3.Bölüm - Daha ne olabilir ki ?

47 11 0
                                    

İyi geceler

"Seni bir testen geçirmemiz lazım seviyen nasıl diye o yüzden benimle gel, herkes sayfa 207 açıp okumaya başlasın biz hemen geleceğiz" dedi ne testi olduğunu pek anlamadım ama neyse. Hoca baya yerleri dönüp dolaştı ama anlamadım sonunda bir kapıya vardık.

^^

İçeriye girmeden önce hoca bana ne olacağını anlattı. İçeriye girince kafama bir cihaz koydular kask gibi ve hayal ürünü bir görüntüler görecekmişim.

Her taraf karanlık oldu beni öldürecekler mi ki yahu, aha beyaz ışık evet evet ben öldüm kesin dizilerde böyle olur genellikle, beyaz ışığa doğru yürüdüm aaaaaaaa bir dev galiba bununla savaşmam gerekiyor yanımda bir sopa olduğunu gördüm senin işin bitti devcik pek sevimli değilsin ama olsun yinede devcik, devcik bana bir adım attığında hemen arkasına geçip 3 kere bacağına sert bir şekilde vurdum bana dönüp yüzünü buruşturdu bu böyle olmayacak sağımda ucu sivri büyük bir sopa duruyordu kitaplardan okuduğuma göre devler genellikle yavaş hareket eder ve eğilmeleri 1 dk sürer -yalan bilgi sjsjss- iki sopa ile devin yine arkasına geçip bacağına sivri olanı saplayıp kalın olan sopayı ise 5 kere felan baya sert bir şekilde vurdum ve devcik düşüyor yani herhalde sivri olan sopayı bacağından çıkardım.

Ahhh sadece dengesini kaybediyor bu fırsattan yararlanıp devin üstüne çıktım bir sağa bir sola savrulup durdum ama sonunda boyun bölgesine geldim hemen sivri olan sopayı 10 kere jet hızında boyunun farklı yerlerine sapladım biraz bekledikten sonra devciğin ağzından kan geldi ve yere yavaş bir şekilde yapıştı ve kazandım huhuhuhuuu tekrar etraf karanlıklaştı ve kafamdaki tencere gibi olan aletin alındığını hissettim arkamı döndüğümde kulakları sivri olan bir abla beni tebrik etti bende incelik yapıp ablaya gülümsedim.

Kapıdan dışarı çıktığımda başka birisi beni bekliyordu "Merhaba ben bu okulun görevlisiyim baya yorulmuşa benziyorsun bu vişneli suyu iç bakalım kendine gelirsin ve içtikten sonra 10 dk uyursun merak etme senin yanında bekleyeceğim" abiye güveniyorum o yüzden içeceğim. Vişneli su bitince uyku hızla bastırdı son gördüğüm bir tevizyonda teneffüs zilin çalmasına 11 dk olduğunu gördüm.

\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|

Uyandığımda yanımda abi bana bakıyordu ve etraf doluşmuştu rüyamda garip bir şey duydum annemin söylediği sözleri başkası söylüyordu ve yüzünü görmedim ama erkek sesine yakındı sonrada benim gibi kanatları açıldı ama arada fark vardı şeytan kanatı sağ taraftı melek kanatı da sol tarafındaydı benimki ise tam tersiydi melek kanatım sağ şeytan kanatım sol tarafdaydı çok fark var, sonrada "beni bul" dedi sadece ve ondan tek bildiğim burada olduğu. Daha ne olabilir ki? Başıma gelmeyen kalmadı resmen yahu.

"BENİ BUL"

Kafamdaki düşüncelerden arınıp abiye döndüm "şimdi ne yapacağız?" abi 'peşimden gel' der gibi salladı elini ayağa kalkıp abinin peşine düştüm bahçe gibi olan yere gittik orada müdür bekliyordu nereden bildiğimi sorarsanız yanına gittiğimizde birisi müdrüm dediğini duyduğum için biliyorum.

Müdür beni fark ettiğinde "Merhaba kızım ben buranın müdürüyüm şimdi son 3 aydır kimse gelmediği için toplandık ve tam olarak senin kim olduğun ile ilgili test yapacağız" müdür eliyle beni kabine yönlendirdi hadi bismillahirrahmanirrahim *

Kabine girdim karşımda bir cam içinde müdür ve bir kaç kişi vardı. Köşede duran hoparlörlerden müdürün sesi geldi "evet Berlin şimdi sana dediklerimizi yap tamam mı?" sesimi duymayacakları için kafamı olumlu yönde salladım.

Müdür "Berlin şimdi kendini beynini kalbini Rahat bırakma zamanı yani kasanın içindeki soruları düşünceleri unut güzel bir doğal alanda yürü yanmış gibi hisset ve sonra karşına dünyanın en tehlikeli en güçlü bir kişi çıktığını düşün bu kişi karşısında şeytanı güçlerinin kullanman gerek" müdürün dediklerini Aynen uyguladım önümde büyük tehlikeli güçlü bir kişi olduğunu düşündüm şimdi harekete geçme zamanı.

Içinden gelerek sanki ellerimde ateş topu olduğunu düşündüm ve o kişiye gönderdim sonra Bu bu işlemi iki elimde de hissettim yeniden o kişiye gönderdim ve hala yenemediği mi düşünerek kanatlarımı açmak için o sihirli sözü söylemeye başladım "gece geceyi, ay ayı, kutasamış sen de beni kutsa melezim" dedim ve sırtımın iki tarafından da bir şeyler çıktığını hissettim çok acı vericiydi ama aynı zamanda çok da güzel bir duyguydu kendimi kendimden daha güçlü hissediyordum, fazlasıyla acıyordu güçlü bir şekilde bağırdım dışarıdan da inleme sesi geldi.

Sonra yine müdürün sesini duydum "tamam kızım sakinleşebilirsin kanatlarını içeri koymayı deneyebilir misin?" Dedi ama kanatları nasıl içeri koyacağımı bilmiyorum. Galiba bunuda hissederek yapacağım. Kanatlarımın içeri konulduğunu kendimi biraz daha zayıf ama içimden de güçlü olduğumu hissettim. Ben neyim böyle. Yeniden Müdürüm sesini duydum "Aferin! Çok iyi iş çıkardın şimdi odadan çıkabilirsin" dedi.

Odadan yavaşça çıktım gayet de ciddi duruyordum. çıktığım anda herkes beni alkışlamaya başladı ve müdür sırtını sıvazladı. Birazcık tebessüm ettim müdür 'beni takip et' dercesine elini öne doğru eğdi.

Müdürün odasına girdik Müdür yeniden konuşmaya başladı "Kızım galiba hatırlamıyorum ama bundan 100 yıl öncesi falan bu olayla karşılaşıldı, senin gibi birisi aynı güçleri olan birisi, şanslısın ve şanssızsın çünkü 10 yıl önceki kişi kendini asarak öldürdü bunu kimseye söyleme çünkü bu bir sır." Dedi ve şunu fark ettim bu müdür fazla konuşkan niye bu kadar fazla konuşuyorsun ki çeneni boş boşuna yoruyorsun bence sizcede öyle değilmi?

Müdürün anlattığı olay bence bayağı garipti ama umuyorum ki ben öyle olmam. Biliyorlar mı ki benim bir ikizim olduğunu rüyalarımda onu gördüğümü önceki rüyamda onun kanatlarını gördüğümü.

DilaUyan0 Kitaplarına bakabilirsiniz ^^

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin