvedomím sa odtiahnem a trochu sa začervenám. Našťastie sa na mňa nepozeral. Hnusný Potter. ,,Môžem ťa pozvať na horúcu čokoládu?" Ja sa na neho nechápavo pozriem, ale i tak prikývnem.James:
Hneď ako prikývne ideme do mesta. Sadli sme si do nejakého baru alebo niečo také to bolo. Sadli sme si a hneď objednali horúcu čokoládu. Začali sme sa rozprávať. ,,Čoho sa bojíš ty?" ,,Búrky" pozrela sa smutne na zem. Zdvihla hlavu a naklonila sa ku mne ,,Ja som Belle" podá mi ruku a usmeje sa. ,,Ja som James" a jej ruku príjmem. ,,Je dosť tma mali by sme sa vrátiť" poznamenal som a iba prikývla.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Život Malfoyovej a Pottera {HP FanFiction}
FantasiaPríbeh o nenávisti medzi Jamesom Siriusom Potterom a Belle Alexe Malfoyovej alebo možno o skrytej láske...