27🎲

3K 137 36
                                    


Arkadaşlar bölüme geçmeden önce kısa bir duyurum var. Bir aksilik olmazsa final bölümümüz 30.bölüm olacaktır. Esaret serisinin başka kitabı olmayacaktır.
İyi okumalar

......................................................

Kendimin vurulmadığına emin olunca Demir ve abime baktım ama onlar da yaralanmamışlardı.
Onların bakışlarını takip edince yerde yatan Kaan'ı gördüm. Sağ taraftan Emir ateş etmişti.

-Hemen ambulansı arayın.

-Hayır hayır polis de girer işin içine. Bizim doktora götüreceğiz. Emir sen yetiştir onu bizim doktora ben haber veririm.

-Tamamdır.

Abimle Emir Kaan'ı arabaya yerleştirirken ben de Demir'e sarıldım sıkıca.

-Sen iyi misin güzelim? Bir şey yaptı mı o hayvan sana?

-İyiyim merak etme. Hadi oğlumuza gidelim. Çok özledim onu.

-Tamam hadi gidelim.

Onların ardından biz de yola çıktık.

-Demir peşinde Kaan'ın adamları olması lazımdı. Onca şey oldu ama gelmediler.

-Merak etme bizim adamlar yakaladı onları.

-Kaan'a ve adamlarına ne olacak?

-Sen bunları düşünme.

-Demir sana söylemem gereken şeyler var.

-Neymiş o?

-Kaan senin...

-Biliyorum biliyorum.

-Nereden öğrendin?

-Babam söyledi.

-Anladım. Peki beni nasıl buldun? Bir an hiç bulamayacaksınız sandım.

-Sen nerede olursan ol bulurum seni. Artık unut bunları tamam mı?

-Tamam ama bir şey daha var. Ben çok özür dilerim.

-Ne için?

-Zeynep ve bebeği yüzünden sana haksızlık yaptım. Hepsi yalanmış.

-Evet öğrendim ben de. Hem de Melis'den.

-Melis mi? O nereden biliyormuş?

-Zeynep'i biriyle konuşurken duymuş. Her şeyi itiraf etmiş.

-Melis bana şüphelendiğini söylemişti. Neden onu dinlemediysem?

-Artık düşünme bunları. Bitti her şey. Hadi biraz uyu gelince haber veririm ben.

-Tamam.

......................................................

Oğluma kavuştuğumda o kadar mutluydum ki...Tarifi olmayacak bir duygu bu. Saatlerce yanından ayrılmadım. Uyuyana kadar yanında bekledim. Annem,abim ve Melis ile yarın görüşecektim. Bugün sadece oğlumla kalmak istemiştim. Demir'in evindeydik şuan. Bu saatten sonra ne yapacaktım. Demir ile yeniden biz olabilecek miyiz? Onca şeye rağmen?

Demir ile konuşmak için aşağı indim.

+18 sahneler var🔞

Aşağı indiğimde Demir'i pencerenin önünde içkisini yudumlarken buldum. Onu o kadar fazla özledim ki...Ona duyduğum aşk hiç azalmıyor gün geçtikçe daha da artıyordu. Benim geldiğimi fark edince yüzünü bana döndü. Yanına gittim. Konuşmak istiyordum ama ikimiz de bunun için adım atmıyorduk. Gözleri dudaklarıma kaydı. O anda birden beni belimden çekerek dudaklarıma yapıştı.

ESARET 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin