Herşey Eskisi Gibi...

93 9 11
                                    

Arda'dan

Sabahın erken saatlerinde uyanmıştım. Emindim, bugünden sonra herşey eskisinden bile daha güzel olacaktı.  Bugün günlük hareketlerimin dışına çıkarak biraz yürüyüş yapmak istedim. Dışarıda tenimi okşayan hafif bir rüzgar vardı. Bu beni rahatlatıyordu. Kulaklığımda yine çok sevdiğim şarkılardan biri olan "Sinem Güngör - Uğurlama" vardı. Düşünüyorum yaptıklarımın ne kadar saçma olduğunu, birşey yüzünden kendimi bu kadar yıpratmanın saçmalığını, ama bence en önemlisi geçte olsa bunun farkına varmış olmam. Bu hikaye hüzünlü olmayacak eğlenceli, macera dolu olacak. Buna karar verdim. 

   Ardından elime telefonu alıp grubumuza bir mesaj yazdım

Arda: Günaydın gençlik, her zamanki kafede buluşuyoruz. 

Telefonun başında mesaj bekliyormuş gibi yazdı hepsi

Sena: Tamam, bir saate ordayım.

Ali: Çocuğum okul var okul, neyse zaten gitmeyecektim 1 saate gelirim.

Berk: Geliyorum, ama bir misafirim var haberiniz olsun. 

Arda: Benim için sorun yok.

Ali: Bu kesin bir kız buldu geliyor knk bak izle.

Sena: Hadi boş yapmayın ya mesajları okumadan duramıyorum hazırlanmam lazım.

Sena: Bb

Ali: Görüşürüz

Berk: Bb

Arda: Hadi görüşürüz.

Telefonu cebime attıktan sonra eve gidip üstümü değiştirdim. Yolda saate baktım 08.45 di. Kafeye geldiğimde iki masada birkaç kişi oturuyordu, başka kimse yoktu. Geçip bir masaya oturdum. 10 dakika geçmeden Ali geldi, geçip oturdu. Birkaç kez muhabbet açmaya çalıştı, bende kısa cevaplar verip kestirip attım.  İkimizde telefonlarımıza baktık uzun bir süre, ardından kapıdan içeri Sena girdi. O da oturdu, biraz sohbet ettik. Bir süre sonra, Berk yanında inkar edilemeyecek kadar güzel olan bir kızla içeri girdi. Sena ve Ali'nin ağızları bir karış açılmıştı. O sırada yanımıza gelen Berk, selam vererek oturdu. Sena ve Ali de bu sürede kendinlerine geldi. Berk kızı bize tanıttı. Adının Asya olduğunu öğrendiğimiz kız, Berk'in uzaktan akrabasıymış. Bizimle aynı yaştaymış aslında. Uzun bir sessizliğin ardından sessizliği bozan Asya oldu.

"Ee sizin ilk okul günleriniz nasıl geçti?" Gerçekten merak eder gibi sormuştu. Önce lafa Ali atladı. "Benim iyiydi ya, hocalarla pek sorun yaşamam gibi geldi." Ardından Sena da fikrini belirtti. "Sınıftakilerle pek anlaşabilecek gibi değilim..." derken bana bakmıştı Sena. Olayı fark eden Berk bana yöneltti soruyu "Senin nasıl geçti Arda?" dedi. Kendime gelerek "İdare eder ya" demiştim. Kestirip attığım çok belli olmuştu. Asya bu sırada bana doğru döndü, "Berk hepinizden çok bahsetse de senden daha çok bahsetti bana, ağzından düşmüyorsun Berk'in bil istedim." dedi ve güldü. masadaki herkes gülmeye başladı. Ben söze girdim ardından, "Bende Berk'i çok severim, zor günümde hep yanımda oldu." dedim. Asya anladım anlamında kafasını salladı. Garson Abi birşey isteyip istemediğimizi sormak için yanımıza geldi, sabah ve bizimkilere göre erken bir saat olduğu için birer kahve istediler, bense çoktan kahvemi içtiğim için bir çay istedim. Garson siparişlerimizi getirmek için yanımızdan ayrıldı. Sena, Asya'ya soru sormaya başlamıştı. 

"Asya sen nerede okuyorsun?" 

"Antalya'da yaşıyoruz biz, ordayım yani."

"Peki Berk seni bize hiç anlatmadı, çok görüşmüyorsunuz herhalde?"

Bilinmeyenler BeşlisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin