Neumím flirtovat.
Přes celou neděli (v noci) jsem se snažil vymyslet, co sexy buchtě napsat, no nedospěl jsem k ničemu (dospěl, ale bylo to tak absurdní, že jsem to sám zamítl).
(co tak provést noční líbačku u mě doma?)
(co se sejít a provést noční líbačku?)
(nebo rovnou akt?)
Zeptal jsem se Hoseoka (měl by vědět, jak flirtovat ne?), co mám sexy buchtě napsat, ale neporadil mi, a proto jsem se rozhodl ke kroku, který mi zruinuje (nebo zachrání) život.
Šel jsem za mou mámou. (podle jejích zápisníků jsem zjistil, že musí být na tyhle věci expert, ale pořád se bojím)
Sedl jsem si na gauč vedle ní, zrovna když se ládovala kimchi a sledovala nějaký pořad o vaření, dělal jsem, že mě ten pořad náramně zajímá, ale pravda to nebyla (spíš jsem se pořád díval na mámu a doufal jsem, že vycítí můj pohled).
Nakonec ho vycítila (trvalo jí to hodinu a nějaké minuty) (mezitím jsem psal tuhle blbost).
Vysvětlil jsem ji všechno (teda o té noční líbačce a onom aktu, který s ním chci provozovat, jsem ji neřekl (myslela by si o mně, že jsem divnej), i když vlastně úplně normální)
(její dítě snad ani normální být nemůže)
Koukala na mě vyjeveně (to určitě ta přezdívka sexy buchta) (nebo nemohla pořád uvěřit tomu, že jsem teplej)
Ale nakonec mi poradila.
(nechceš se v blízké době sejít? (sexy buchto) Yoongi xoxo)
ČTEŠ
Yoongiho ztrápený zápisník [Taegi] ✅
Hayran KurguYoongi by řekl: ,,Když se setkají dva idioti, vytvoří se láska... Ble." Taehyung by odpověděl: ,,Jsme idioti... Ble."