İyi geceler
Arkadaşlar taslakta olan kitabım var 10 bölüm yazıp geri döneceğim ve inşallah o zamana kadar okuyucum fazlalaşır.
Hoca geldi "yeni gelen kimse var mı? " diye seslendi bende elimi kaldırdım hoca gözleriyle taradı ve beni buldu baştan aşağı beni taradı tamam kızım - eliyle bir kapı göstererek - sen şu kapıdan içeri gir benim sesimi duyacaksın dediklerimi yap tamam mı?" Hocaya onaylayan şekilde kafamı sallayınca hızlı adımlarla kapıdan içeri girdim ve hocanın sesini duydum.
^^
Hoca şöyle diyordu "kızım şimdi ellerinde bir suyun olduğunu düşün o kadar güzel ki o kadar narin ki ellerin her tarafında geziyor sanki İçine geri koymak istiyormuşsun gibi şimdi ellerin hafif ıslandığını hisset sonra da elin ortasında bir su olduğunu düşün."
Hocanın dediklerini bir bir yaptım. sanki ellerin aşağısından alıp her tarafında vücudumun her tarafındaki geziniyor gibi hissediyordum Sanki içime kalbin içine geri koymak istiyotmuşum gibiydim. Hocanın sesini tekrar duydum." Şimdi de suyun vücuduna girdiğini düşün" bu harika bir histi yine hocanın dediklerini yaptım.
Ve galiba sırada toprak vardı. Yine hocanın sesini duydum "kızım sırada toprak var ayakkabını çıkar çorabında çıkar ayakların altında o kadar narin o kadar güzel kokan bir toprak olduğunu düşün bir ağaç çıkar topraktan" biraz kendimi zorladım ve bir şeyin çıktığını hissettim gözlerimi açtığımda altımda çiçeklerin olduğunu gördüm suratımı düşürdüm " suratını düşürme hemen kızım bu da iyi"
Şimdi inşallah ateş vardır. "Şimdi ateş var her tarafının yandığını hisset" hoca sustu acaba bu kadar mıydı yapmam gereken, ah yine ses geliyor "selam ikiz naber, her neyse fazla vaktim yok senden beni kurtarmanı istiyorum" sigara kokusu geldi biraz korkarak "sen mi içiyorsun?" diye sordum "sigarayı soruyorsan evet ikiz, ah Ef ah, neyse ateş ve hava elementi bende merak etme ikiz hava elementi bende de az neyse geliyorlar beni bul ikiz"
Başım dönüyordu acilen odadan çıktım hocaya "diğer iki element bende yok deyip salondan da çıktım. Ne oluyordu bana o rüyamda gördüğüm ikizim miydi? Erkekti kesinlikle erkekti, neden geliyorlar dedi? Vay be ikizimin sesini duymak da varmış.
2. Derse geri girdim ilk önce bana baksalarda geri döndüler yani hiç mi görmediler dersten kaçan bir kişi Tövbe Estağfurullah, hocanın yanına gittim "sizden izinsiz çıktığım için özür dilerim hocam bir daha böyle bir hareket yapmayacağım" dedim başım eğik hoca omzuma elini koyup "önemli değil kızım sadece o odada ne olduğunu anatırmısın?" dedi hocaya hayır anlamda başımı salladı hoca derin nefes alıp "peki burdaki spor aletlerine binip açıl biraz hadi" dedi.
Ders boyunca bütün aletlere bindim, aslında bu iki dersi beden olarak saymışlar yani diğer ders sihir yapma dersi olacakmış hadi bakalım, kız soyunma odasına girdim kız ve erkek soyunma odasında 20 tane duşakabin varmış tabii ki de herkes yani erkek kız olarak soyunma odasında bir dolabı var neyse fazla ayrıntıya girmeyeyim, bunları bana söyleyende bir kız'dı.
\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Dersler bitmişti sihir yapma dersinde fena değildim. Son 1 saat dövüş vardı canım dövüşü izlemeyi istediği için kalacağım.
Ortalarda bir yer bulup oturdum. Biraz etrafı izledim sonra bir erkek sesi duyuldu "herkese hoşgeldiniz diyoruz ve bugün dönüşecek kişilerin gelmesini istiyoruz ama öncelikle kuralları tekrarlıyorum... Sayın seyirciler son gelen habere göre dövüşecek kişiyi biz seçiyoruz herkes oturduğu koltuğun numarasına baksın bakalım. Evet sayılarımız 42 ve 7 numara, evet kişiler alana gelsin bakalım... Evet 1, 2, 3 BAŞLA"
Benim numaram 36'ydı alanda olanlar bir kız ve bir erkek vardı. Kız erkeğe sihir gönderiyor ama erkek iyi kaçıyordu erkek galiba sonunda dayanamamış görünüyor ki peri kanatlarını açtı kız da kanatını açtı erkeğin kanatı daha güçlüydü, en sonunda süre bitti mi dövüş bitti ağır hasar almışlardı.
Dışarı çıkıp eve doğru yol aldım arkamdan 5 kişi vardı önümde ise 18 kişi felan yani yanlız değildim. Aklıma bugünkü olay geldi acilen bunu aileme anlatmam lazımdı yoksa ben delirirdim kesin, ikizimin olması güzel ama bu olayları karıştırıyor. Özelliklede 'beni bul' demesi daha da karıştırıyor.
\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Eve gelince hemen odama çıktım üstüme rahat bir şeyler giyip geri aşağıya indim Annemgil oturma odasında oturuyordu annemle babamın yanına gittim. "Anne baba sizlerle çok özel bir şey konuşmam lazım" dedim, babam "konuş kızım neymiş o özel olan bu konu merak ettim bak" dedim anneme dönüp
"Anne rüyalarımda birisini görüyorum, bir erkek aynı benim gibi kanatları var benim dediğimi deyip açılıyor. Yüzünü hiç görmedim bugün okula geldi sadece mikrofondan konuştu 'beni bul' dedi garip bir şekilde, etraf sigara kokusu aldı tabii o zaman ben bir odadaydım bende hangi elementler var ona bakıyorduk, su elementi var fazlasıyla toprak elementi ise çok az, ikizimde de ateş var fazlasıyla hava elemnti bende de az dedi daha sonra geliyorlar beni bul dedi" dedim. Annemle babam biraz düşündüler.
Annem sonunda "peki söylüyorum ben hamileydim 1 aylık, o zamanlar fazla yiyordum kilo almışımdır diye bilemedim hamile olduğumu. 1 ay sonra 'üşüttüm' diye hastaneye gitmiştim hastanede şans eseri hamile olduğumu öğrendik babanla, o yıllar düşmanımızda yoktu. Siz doğdunuz, 3 yıl sonra güçlerinizin olduğunu öğrendik zaten baban vampir ve cadı ben ise 4 element sahibiyim, bekliyorduk güçlerinizin olmasını, 2 yıl sonra ikizin Berk garip bir şekilde kayboldu." Masada erkek yazısı ile yazılmış bir mektup vardı. Annem mektubu eline aldı. Annemin gözlerinden yaşlar akıyordu, nedensice bende ağlamak istiyorum, annemi anlamak istiyorum ama nasıl yapacağımı ben bilmiyordum. Annem mektubu alıp okumaya başladı. "Mektup da şöyle diyordu; siz bana bir şey yapmadınız ama ben oğlunuza aldım oğlunuzda da kızınızda da taktığımızda bir şey var. Aslında kızımız alıp onu öldürecektim ama oğlunuzu aldım ve yaşatacağım. Onu size düşman edeceğim hayatınızı karartıracağım oğlunuza, sonra belki kızınızı alıp öldüreceğim!" Annem elindeki mektubu bırakıp yere baktı. Hiç konuşayan, ağlayan ama gözyaşını saklamaya çalışan babam söze başladı. "Bizi affet kızım senin için böyle şeyler olmasını istemezdik. Kaç yıl geçti bilmiyorum ama Berk kaçırıldığından beri her gün onu arıyoruz" annemin gözlerinden daha fazla yaş akıyordu. Annem birazcık durdu garip garip bakıp yere düştü, ne yapacağımı şaşırmıştım. Ne olacaktı bizim halimiz? Böyle mi devam edecektik? Hayır! Böyle devam etmeyecektik illaki bir çaresini bulacağım, karşıma ne çıkarsa çıksın Berk'i bulmak için savaşacaktım...
2 saat sonra
Annem uyanmış ve artık ne yapacağımızı düşünüyoruz.
Selam, o kadar takipçim var ama bu kitabı sadece en fazla 5 kişi felan okuyor bence bu haksızlık, neyse iyi okumalar :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
Science FictionArtık nerede, ne, nasıl, kim olduğumu bilmiyorum içime dolan ağlama duygusu artık beni güçlendiriyordu içimden dışarıya çıkınca kimse benden daha güçlü olamayacak!!! 《》 - Şimdi biz ölecek miyiz? Dolmuş gözlerimle etrafındaki kişilere baktım. Hani...