Aynadaki görüntüme baktım. Düğün için mavi giymeyi seçmiştim. Herkes beyaz giymem konusunda ısrarcı olmuştu ama bana göre beyaz bizim hikayemiz için fazla sıradandı. Bu elbiseyi görünce işte bu benim demiştim.
Aklıma 1 hafta öncesi geldi. O karanlık gün. Oğlum ve sevdiğim arasında bırakıldığım o korkunç gün. Silahı ateşlediğimde artık bakamıyordum etrafımda. Ben ona bir şey olur diye korktuğum adamın ölü bedenini görmek istememiştim. Ama o gün hiçbir şey düşündüğüm gibi olmamıştı. Demir vurulduktan sonra koşarak oradan çıkmıştı ama kaçamamıştı. Onu yakalayan babası olmuştu. Demir de ölmemişti. Buraya gelmeden önce çelik yelek giydiğini öğrendim. Sonuç olarak artık tamamen bitmişti ve şuan sevdiğim adamla evlenmek için hazırdım.
Evet zor şeyler yaşamıştık ama bu bizi daha güçlü yapmıştı.-Anne çok güjel oydun.
Beni izleyen oğlumun yanına oturdum.
-Sen beğendiysen iş bitmiştir o zaman.
Zaman gelince Melis Deniz'i de alarak aşağı indi. Odaya ise tüm yakışıklılığı ile Demir girdi.
Dibime kadar girdi ve ellerimi tuttu.
-Gerçek olamayacak kadar güzelsin.
-Sen de fena sayılmazsın.
-Öyle mi?
Dudağıma kısa bir öpücük kondurdu.
-Gelini düğünden önce öpmek uğursuzluktur. Neden öptün Demir?
-Sence bunlara inanmayacak kadar çok şey yaşamadık mı sevgilim?
-Olabilir ama ben işimi sağlama almak istiyorum.
-Hadi herkes bizi bekliyor.
Demir ile aşağı indik.
Düğünü sadece çok yakınlarımızla yapmaya karar verdik. Bizim hikayemize yakından tanıklık edenlerle.
Diğer insanlar bizim hikayemizi ve neler yaşadığımızı bilmedikleri için sadece dedikodu yapmaya geleceklerdi. Biz bunun olmasını istemedik. Bizim hayatımızda sadece azınlık olan bu grup vardı ve biz böyle çok mutluyuz.
Merdivenlerden inerken herkes mutluydu.
Aklım bir an için babama gitti. Demir ile babam sayesinde tanışmıştım. Evet birçok şey babam yüzünden başına gelmişti. Ama babamın en büyük iyiliği Demir oldu benim için. Hayatın karşımıza ne çıkaracağı belli olmuyordu. Nereden bilebilirdim Demir beni kaçırdığında ona delicesine aşık olacağımı?
Demir bana baktı.-Nereye daldın? Ne düşünüyordun?
-Seni ne kadar çok sevdiğimi.
Biz gözlerimizi birbirimizden alamazken nikah memuru geldi.
-Hazırsanız başlayalım..
İkimiz de onayladık.
-Siz Mehmet kızı Vera Acar sayın Demir Karahan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESARET 2
Novela JuvenilDemir ile Vera'nın hikayesi kaldığı yerden devam ediyor... Kapak tasarımı: _moonnlightt_ 💙