Ma trezesc langa Vlad.
- Buna dimineata.
- Buna dimineata. Cum ai dormit?
- Foarte bine, tu?
- Din ce in ce mai bine.
Ma uit le noptiera de langa pat si vad bratara de la parinti mei cum începe sa straluceasca, iar in acest moment imi aduc aminte ceea ce mia spus tatal meu, ca atunci cand bratara va straluci trebuie sa ma duc acasa, pe nava, sa ii dau raportul. Ce ma fac? Nu il pot lasa pe Vlad asa, fara sa ii dau o explicatie. Deodata il aud pe Vlad strigand la mine.
- ...LUNA!
- Da, scuze.
- Ce sa intamplat?
- Trebuie sa plec.
- Unde? Cand? De ce?
- Acasa, astazi cat mai devreme posibil, pentru ca trebuie.
- Am gresit eu cu ceva?
- Nu, cum poti spune asta, clipele traite cu tine au fost cele mai frumoase din viata mea.
- Pai de ce pleci, explicami si mie.
- Trebuie, misiunea mea se incheie aici, trebuie sa ii dau raportul tatalui meu.
- Ce misiune?
- Sa verific daca omenirea si planeta Terra merita salvate sau lasate sorti si distruse.
- Despre ce vorbesti?
- Vlad, nu sunt de pe aceasta planeta, am incercat sa iti spun asta de multe ori dar imi era frica, ca nu cumva sa ma parasesti.
- Si părinți tai unde sunt?
- Pe o nava spatiala, in ziua in care neam cunoscut, tocmai ce ma teleportasem pe pamant, cu 10 minute inainte, bratara o am de la tata, mia spus cand va lumina misiunea mea se incheie.
- Nu te las sa pleci! Daca pleci vin cu tine.
- Vlad...as vrea dar...
- Dar?
- Nu pot.
- Nu intelegi, te iubesc, esti singura persoana pentru care simt asta dupa multi ani, nu pot sa te pierd
- Si eu te iubesc, dar... nu pot.
Spun acestea imbracandu-ma si punandu-mi bratara pe incheietura maini si apasand pe piatra pretioasa. Simt cum lumina imi trece prin tot corpul dar Vlad ma apuca de mana si se uita in ochi mei, speriat de ceea ce se intampla. Ne teleportam pe nava, in fata parintilor mei care ma asteptau, nu aveam de plan sa vina si el. Nu poate sa respire, aici nu folosim oxigen.
- OXIGEN, NU POATE RESPIRA, II TREBUIE AER PAMANTEAN. Strig cat pot de tare deoarece persoana pe care o iubesc sta pe podea neputand sa respire.
Tatal meu face un semn din mana iar toata nava se umple de oxigen. Incepe sa respire normal.
- Ce nai... Acum realizez ca nu glumeai.
- Nu trebuia sa faci asta, puteai sa mori. Rege, Regina!
- Fica noastra bine ai venit acasa. Cine este acest pamantean?
- Multumesc, el este persoana care a avut grija de mine in aceasta misiune.
- Draga noastra, luati loc si spunene verdictul tau despre acea planeta.
***
Se pare ca nu glumea cand vorbea despre spatiu si ca ea de aici vine, inca sunt intins jos, uimit, imi intinde mana si ma ajuta sa ma ridic, inca sunt ametit. Ma asez pe un scaun in jurul unei mese ovale. Sunt parinti ei din cate am inteles, ambi au parul alb, acum stiu de unde il are si ea.
- Ei bine, incepe raportul fata mea.
- In ziua in care am ajuns pe planeta, un motociclist era sa ma loveasca, el este motociclistul...
- Gardieni!
- Stai! A fost vina mea!
Face un semn din cap iar gardieni se opresc.
- Continua.
- Ziua aceea mam plimbat si am observat oameni de aproape. Seara era cat pe ce sa fiu violata de niste drogați.
Se pare ca mama ei este surprinsa de cele auzite.
- Am avut noroc ca el a fost aproape si mia salvat viata, riscand-o pe a lui. A fost ranit la brat salvanduma pe mine. Ma luat la el acasa si a avut grija de mine, mia cumparat lucruri sa ma pot integra printre oameni si fara sa imi ceara ceva in schimb.
- Care iti este numele tau pamanteanule?
- Vlad.
- Ei bine Vlad iti multumesc ca ai avut grija de fica mea, vei fi trimis inapoi pe pamant dupa ce verdictul final va fi dat.
Dau din cap aprobator.
- Tata, mama, am o rugaminte la voi.
- Desigur fata noastra, care este rugamintea.
- Daca planeta Terra va fi distrusa, el sa stea cu noi, vreau sa am constiinta impacata.
- Ne vom gandi la rugamintea ta, dar acum avem o nunta de pregatit.
Nunta? Ce nunta? Oare? Ma uit la ea si o vad speriata uitanduse la mine.
- Vlad, verdictul final va fi dat dupa nunta, iti ofer sansa sa alegi, poti pleca acum sau vei ramane sa pleci dupa nunta, iar daca verdictul planetei va fi ca ea sa fie distrusa vei fi adus inapoi aici.
Nu pot sa zic nimic, sunt socat.
- Mai am nevoie de timp de gandire, daca se poate.
- Desigur, vei avea o camera de oaspeti, momentan. Gardian condul in camera lui.
Ma ridic de pe scaun si urmez unul dintre gardieni.
CITEȘTI
Un motociclist și-o...fată.
RomanceEste vorba despre un motociclist tanar si o fata care pare extrem de ciudata dar cu timpul el se obisnuieste cu ea si chiar se îndrăgostește.