Merg usor cu motorul ... ajung la un semafor care este verde, din instinct incetinesc dar imi sare in fata o fata cam la 1,60 m iar eu franez brusc. Ea se sperie si cade jos din picioare. Se uita ciudat la mine de parca ar fi vine mea. Trag motocicleta pe dreapta si o zprijin pe cric. Ma duc repede la ea care statea in continuare jos, incremenita de frica.
- Hei esti ok?
Se uita la mine in continuare. Imi ridic viziera pentru a o vedea mai bine. Este alba complet, la inceput am crezut ca este din cauza sperieturi, dar apoi am observat prin rochia foarte decoltata ca asa este pielea ei. O ajut sa se ridice dar parca nu mai are stabilitate pe picioare. O asez pe o banca de lemn, imi scot telefonul din buzunar si sun la urgente.
- Buna ziua, ce urgenta aveti?
- Buna ziua, era sa fac accident cu o fata, iar acum este incremenita complet, am eliberat carosabilul, va rog sa trimiteti o ambulanta.
- Vom trimite si un echipaj de politie, pentru a va lua declaratia.
- Desigur, va multumesc ... Ii ofer locatia mea.
Dupa 10 minute ajung echipajele cerute, paramedici o verifica complet iar un politist vine la mine.
- Ia spune tinere, ce sa intamplat?
- Mergeam linistit...
- Spune cu ce viteza mergeai. Ma intrerupe ca si cum ar fi sigur ca depasisem viteza legala.
- Cu 30 km/h, aveam verde la semafor iar ea mia sarit in fata, am franat iar ea a cazut jos din picioare, sunt ferm convins ca nu am lovito, am ajutato sa se ridice si am asezato pe banca deoarece nu putea sta pe picioarele ei.
- Camera functioneaza, cea de pe casca? Si arata cu degetul spre camera de pe casca mea.
- Da, o tin pornita mereu cand merg cu motocicleta.
- O sa avem nevoie de inregistrare, ca proba la dosar.
- Ce dosar? Intreb surprins de raspunsul ofiterului de politie.
- Dosarul tau, pentru accident.
- Bai domnule politist, daca te pot numi asa, nu am lovito nu ai dreptul sa imi faci dosar penal pentru ca ea mia sarit in fata, puteam linistit sa o asez pe canapea si sa plec dar am preferat sa raman sa ma asigur ca este bine. spun iritat si cu o voce rastita.
- Nu ridica tonul la mine ca sa nu te arestez.
- Pe ce motiv?
- Sfidarea unui organ al politite.
- Si daca se dovedeste ca sunt nevinovat?
- Asta decide doar judecatorul.
Imi pun mainile in cap, iritat vizibil de faptele politistului. Paramedici o fac pana la urma sa se trezească.
- Buna ziua, ne puteți spune cum va numiti?
- Luna, unde sunt si ce sa intamplat?
- Domnul era sa va loveasca cu motocicleta, doriti sa mergeti la un spital pentru o analiza mai amanuntita?
- Spital, motocicleta? Intreaba ca si cum nu ar sti ce sunt alea spital si motocicleta.
- Da doamna, spital, nu stiti ce este acela un spital?
- Nu.
- Ei bine spitalul este o cladire unde doctori ajuta oameni ca dumneavoastra.
- Oameni ca mine, adica veniti din spatiu?
Paramedici se uitau uni la alti ciudat, fara a mai scoate vreun cuvant.
***
Ma trezesc pe un obiect cu multi oameni in jurul meu. Ma intreaba tot felul de lucruri ciudate si imi spun tot felul de cuvinte, si cred ca deja am dato in bara cu misiunea mea, leam spus ca sunt din spatiu, cred ca pot sa o repar. Se uita uni la alti si mai ca incep sa rada.
- Doamna, aveti nevoie de ajutor specializat?
- Nu multumesc, ma descurc de acum.
Se apropie de mine un baiat, la 1,75 m inaltime cu ceva ciudat in mână.
- Hei, esti ok?
- Cred ca da, dar cine esti?
- Eu sunt baiatul cu motocicleta care are belele din cauza ta.
- Motocicleta?
- Da, le poti spune domnilor politisti ca nu team lovit sa nu imi faca dosar penal?
- Politisti, dosar penal?
- Da.
Apare un alt om langa mine si baiatul acela.
- Doamna ne puteti spune daca domnul va lovit?
- Nu am rani si nu ma doare nimic asta inseamna ca nu ma lovit.
- Bine doamna, va multumim, se pare ca ai scapat baiete.
- Bine, ma bucur.
- Doamna mai aveti nevoie de ceva?
-Nu.
Politisti pleaca dar se pare ca baiatul nu ar da vreun semn sa plece. Se aseaza langa mine pe acel obiect.
- Miai facut o gramada de probleme.
- Pai ce am facut?
- Vezi semaforul ala?
- Semafor?
- Chestia aia cu lumini colorate.
- Da, ce este cu ea?
- Lumina aia, cand este rosie, nu ai voie sa treci, cand este verde poti trece. Ai voie sa trece strada doar pe liniile acelea albe, cand nu ai semafor trebuie sa te asiguri iar cand masinile s-au oprit poti trece.
- Masini?
- Mor aici cu tine, ai sa imi bag ..., alea care merg pe aici pe strada.
- Creaturipe alea?
- Da, creaturile, daca asa vrei sa le numesti.
- Ei bine, eu mergeam linistit cu motocicleta, aia de acolo cu 2 roti, in cazul in care nu stii ce e aia, si cum mergeam eu linistit tu miai sarit in fata si apoi ai intrat in transă. Si eu era sa am belele mari pentru ca tu ai facut asta.
- Imi cer scuze, exista vreo cale sa ma pot revansa?
- Doar ai grija cum traversezi strada si eu voi fi multumit.
Isi pune chestia pe care o avea in mana pe cap si apoi se urca pe motocicleta si pleaca, zgomotul pe care isi scoate motocicleta este asurzitor. Acum voi continua sa imi indeplinesc misiunea, sa vad daca oameni sunt demni sa traiasca sau nu.
CITEȘTI
Un motociclist și-o...fată.
RomanceEste vorba despre un motociclist tanar si o fata care pare extrem de ciudata dar cu timpul el se obisnuieste cu ea si chiar se îndrăgostește.