Capitolul 7

50 1 0
                                    

Sa apucat sa se spele, ma duc sa ii pregatesc patul. Il aranjez frumos iar apoi imi pregatesc si eu canapeaua. Intre timp iese din baie, nu imi vine sa cred, arata extraordinar, ma uit la ea si nu am cuvinte.

- Vlad, esti bine?

- Dda ssunt bine.

- Ma bucur sa aud asta. Daca nu te deranjeaza eu ma voi retrage in dormitor.

- Desigur, noapte buna!

- Noapte buna?

- Somn usor, vise placute.

- Am inteles, noapte buna si tie.

Imi iau o pereche de pantaloni scurti si un tricou si intru in baie, fac un dus rapid si apoi ma imbrac, ma pun pe canapea dar nu pot adormi, ma gandesc doar la ea, singurele usi din tot apartamentul sunt usa de la baie si cea de la intrare, locuiam singur si mia placut modelul fara usi, ma ridic din pat si merg incet pe varfuri pana sub arcada de la dormitor, o vad cum doarme. Parul alb i se intinde pe toata perna care desi este alba nu se compara cu parul ei care este mult mai vizibil si mult mai frumos, daca se trezeste nu vreau sa o sperii, mai bine mas duce la locul meu. Ma bag in pat, defapt pe canapea si adorm, ma trezesc dimineata la ora 7:30 cand incepe sa imi sune telefonul. Cine poate fi la ora asta? E sefu'. Ce naiba vrea la ora 7 dimineata?

- Alo, da sefu?

- Buna Vlad, scuze ca te deranjez la ora asta dar deseara poti veni cu o ora mai devreme?

- Nu stiu, aveam niste treaba dar ma puteti suna mai tarziu, incerc sa rezolv mai devreme si poate vin.

- Bine, te sun eu mai tarziu, te rog incearca sa vii.

- Bine incerc.

- Ok, multumesc Vlad.

Inchid si ma uit la ceas, nu cred ca mai dorm pregatesc micul dejun si apoi cand se trezeste vom merge la un mall sa ii cumpar niste haine mai normale. Aproape am terminat si apoi o vad si pe ea, are parul ciufulit, arata hilar, incep sa rad incet.

- Buna dimineata ciufulici!

- Buna dimineata! Ciufulici?

- Parul.

Se duce in baie si se pare ca si ea incepe sa rada si vina inapoi.

- Nu am avut parul niciodata asa.

- Lasa parul, cum ai dormit?

- Foarte bine, nu am mai dormit asa de cand eram doar o copila micuta.

- Ma bucur sa aud asta. Am pregatit masa.

- Bine.

Mancam iar apoi ii dau vestea.

- Mai stam putin iar apoi mergem la mall.

- Ce este un mall?

- O cladire enorma unde putem gasi magazine, trebuie sa iti cumparam niste haine, stii rochia nu este chiar cea mai buna tinuta de mers pe strada.

- Bine dar aici care este moneda de schimb?

- Dolarul.

- Dolarul...nu am auzit de el.

- Hei, nu este nimic, ti le cumpar eu.

- Multumesc dar nu este nevoie, rezolv eu aceasta problemă minora.

- Pana rezolvi tu, o sa ti le cumpar eu.

Pare ca ar mai vrea sa spuna ceva dar nu o face. Se duce in camera si se intoarca in aceeasi rochie.

- Tie iti plac rochiile decoltate?

- Asta port de cand am fost mica, cred ca aceast stil vestimentar ma reprezinta.

- Vrei sa iti iei tot rochie?

- Pe aici ce se poarta?

- Fiecare dupa cum ii place, dar rochiile se poarta la ocazii speciale, dar daca vrei sa porti tot rochie este decizia ta.

- Bănuiesc ca cel mai bune ar fi sa incerc sa ma integrez printre oameni.

- Esti pregatita?

- Da, cand ești si tu putem pleca.

- O secunda sa imi iau telefonul si putem pleca.

- Am mai vazut asa ceva, multi dintre oameni de pe strazi il tin la ureche, ce este?

- Este un telefon mobil, cu el poti contacta alte persoane ce au inca un telefon.

- Si aia ce este? Spune aratand catre pistolul pe care il bag in tocul lui.

- O arma.

- Asta am realizat deja, dar ce tip de arma?

- Este un pistol, pistolul arunca proiectile spre o anumita tinta pe care tragatorul o fixeaza, este periculos, daca vreodata il gasesti prin casa sa nu te atingi de el.

- De ce oameni sunt speriați de aceasta arma?

- Pentru ca ii poate ucide.

- De ce uni oameni ar incerca sa ucida alti oameni, asta ar insemna ca isi tradeaza specia.

- Da, dar acei oameni, nu incearca intotdeauna sa ii ucida, poate incearca doar sa ii rănească, pentru a nu ucide alti oameni.

- Tu ce faci cu aceasta arma?

- Lucrez ca paznic iar in cazul in care cineva incearca sa intre acolo unde nu are voie sau sa fure ceva eu o pot folosi sa ma apar sau sa opresc acea persoana.

- Si daca o ucizi?

- Pana acum am folosit-o doar o data si atunci doar lam ranit la picior.

- A fost bine?

- Da, dar nu mai contează,  haide sa mergem.

- Bine.

Iesim din apartament si inchid usa. Se uite ciudat la lift, ma apropii de ea incet.

- Daca nu vrei sa coboram cu liftul putem cobora pe scari dar este foarte mult si vei obosi.

- Este bine cu liftul.

- Sa nu iti faci griji, sunt alaturi de tine.

Nu scoate nici un cuvant dar pielea ei alba, acum a devenit rozalie, zambesc dar nu spun nimic.

Un motociclist și-o...fată.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum