12.Bölüm - Hazırız!

15 8 0
                                    

İyi geceler

Berk onu gördüğümü fark etmiş olacak ki sert adımlarla salonu terk etti. Bu gerçek olabilir miydi? Eğer gerçekse Berk kendi kendine, kendini yönetmiyor. Berk'i birisi yönetiyor...

:)

Abime Berk'de gördüğüm şeyi söyledim ve onun babamla amcama benzediğini söyledim. Abim Mert'e onunla yakınalşmasını arkadaş olup herşeyi öğrenmesini söylemişti. Sonrasında Alperen abim Taksim dayı konusunu açmış Mert'de Alperen abime katılınca konu komikleşmişdi, onarlar gelene kadar...

İkizim ve yanında önceden gelen 3 grup, ikizim "buradan kalkmanızı söylemişler çocuklar ama kalkmamışsınız" dedi, üzgünüm Berk ama şu anlık biz düşmanız, ayağa kalktım "ooo bücür, korkak ve grubun yanında zorla duran bir erkek ve, ve" dedim Berk'e diyecek söz bulamamıştım ama benim kahramanım olan grubum aynı anda söyledi "işine gelince, gelen" dediler ve buda kantinde yankı yapmıştı.

Berk kahkaha attı "b-be" derken korkak olan Berk'in ağzını kapattı, hızla ayağa kalktım ve korkağı itekledim. Umutlu çıkan sesimle "konuş" dedim abim yanıma geldi ve omzuma elini koydu. "Ne yapıyorsunuz be!" Dedi Berk, abime dönüp 'hayır' anlamında başımı salladım "abi bu Berk değil" diye mırıldandım "bu iş burada bitmeyecek!" Dedim ve kantinden çıkıp bahçeye çıktım.

Bilinmeyen kişi
Odasına gittim. En köşede duvarı süslü olan yatağın yanına gittim. Yastığından 2 tel saç buldum ve onları aldım. Tarağından fark etmesin diye 8 tel saç aldım.

Berlin
3.derse girmedim zaten boştu. Dışarıda gökyüzüne değilde sadece amaçsız bir şekilde uçan kuşlara baktım. Eğer gökyüzünde kuş varsa onlara bakardım eğer yoksa bulutlara eğer bulutda yoksa gökyüzünün rengine bakardım. Sadece maviliğe bakardım, çünkü oraya bakınca aklımdaki bütün düşünceler giderdi. Duvara bakıyormuş gibi bakardım.

Ağlamak isteyen gözlerim dolmaya başladı. Yavaş, yavaş doldu gözlerim, kipriğime bindi aynı hayallerim gibi düşmek üzere hazırlandı kipriğimde ve yanağıma düştü aynı umutlarım gibi sonra aşağı indi, indi ve bu sefer yanağımdan da düştü aynı ruhum, kalbim gibi bitti...

Yeniden yukarıya baktım göz yaşlarımın akmaması için değil amaçsız uçan kuşlara bakmak için, aklımdaki düşünceleri unuttum ve göz yaşlarımın akması için daha kötü durumları düşündüm.

\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|

İki saat boyunca hem ağladım hemde kuşlara baktım. Ayağa kalktım ve içeriye girdim ve spor salonuna gittim. Bizimkilere mesaj attım.

Ben: Spor salonuna gelin!

Dikkat! Abi bombası: Ne oldu?

Taksim dayı: Taksim dayı mı geldi?????

Ben: Hayır! Gelin işte

Yengem: İyi misin Berlin?

Katkısız mal: İyidir o katkılı mal

Ben: sjsjskjsıq

Cadı prensesim: He bizde "hocam 'bizim Berlin spor salonuna gelin diyor' hadi bye bye" deyip geliriz.

Ben: teneffüs ziline 1 dakika var. O zaman gelin!

Yazıp spor salonunu gezmeye başladım. Zil çaldı ama bu gerizekallılar herhalde üstteki spor salonuna gittiler.

5 dakika sonra geri geldiler, 15 dakikamız kaldı! "Tamam şimdi benim planım şu şimdi bugün diğer teneffüs herkesi buraya toplayacağız. Cem abi sen anosu yaparsın değil mi?" Dedim yeniden doğan umutla, Cem abi gülümsedi bende devam ettim konuşmama. "11. Sınıflar gelecek özelliklede Berk! Sonra ben çıkacağım ve kanatlarımı açacağım. Zaten herkes eğiliyor. Berk'in sırtı kanayacak zaten o zamanda acıdan bize karşı karşı gelemez ama bunu 1 dakikada yapmanız gerekiyor. Yapmamız gereken Berk'in boynundaki o kolye gibi olan şeyi çıkartacaksınız. Kapı kilitli olacak! Berk'i yöneten adam müdahale etmek için birisini gönderecektir yada kendi gelecektir. Mert sen adama veya gelenlere büyü yapacaksın sonrada Berk'i alıp bizim arkamıza geçeceksin! Ve Allah izin verirse bu işi kapatacağız" dedim resmen 7 yıllık nefesimi 1 dakikada harcadım.

\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|

Herşey yolunda ve 11 sınıflar salona doluşuyor. Abim herkesin geri çekilmesini istedi böylelikle kanatlarımı açabilecektim. Herşey planımızdaki gibi Alperen abim kimseye fark ettirmeden kapıyı kilitledi. Ben bana ayrılan yere çıktım herkesden sessiz olmasını söyledim. Öndekinler susunca arka tarafta bu sessizliği far edip sussmuştu.

Derin birmnefes aldım ve sözlerimi söyledim. "Ay ayı, gece geceyi kutsamış sende beni kutsa melezim!" Dedim ve yavaşça kanatlarımı açılmaya başladı bağırıyorum ve etrafa bakınıyorum. Berk'i bulduğum gibi o da bağırıyor aynı zamanda abimgile direniyor. Abimgil en sonunda kolye'yi çıkarınca bende kanatlarımı çıkardım hemen melek kanatımdan bir tüy koparttım ve Berk'in kalbine dokundurdum. Tüy kalbinde kayboldu ve Berk yavaşça gözlerini açtı. "Berlin, ikizim" dedi aynı zamanda bana sarıldı. Ne olduğunu anlamadım ama kanatlarım kendiliğinden Berk'i sardı.

Kapının zorlanma sesini duyunca kanatlarımı geri çektim Berk'de hızlı bir şekilde kanatlarını açtı kanatında bir tanede vardı onu kanatımla çıkardım. Abimde şeytan kanatlarını çıkardı ve artık hazırız!

Mert büyüsünü yapmıştı, sıra bizdeydi. Kapı açılınca kanatlarımı hafif bir şekilde salladım. Va kapıdaki kişiler... Annemler! "Anne!" Dedim şaşırmış bir şekilde, Berk bir adım ileri gitti. "Anne" dedi, tam koşmaya başlayacağı zaman uzun olan kanatımla onu geriye çektim "Berk onlar annemgil olmayabilir" dedim, emin değildim ve annemle anlaşma yapmıştık. Evet annemle anlaşma yapmıştık.

2 gün önce
"Anne bizim yanımıza geldiğiniz zaman bana küçük olduğum zaman söylediğin niniyi söyle!" Dedim eğer  geldikleri zaman yanlış anlayabiliriz. Babamın yanına gittim "baba bizim yanımıza geldiğimiz zaman bizim ilk köpeğimiz olan Paris'in adını söyle olur mu?" Dedim

Şimdiki zaman
Berk'in önüne geçtim ve elimle tsunami yaptım aynı anda kanatlarımla güçlü bir rüzgar gönderdim. Abim olayı anlamış olacak ki bizimkilere işaret verdi. Bu arada 11.sınıflar köşede bizi izliyorlardı. Adamlar ayağa kalktı ve annemgil olan kostümü çıkardılar. Telefondan annemi çaldırdım. Annemgil mesajı anlatmıştır.

Adamlardan biri büyücüydü  büyü yapmaya hazırlanırken altından topraktan düşürdüm. Kanatlarımla havalandım ve Alara'yla dövüşen adama ser dolu yağdırdım. Adamın kafasına 5 kere aynı yere dolu geldiği için kafası delindi, adam yere kanlar içinde düştü. Kanatlarımla yere inerken hızla ayağımdan çekildim.

Roman'da 113'e çıkmışız size çooooook teşekkür ederim♥

Eveet bölüm nasıldı?¿ Bence iyiydi ya biraz heyecan kattım. Seviliyoruzunuz, hadi diğer bölüme 》

KARMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin