İyi geceler ^^
Müdürün anlattığı olay bence bayağı garipti ama umuyorum ki ben öyle olmam. Biliyorlar mı ki benim bir ikizim olduğunu rüyalarımda onu gördüğümü önceki rüyamda onun kanatlarını gördüğümü.
^^
Müdürün anlattığı olaydan sonra dışarı çıktım daha doğrusu okuldan çıktım eve gitmek istiyordum. Nasıl gideceğim bilmiyordum ama muhtemelen evimiz yolun sağ tarafındaydı. Benim sonum o kişi gibi olamaz çünkü ben ondan daha güçlüyüm o yıllar önce ben şimdiki zaman aramızda kaç yaş var vardı ben doğduğumda şöyle söyleyeyim o hangi bilgileri biliyordu ve ben hangi bilgileri biliyorum tamam doğrusu ben hiçbir bilgi bilmiyorum bu konuda ama o da benden daha az bildiğine eminim, evet eve gitmek için doğru yolu bulmuştum.
\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|\|
Eve geldiğimde saat 7 idi Muhtemelen aklınızdan şu geçiyordur hemen saat nasıl 7 oldu diye soracaksınızdır. E zaten devcik ile dövüşürken 1 saat felan geçmişti sonra diğer dövüşte 1.5 saat oldu uyumamı da eklersek ve arada sırada oyalanma mı toplam 4 saat okuldaydım.
Eve gelince hemen Banyoya girip duş aldım sonrada Üstümü giyinip yattım bana göre bayağı yorucu bir gündü yeni şeyler öğrenmem, okuldaki kişilerin kanatlarımı öğrenmesi, benden önce yaşayan 1 kişinin huyu ve güçlerinin bana benzemesi diye düşünürken uykuya daldım.
uyanınca karşımdaki kişinin yani ikizimin kanatlarını gördüm ona doğru
adım attım ama bana arkasını döndü ve kayboldu ne oluyordu burada muhtemelen sihir yapmıştı. odamdan çıkıp oturma odasına doğru yürüdüm annem, babam, ağabeyim yerde kanlar içinde yatıyordu.Göz kapaklarım yavaşça açıldı rüyamda ne görmüştüm ben öyle çok kötü bir rüyaydı 2 saat uyumuştum saat 10'du koşarak oturma odasına gittim. Oh şükürler olsun ki annem babam ağabeyim televizyona bakarak gülüşüyorlardı. Onlara görmeden mutfağa girdim acıkmıştım en son eve gelirken markete uğrayıp kraker almış ve yemiştim. Dolapda yaprak sarması vardı ıımmmm
Nedense oje sürüp fotoğraf çekinesim gelmişti.
Oje ve fotoğraflar
Sonra geri aşağı indim üstüm, sadece altımı değiştirmiştim uzun şort giyinmiştim. Annemgil hep beraber konuşuyorlardı muhtemelen babamın annemi isteme merasimini konuşuyorlardı annem o zaman babamın kahvesine tuz yerine yanlışıkla şeker atmış ve suyunda tuz atmış şansa bak tabii benim amcama denk gelmiş amcam babam görmeden babamın kahvesini merak ettiği için tekrar değiştirmiş yani kahveler doğru yerini bulmuş amcama kalan büyük bir hüzün, gitmiş eve kendisine 2 bardak tuzlu kahve yapıp içimiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
Science FictionArtık nerede, ne, nasıl, kim olduğumu bilmiyorum içime dolan ağlama duygusu artık beni güçlendiriyordu içimden dışarıya çıkınca kimse benden daha güçlü olamayacak!!! 《》 - Şimdi biz ölecek miyiz? Dolmuş gözlerimle etrafındaki kişilere baktım. Hani...