İyi geceler
Abimden bahsedesim geldi, abim üniversite 1'e gidiyor, aramız lise 2'den beri biraz soğuk ama severim abimi oda beni sever arada sırada gelip yanağımı, boynumu öper gıdıklar ve pek kıskanma konusu olmaz o kadar açık saçık kıyafetler giyinmem ki ben öyle kıyafetlerden ve giyenlerden nefret ederim neyse biz abime dönelim güçleri olarak bütün elementleri taşıyor ve şeytan kanatları var.
:)
Sonunda 1 haftayıda bitirmiştik bugün dönüş günümüzden 1 gün önceydi, öğlendi daha yeni namazı bitirmiştim, ailecek namaz kılıyorduk, ben ve abim vakit bulunca kılardık annem ve babam her zaman her koşulda kılardı. Öğlen yemeğimizi yemiş namazımızı kılmış ve bahçe'ye çıkmıştık. Annemin güçleri şunlar; melek, su elementi, yarı kurt (tam dönüşemiyor) babamın güçleri şunlar; şeytan kanatları var (sadece kanatlar, özellikleri yok), hava elementi, erkek peri ve yarı büyücü abimin güçleri şunlar; şeytan, bütün elementleri taşıyor ve benim güçlerim şunlar; melek-şeytan, toprak ve su elementi.
Hepimiz bir kenara çekilip güçlerimiz üzerinde çalıştık. Kolumun üzerinde küçük bir çizik oluştuğunu hissettim, ikizime işkence ediyorlardı benim kolumdaki küçük çizik onun kolunda büyük ve derin bir yara demektir, kanatlarımı açmam onun sırtında hafif sızı demektir, benim çok yemem onunda az çok doymuş demektir. Birbirimize bağlıyız bu iyi bir duygu ama aynı zamanda kötü bir yara demekti. Dövüş hareketi çalışmaya başladım. Sanki önümde biri varmış gibi düşünerek boğazını sıktım, dizimle sırtına vurdum ve belini kırdım.
2 saat dövüş hareketi çalıştım biraz babamla biraz kendi kendime çalıştım.
Annemin elini ben, benim elimi abim, abimin elini babam, babamın elinde annem tutu. Ben toprak, abim ateş, babam hava, annem su elementi düşünerek güçlerimizi birleştirdik. Yüzüme hafif sıcaklık, hafif esintisi, küçük su damlacıkları ve ayağımın altında bir rahatlık hissettim bu çok güzel bir histi, sanki nehir'de düşündüklerim gerçekleşiyordu, ben bir kuşum ve özgürüm yoluna ne çıkarsa onunla yüz yüze geliyorum ve hemen kanat çırpıp gidiyordum. Özgürlüğü bedenimde hissediyor aynı zamanda uçuyorum, yaralı ruhum tedavi ediliyor ve kırık kalbim onarılıyordu...
Kendimi havada uçarken nedense mayıştım ve uykuya daldım en son hatırladığım birinin yanağımdan öpüp "güzel k-" demesiydi.
Uyandığımda saatin 5 olduğunu gördüm. Uykumu almıştım hatta nasıl olduysa fazla bile uyumuştum. Abimin yatağına girdim. Abim normal yatırdı, abim kollarını belime doladı ve başını boyun boşluğuma koydu, bende centilmen pozisyonuna gelip gözlerimi kapattım eski komik şeyler düşünmeye başladım.
6. Sınıftayız okulun bitmesine 1 hafta kalmış, Rüveyda ve ben elimizde tahta kalemle yüzümüze kedi yüzü yaptık (yanaklarımıza 3 çizgi ve burnumuza bir nokta) bununla gülüştük Ömer bizimle dalga geçti sonra lavaboya koşarak yüzümüzü yıkadık. Rüveyda ile yeniden çizdik teneffüs vaktiydi ve matematik hocası Ahmet Hoca bizi gördü biraz dalga geçti ve sonra fotoğraf çekti bizimle o gidince sildik. Sonra bir kaç renkli kalemimi çıkardım ve Ömer'i çağırdım "hadi Ömer sende yap" dedim gülümseyerek Ömer mızmızlandı ama sonunda kabul etti ama bir şartla bende yüzüme yapacaktım. Ben ve Ömer yüzümüze çizdik ben geri ıslak mendille sildim Ömer silmeye çalıştı ama silinmedi... Ömer'in anlattığına göre eve gidince annesi Ömer'in yüzünü zar zor çıkarmış...
Yüzümde aptal bir gülümseyle yeniden düşünmeye başladım.
6. Sınıfya bir gün sınıf arkadaşım Gülse ile birlikte nöbetçi öğrenci olmuştuk. O gün bir hoca görev vermişti, görevi yaptıktan sonra koli bandını görüp biraz kestik ve ağımıza yapıştırdık bizim yanımızda kamera vardı tabii, sonra rehber hocamız dışardan gelirken bizi gördü hemen ağzımızı kapattık ama nafile hoca bizi gördü fotorafınızı çekmek istedi ama biz zar zor paçayı sıyırdık. Rehber hocası o gün birkaç kere bizi korkutmuştu o yüzde bize çikolata almıştı.
Daha bir kaç tane daha komik anı düşündüm mesela Ömer'in 'bye bye türkçe' demesi gibi...
\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
İkindi zamanı olmuştu eşyalarımızı toplamış arabada gidiyorduk. Bunca zamana kadar çok şey yaşamıştım bundan sonra ben farklı bir kişi olmuş arabada ilerliyorum. Buraya 1 saat uzaklığında olan teyzemgile gidiyorduk ilk önce annemin ailesinden sonra babamın ailesine geçeceğiz. Teyzemin 3 erkek çocuğu var 1.'si bende 1 yaş büyük 2.'si benden 3 yaş küçük, anne tarafından en sevdiğim kişi teyzem, benim teyzem melek gibi birisi...
Teyzemgile gelmiş oturuyorduk burada 1 gün kalacaktık babamın tarafıyla telefonda konuşup halledeğiz ve şu anda yengemgili ve dayımın gelmesini bekliyoruz. Anne tarafıyla burada anlaşacağız, babam ablalarıyla ve kardeşleriyle konuşuyor annem teyzemle yemek hazırlıyor ben abimin yanında oturuyorum.
Anne tarafı toplanmış babam konuya başlamaya hazırlanıyor. "Şimdi herkesin bildiği gibi bizim Berlin'in ikizi olan çocuğumuz Berk var. Berk 12 yıldır çok iyi bir yerde gizleniyor ve bize düşman olmaya zorlanıyor. Biz ailecek sizler ve benim tarafım birleşip Berk'i neredeyse oradan kurtarmayı düşnüyoruz ki bunu yapacağız!" Dedi babam ilk başta teyzemin kocası söze atladı "biz her zaman sizin yanınızdayız Zehra, ben ve Barış herzaman yanınızdayız" dedi gülümsedim. Evli olan dayım "Bizde yanınızdayız ailecek" dayımgil 4 kişilerdi dayım, yengem, Merve ablam ve Can abim, 2. Evli olan dayım "bizde yanınızdayız abi" dayımgil yengem ve dayımdan oluşuyordu küçük aileleri. Babamın tarafda kabul etmiş.
Teyzem ve annemin hazırladığı yemekleri yedik ve şu anda bütün anne tarafı kuzenleri Barış abimgilin odasında uno oynuyoruz. Oyunun birincisi abim 2,'si Merve ablam 3.'sü Barış abim, bende duymuş olmayın ama sanki abimle Merve birbirlerini seviyorlar, bu kanıta 1 ay önce varmıştım d-c oynarken anne tarafıyla Merve abla sevgilsi olduğunu söylemişti o yüzden bu kanıtı unutmuştum ama sanki BuMer yeniden oluşuyor. Uno'dan sonra d-c oynamayı teklif ettim herkes kabul etti sadece abim mızmızlandı. Şişeyi ilk ben çevirdim ben soru Can abim cevap kısmına denk gelmişti, ben daha soruyu sormadan Can abim "doğruluk" dedi, "hımm peki, buradaki en az kimi seviyorsun?" Can abim daha sorumu bitirmeden cevapladı "Barış abiyi" dedi, bak bunlarda bir şey var. Can abim çevirince Barış abim soru Merve ablam cevap kısmına geldi. Barış abim nam-ı değer soruyu sordu ve Merve ablammm "cesaret" dedi ben ve abim kısa 'ooo' ladık. Barış abim "Burak abimin iki yanağını öp!" Dedi bu sefer sadece ben oo'ladım. Zar zor Merve ablam abimin yanaklarını öptü ve sonra yerinden kalkıp gitti ve mutlu ssooonnnn...
Akşam 2 yengemgilde gidince annem ve babam oturma odasında ben ve abimde Barış abimgilin odasında yattık. Ben ve abimin aynı yatakta sorun olmadığı için abimle yerde beraber yattık. Bu sefer ben abime arkamı dönmüştüm ve abim kollarını bana dolamıştı ben yine centilmen pozisyonunu aldım ve yattım.
Merhaba! Bu 2 bölüm sakin bir bölüm oldu nedeni ise ilk başlarda fazla macera kattım. Ve bundan sonraki bölümler daha maceralı olacak. Oylarınızı beklorum...
Anılar gerçek :p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
Science FictionArtık nerede, ne, nasıl, kim olduğumu bilmiyorum içime dolan ağlama duygusu artık beni güçlendiriyordu içimden dışarıya çıkınca kimse benden daha güçlü olamayacak!!! 《》 - Şimdi biz ölecek miyiz? Dolmuş gözlerimle etrafındaki kişilere baktım. Hani...