Ajungem in fata unei cladiri inalte si gri. Ne oprim, aici locuieste oare? Pana la urma decat pe strazi mai bine aici cu el. Tot nu imi vine sa cred ca sia riscat viata sa pentru a o salva pe a mea, a fost ranit si numai din cauza mea. Nu voi sta prea mult, in noaptea aceasta apoi voi cauta alta locuinta unde pot locui.
- Coboara si asteapta aici.
Cobor si ma ajuta sa imi scot casca de pe cap. Deschide o una si baga motocicleta langa o masina, dar aceasta este diferita de cele pe care le vedeam pe strazi, aceasta este mai inalta si mai mare, nu ca masina alba cu care au venit paramedicii aceia dar este una mare si neagra, se urca in ea si o porneste, suna...agresiv si are luminile rosii ca ochi unui monstru. O opreste, dar care a fost rostul acestei porniri? Se apropie de mine dupa ce inchide usa acelei cladiri care este extrem de mica in comparatie cu cladirea enorma si gri de langa aceasta.
- Mergem? Intreaba el uitanduse la mine.
- Desigur, te urmez.
Imi deschide usa si ma lasa pe mine prima, nu credeam ca oameni sunt manierati, se pare ca el este. Sunt multe usi de 2 tipuri, unele maro cu o singura deschidere si este una cu 2 deschideri de culoare argintie. Se indreapta catre cea argintie, oare asta este usa lui? Apasa pe un buton ce incepe sa lumineze, si pana sa ajung eu acolo se deschide si coboara o femeie si se uita cam ciudat la mine in timp ce eu sunt inca fascinata de interiorul cladiri.
- Buna seara Vlad.
- Buna seara doamna Petre, unde plecati la ora asta, daca nu va deranjez?
- La o mica plimbare.
- Este o ora cam tarzie pentru o plimbare.
- Aveti grija la strazile intunecate! Intervin eu pentru a o avertizape femeia ce se pare ca locuia in aceasta cladire.
- Multumesc draga mea dar cine esti?
- Este o prietena, va sta la mine o perioada nedeterminata de timp. Tocmai a avut niste probleme pe o strada neiluminata si de aceea va avertizeaza.
- Vai draga, ai patit ceva?
- Sunt bine, datorita lui.
- Plimbare placuta doamna Petre.
- O seara buna si voua.
Intram pe usa argintie si este extrem de mic spatiul din interiorul acesteia.
- Aceste este un lift, cu el vom urca, sa nu te sperii.
- Nu sunt asa fricoasa sa stii.
- Daca zici tu.
Apasa pe un buton si incepe sa se miste toata camera, prima data ma smucit ceea ce ma facut sa cad in brațele lui.
***
Cand liftul sa pus in mișcare ea sa speriat si mia cazut in brate. Ma inrosesc, ma asteptam sa se sperie dar nu sa imi sara in brate. Ajungem la etajul 10 si usile se deschid. Ies din lift dar ea nu vrea sa se miste.
- Vii sau mai vrei sa stai in lift?
- Daca cade cu mine?
- Este prima data cand mergi cu liftul?
- Da.
- Nu iti face griji, haide tinema de mana.
O apuc de mana si o trag afara din lift, usile se inchid dupa ce iese si ea si apoi ne indreptam spre apartamentul meu. Deschid usa si ii fac semn sa intre. Dupa ce intram inchid usa din obișnuință iar apoi intru in camera de zi, pun cheile pe masuta de cafea si ma trantesc pe canapeaua care de acum imi va servi ca pat. Nu ma pot plange deoarece este extrem de confortabila. Ma uit dupa Luna, dar nu o vad.
- Luna?
- Da?
- Unde esti?
- Unde mai lasat.
- Hei, simtete ca acasa, acum asta este si casa ta.
- Bine, multumesc.
Vine si se aseaza langa mine pe canapea. Este tacuta, nu prea ar avea motive, daca vrea sa spuna sau sa faca ceva o poate face fara probleme.
- Haide sa iti prezint casa.
- Desigur.
- Prima oprire este baia.
- Ce sunt astea? Intreaba aratand catre tot ce este in baie.
- Serios?
- Da.
- Ei bine aceasta este toaleta, stii tu...iti faci nevoile. Aceasta este cada, in ea te speli, iar aceasta este chiuveta, dupa ce iti faci nevoile te speli pe maini, cand este nevoie te speli pe dinți, uite o sa ai aici o periuta de dinti.
- Dar acesta?
- Acesta este caloriferul, el incalzeste camera cand este nevoie, acum el este rece pentru ca este vara si este suficient de cald.
- Am inteles.
- Sa mergem mai departe.
- Aici este bucataria, aici ai vesela, tot ce ai nevoie, acesta este un aragaz la el fac mancare, sa nu te joci cu el, te poti rani. Acesta este frigiderul, el tine mancarea rece si nu ii permite sa se strice asa repede, aici ai mancare si apa rece, te poti servi cu orice, lucrurile mele sunt acum si ale tale.
- Bine, multumesc frumos, dar nu voi sta asa de mult la tine.
- Hei, stai cat este nevoie, nu ma deranjeaza, chiar imi face placere.
- Bine, vom vedea.
- Aici este dormitorul, aici vei dormi tu, acesta este un pat in el...
- ...Dormi, stiu, nu sunt prosta.- Ok, greseala mea dar cu tine trebuie sa fii pregatit sa explici unele lucruri.
- Asa este.
- Tu vei dormi aici.
Scot un tricou si o pereche de pantaloni scurti si ii pun pe pat.
- Cred ca hainele tale nu sunt asa confortabile asa ca mam gandit ca poti dormi in acestea, vei dormi mai bine.
- Multumesc, tu unde vei dormi?
- Pe acea canapea din camera de zi, pe care ti-o voi prezenta acum. Haide.
- Nu, eu voi dormi pe canapea si tu in pat, asa este corect, este casa ta.
- Aici te poti relaxa, acesta este televizorul, stii ce este ala televizor nu?
- Teas ruga sa imi spui tu.
- Aceasta este telecomanda, ea actioneaza asupra televizorului, poti schimba posturile tv, aici gasesti diferite emisiuni, cele mai multe sunt de divertisment. Aceasta aici ai niste carti, poti citi ce vrei, cu acesta te poti juca, este un PlayStation 4, sunt diferite jocuri, poate te voi invata candva.
- Acum cred ca ma pot descurca, multumesc.
Se apropie de mine si ma ia in brate.
CITEȘTI
Un motociclist și-o...fată.
RomanceEste vorba despre un motociclist tanar si o fata care pare extrem de ciudata dar cu timpul el se obisnuieste cu ea si chiar se îndrăgostește.