Este atat de dragut si bun cu mine, nu prea imi vine sa cred, de cand ma salvat ma pus pe mine pe primul loc, are mai multa grija de mine decat de el. Am simtit nevoia sa il iau in brate si asta am facut, se pare ca sa cam inrosit, langa el ma simt in siguranță, simt ca pot fi libera si ca parinti mei nu imi mai pot controla viata, ei doresc ca eu sa ma marit cu mana dreapta a tatei, este un barbat, din alta specie, care nu este asa diferita de specia mea doar ca sunt acele diferente care ma face sa nu il plac, este mult prea brutal, este mult prea inalt pentru gustul meu, are 2,50 m, si mai este si albastru, pe langa toate astea nu are nici jumatate din inteligenta mea, si asta ma face sa ma simt suparioara fata de el, dar eu nu vreau asta, nu il iubesc si vreau ca in relatia mea sa fiu egala cu partenerul, numele lui e Lactos, nici macar numele lui nu mi se pare frumos, oricum daca as putea sa ma opun tatalui meu as faceo dar nu pot. Momentan trebuie sa ma concentrez la misiune, si cum Vlad ma salvat de acei "drogati" cum lea spus el, daca planeta Terra va fi distrusa, il voi salva, chiar cu riscul sa fiu alungata de proprii parinti.
- Tie foame? Il aud intrebanduma din bucatarie.
- Da.
- Haide sa mancam.
- Ce mancare aveti voi aici?
- Am pregatit paste, sper sa iti placa.
Ne punem la masa, aceste "paste" arata ca niste tentacule subtiri cu sânge.
- Voi aici mancati sange?
Incepe sa rada in hohote uitanduse la mine.
- Am spus ceva amuzant?
- Nu este sange, este sos de tomate.
- Aaaaa...scuze.
- Nu e nimic, dar uneori ma gandesc de unde ai venit tu, uneori cred ca din spatiu.
- Pai de acolo am venit.
- Nu mai zic nimic.
Terminam de mancat iar apoi ne asezam pe canapea iar el porneste televizorul. Ma uit la mana la care a fost ranit si il vad ca nu este tratat corespunzator.
- Inca nu ai tratat rana.
- Dupa ce fac baie.
- Ai grija, rana aceea a fost facuta din cauza mea, sunt responsabila pentru ceea ce poti păți din cauza acelei răni.
- Este doar o zgarietura, voi fi bine. Vrei sa faci baie?
- Nu inteleg termenul "sa fac baie".
- Sa te speli in cada, dai drumul la apa si te speli.
- Acum inteleg, ma simt murdara si cred ca da, vreau sa fac baie.
- Prosoape sunt in baie la usile micute de sub chiuveta.
- Desigur.
- Daca ai nevoie de orice ma poti striga.
- Asa fac.
Ma pregatesc sa imi spal corpul, iau hainele pe care Vlad mi lea lasat pe pat si intru in baie, dar oare cum functioneaza.
- Vlad!
- Da.
- Cum functioneaza cada?
- Esti imbracata?
- Ce legatura are?
- Esti sau nu?
- Inca sunt imbracata, intra odata.
- Dai de acest robinet spre stanga curge apa calda, dai spre dreapta curge apa rece, iar dupa ce iti faci nevoile apesi pe acest buton, bine?
- Am inteles.
CITEȘTI
Un motociclist și-o...fată.
RomansaEste vorba despre un motociclist tanar si o fata care pare extrem de ciudata dar cu timpul el se obisnuieste cu ea si chiar se îndrăgostește.