İyi geceler
Galiba delirdik ama biz bence her halizimle güzeliz. Artık 9 kişiyiz buradan sonra herşey daha güzel olacak, gerçek savaş hariç...
:)
İnsanlar bizi her halimizle sevmek zorunda... Peki ya neden dünya böyle? Herkes intikam için neler yapıyor. Oysa ki bize verilen herşey çok güzel...
Dün çok olay yaşamıştık ama hâlâ aynı kişileriz. Bugün erken uyandığım için ilk başta güneşin doğuşuna bakmak istedim. Kaç kere bakmıştım acaba güneşin doğuşuna veya kaç kere güneşin batışını kaçırdım?
Kıyafet aldım ve banyo'ya geçtim. Ilk önce elimi yüzümü yıkadım ve üstüme önü sade siyah arkasında 'MORE LIFE' yazıyor altıma siyah sade Tayt ve uzun bir kolye taktım. Saçımı at kuyruğu yaptım, makyaj olarak dudağıma nemlendirici sürdüm.
Sıra bu kızları uyandırmakta, ilk başta yengemi uyandıracağım, Merve ablamın yanına gittim, telefonundan kamerayı açıp videoya'ya başladım "Merve abla hadi uyan" dedim ama Merve ablam itiraz ederek diğer tarafa döndüm "Merve abla abim geldi seni soruyor" dedim yalancı çıkan endişeli sesimle, Merve ablam yatağından fırladı ve kıyafet aldıp banyo'ya girdi.
Bende Alara'nın üzerinde suyun kaldırma kuvvetini deneyeceğim. Su şişesini aldım ve Alara'nın yanına gittim, "evet sayın seyirciler bugün size dersimi çalıştığımı göstereceğim. Şimdi bir tane uyuyan Alara hanımın yanındayız" dedim kıkırdayarak, suyu yavaşça dökmeye başladım, çok az kaldığında Merve ablam üstü giyinik yanıma geldi korkunç gözlerle bakıyordu, Allaha emanet kalın dostlar çünkü Alara'da uyandı ve yanıma geliyor. Yavaşça kapıyı açtım ve "ben kaçar" dedim ve koşarak odadan çıktım.
Kantine abimgilin yanına indim. "Selamın aleyküm gencolar" deyip abimin yanına oturdum abim kolunun altına aldı ikizimle beni, telefonumdaki sonlandırlımış videoyu Alara ve Merve ablama gönderdim.
Abim ve Asrın abim dışarı çıkınca ikizimle sohbet etmeye başladım. Zilin çalmasına 1 dakika kaldığında biz dörtlü ayağa kalktık ve istikamat İstanbul sluğaö, istikamat 11/A, şarkı söylemeye başladım.
Şarkıyı açınız.
Bir çocuk oldum, ellerim yaralandı
Bir güneş oldum, gözlerimden yaş aktı
Bir yaprak oldum, damarlarım kan ağladı
Bir aşık oldum, her gece efkarlıyım
Bir içki oldum, yıllandıkça değer kazanan
Bir ülke oldum, herkesin mal varlığıBir kum tanesi ufak ve savrulan,
Bir deniz oldum balıklarıyla oynayanHer gün farklı bir benim,
Her gün aynı değildi,
Her gün farklı bir şehir
Her gün aynı bir rüzgarÇeker kolumdan savurur beni
Geçen günlerim gençliğimdir benim
Bakış açısı değişik bir çok insan
Hepsi farklı herkes aynı olsa
Her gün monoton devam eder
Bilinen tek rüya dünya döner
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARMA
Science FictionArtık nerede, ne, nasıl, kim olduğumu bilmiyorum içime dolan ağlama duygusu artık beni güçlendiriyordu içimden dışarıya çıkınca kimse benden daha güçlü olamayacak!!! 《》 - Şimdi biz ölecek miyiz? Dolmuş gözlerimle etrafındaki kişilere baktım. Hani...