Capitolul 3

85 0 1
                                    

Mai este foarte putin pana cand noapte coboara peste oras. Tocmai ca am plecat de la terasa. Pare a fi inca o noapte perfecta de mers cu motorul, o noapte calduroasa de vara, cand oricat de subtire ar fi echipamentul de motociclist, care il port pentru ca mia salvat viata de cateva ori si pentru asta sunt extrem de recunoscator. Motociclisti, oricat de tare ai ambala motorul sa fii auzit, oricat ai incerca sa te faci mai vizibil, peste tot vor fi persoane care nu se vor asigura si iti vor taia calea, iar in acele momente nu poti face nimic, doar sa speri ca nu va fi nimic grav. Nu sunt o persoana care merge cu viteza, cand sunt singur pe motor uneori merg mai tare, dar in momentul cand mai am un pasager, merg extrem de incet, este una sa imi risc eu viata, dar este cu totul altceva sa mai risc si viata pasagerului. Pana acum cateva saptamani am fost plecat, am vrut sa uit, sa imi uit viata, dar trecutul te ajunge din urma, oricat de rapid ai fi. Singurele persoane cu care am tinut legatura au fost Razvan si Amalia. Intr-un fel chiar mi se facuse dor de oras, sa ma duc pe marginea plajei si sa privesc apusul, am eu un loc, un loc unde merg cand vreau sa ma gandesc, seara de acolo se vede tot orasul, nimeni nu vine acolo, este extrem de retras. Cred ca acolo ma voi duce si in seara asta, sa ma gandesc la fata care mia furat mintile. Ma mai plimb cateva ore prin oras si dau de doi oameni ai strazi, sa nu ii numesc betivi si boschetari, care par lesinati in mijlocul drumului. In stanga este o masina de politie cu 2 politisti in ea. Trag motorul pe partea dreapta si il pun pe avarii. Trec strada repede si ii ciocanesc in geam usor politistului de la volan. Isi ridica palaria de pe ochi si deschide geamul.

- Da, ce vrei?

- Buna seara, in primul rand, in al doilea rand nu vreti sa ii luati pe acei oameni ai strazii de pe carosabil, incurca circulatia si este posibil sa fie loviti de vreo masina.

- Pentru asta mai deranjat din somn?

- Ăăă...cam da.

- Si ce daca sunt călcati de masini, o grija in minus pentru noi.

- O seara buna, nu sunteti de nici un folos.

- Daca zici tu.

Ma indepartez vizibil iritat de politisti neglijenti care nu le pasa de viata unor bieti oameni ai strazi, parca incepe sa imi pare rau ca ii numeam betivi si boschetari. Il ridic pe primul care tot se mai straduia sa se tina pe picioare cand il caram si il pun pe o banca, dar al doilea era butuc, lam luat si lam dus langa celalalt pe banca. Ma uit la ei si parca ma apuca mila. Ma uit in jur dupa un magazin non-stop deoarece este deja ora 22 si nu cred ca mai sunt alimentare deschise. La 100 m gasesc unul, intru si le cumpar o plasa cu niste alimente si cate o supa la pachet. Ma intorc si primul pare a fi treaz.

- Buna seara, sunteti bine?

- Unde suntem?

- Pe o banca. Daca sar putea data viitoare cand petreceti ajungeti macar pe o banca, nu in mijlocul drumului.

- Eram in mijlocul drumului?

- Da.

- Ne cerem scuze.

Pare sa se trezeasca si cel de-al doilea care inca este beat.

- Uitati am aici niste alimente pentru dumneavoastra.

- Multumim frumos, de ar fi mai multi ca dumneavoastra lumea ar fi mai buna.

- Da bautura neai cumparat? Spune al doilea care inca ar mai bea.

- Alcoolul nu va face bine.

- Hei papusa, hai stai cu noi ca baiatul pleaca. Continua ce care inca ar mai bea la fata care tocmai a trecut prin spatele meu fara sa o observ.

Ma sucesc si o vad, sunt sigur ca ea este, pare a fi ea, nu am cum sa nu imi amintesc acel par alb ca neaua, si rochia ei cam sare in evidenta, o rochie extrem de decoltata de culoare albasta si cu ornamente albe. Imi trag motorul langa masina de politie si imi pun casca pe sa si o asigur cu protectia antifurt. Incep sa alerg pana cand ajung la 10 m in spatele ei, si apoi merg incet pe urmele ei, poate asa o sa aflu macar unde sta.

***

Merg pe strada linistita, deja partea aceasta de planeta este in intuneric. Înainte sa vin pe aceasta planeta mam interesat putin ce as putea gasi si am gasit ceva interesant de care ar fi bine sa ma feresc, ele se numesc tigari, alcool si violatori, eu desi sunt de pe alta planeta arat exact ca un om obisnuit si din cate am observat hidratarea, hranirea si reproducerea sunt exact lafel, diferenta este ca ei au nevoie de oxigent pentru a trai pe cand pe planeta mea natala nu avem nevoie, dar putem sa il si folosim. Ma simt urmarita, parca cineva se tot tine dupa mine, ajung in dreptul unei alei destul de intunecate de unde se aude o muzica ciudata si iese mult fum. Ma apropii incet pentru a vedea ce se petrece, nu voi intra deoarece este intuneric si nu stiu ce pot gasi.

- Bai, cinei acolo?! Se aude o voce barbateasca de pe acea alee.

- Ba, e o fata ba.

- Opa, domnisoara, ce onoare ce ziceti de o mica harjoneala?

Un motociclist și-o...fată.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum