Capitolul 16

32 0 0
                                    

Nu pot sa cred, simt cum ma prabusesc, cum toata viata mea este ruinata, as vrea sa ii spun tatei totul, dar nu pot, vreau sa fiu impreuna cu el dar nu vreau sa imi dezamagesc tatal. Apare Lactos in camera si se aseaza langa mine, ma mut pe un alt scaun cat sa se faca o distanta intre noi, mama observa asta, dar se pare ca tata nu.

- Ma scuzati, as dori sa vad cum se simte Vlad.

- Desigur.

Ma ridic si parasesc incaperea.

- Gardian, unde ai dus pamanteanul?

- In camera lui prințesă.

- Te urmez.

Ma conduce pana in camera lui Vlad.

- Acum poti pleca.

- Desigur printesa.

- Hei, esti mai bine?

- Ce intrebare mai este si asta?

- Vreau sa ma asigur ca esti bine.

- Cum as putea fi? Persoana pe care o iubesc urmeaza sa se marite cu altcineva.

- Imi pare rau ca team mintit, dar nu voiam sa ma parasesti, daca stiai ca urmeaza sa ma marit, nu ai mai...stii tu, nu am mai fi fost impreuna.

- Nu mai mintit, doar ai evitat sa imi spui acest lucru, pana la urma te inteleg. Nu voi ramane la nunta, prefer sa nu fiu de fata, mai bine sufar si cum spunea tatal tau ca este posibil ca pamantul sa fie distrus mai bine sa fiu acolo, nu a suporta sa te vad langa altul. Sper sa fiti fericiti impreuna.

- Nu intelegi.

- Pai atunci fama sa inteleg.

- Nu este alegerea mea sa ma marit cu el. Tatal meu a ales pentru mine. Nu vreau sa ma mărit cu el, dar nu vreau nici sa imi dezamagesc tatal.

- Pai ai incercat sa ii spui macar ce crezi?

- El este regele, el decide.

Se ridica brusc de pe pat.

- Rege pe naiba, vede el acum.

- Vlad nu, stai.

Intra mama in camera in timp ce Vlad se ridica in picioare.

- Ma scuzati, deranjez?

- Nu, intra mamă.

- Vlad, voiam sa iti multumesc personal ca ai avut grija de fica mea.

- Nici o problema.

- Cat timp ea a fost pe pamant, ati fost mai mult decat prieteni?

Vlad se uita la mine iar eu ma ridic de pe pat, stanjenita de intrebarea mamei.

- Cred ca aceasta întrebare ar trebui sa io puneti Lunei.

- Luna, poti raspunde la intrebare?

- Mama, da a fost, nu vreau sa ma marit cu Lactos.

- Lactos? Ce nume mai este si asta? Intreaba el foarte surprins de numele logodnicului meu.

- Exact, nici numele lui nu imi place si nici de el. Da, il cunosc de cand am fost mici dar nu simt nimic pentru el, eu il iubesc pe Vlad.

- Stati jos, trebuie sa va spun o poveste.

Ne asezam pe pat iar mama se aseaza langa mine.

- Cand eram de varsta ta, trebuia sa ma marit cu cineva pe care nu il iubeam, nu am avut puterea sa le spun parintilor mei ceea ce simt si era cat pe ca sa fac o greseala pe care as fi regretat-o toata viata. Eu il iubeam si inca il iubesc pe tatal tau. Neam intalnit toti, eu tatal tau si parinti mei, am discutat iar apoi au inteles. Cred ca daca tatal tau ar sti ceea ce vrei sa faci nu ai fi obligata sa te mariti cu Lactos. Voi discuta eu cu el si voi incerca sa il fac sa inteleaga.

- Multumesc mama.

***

Mama Lunei nea spus povestea vieti ei. Este exact viata Lunei, poate ca toate se vor rezolva cu bine. Dupa aproximativ 30 de minute in care am asteptat un raspuns se intoarce regina.

- Am incercat tot ce sa putut dar el crede ca tu si Lactos sunteti predestinati.

- Sper ca va dati seama ca nu voi accepta asa ceva.

- Intelegi gravitatea situatie, poti fi ucis.

- Vlad, nu este nevoie.

- Intelegi ca nu imi pasa daca sunt ucis, daca ea nu este langa mine sunt deja mort, am fost clar?

- Cum vei face asta?

- Gasesc eu o cale. Tu stai aici.

Ies din camera si ma indrept catre incaperea la care am stat la masa. Sunt doar doi gardieni la usa.

- Care dintre voi ma poate duce la rege?

- Eu. Spune unul dintre gardieni.

- Haide.

Ma conduce pana la camera unde este regele.

- Vlad, ai luat o hotărâre?

- Da, voi pleca cat mai devreme posibil si Luna vine cu mine.

- Cine te crezi sa vorbesti asa cu regele?

- Si tu cine mai esti, vreun strumf cred.

- Eu sunt Lactos, logodnicul printesei.

- Eu sunt iubitul ei, eu am avut grija de ea pe pamant si voi avea grija de ea in continuare.

Apuca un cutit si sare catre mine, este o incapere mare iar pana sa ajunga la mine scot pistolul din toc si ii trag in picior.

- Data viitoare trag la cap. Acum tu, regina nea spus povestea ei de viata, cum ai fost tu in acea poveste sunt si eu acum, prea putin imi pasa mie ca esti rege, vrei sa distrugi pamantul, fao, dar eu si cu Luna vom fi acolo, iar daca te intereseaza cat de putin fericirea fetei tale, ai intreba-o macar ce isi doreste, nu o mariti cu primul strumf care iti pare in cale.

- Esti prima persoana care îndrăznește sa imi vorbească asa, imi aduci aminte de mine in tinerete, mult curaj iar pentru persoana iubita ti-ai da viata.

Un motociclist și-o...fată.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum