Kalbimde Gizli mi?

1.5K 131 96
                                    

Bu bölümü de biriciğim sadecestark 'a ithaf ediyorum. İyi okumalar.

  Sarı saçlı genç, sırasında oturmuş mavi saçlı genç ile mesajlaşıyordu. Yüzü gülüyordu ve bir kaç gündür üstünde olan halsizlik, bıkkınlık kaybolmuştu. Yaşam neşesi geri gelmişti. Sevginin gücü işte bu. En kötü şeyi bile düzeltebilir. Tabii sarı saçlı genç izlendiğinin farkında değildi. Esmer genç "Dostum, Kalbimde Gizli mi? Yoksa çıktığın biri mi var?" dedi sanki esmer genç bu aralar daha bir meraklı olmuştu. Sarı saçlı genç "YOK! Yani aslında kalbimde gizli dergisinden biri. Öyle konuşuyorduk." dedi sanırım kıvırmıştı. Esmer genç başını 'evet' anlamında salladı.

Kalbimde Gizli: Hey, sevgilim! Orada mısın? İyi misin? Bir şey olmadı umarım. Lütfen cevap ver!

Görüldü

Kalbimde Gizli: Tanrım, yardım et!

Görüldü

Kalbimde Gizli: Sevgilim orada ol ne olur! Korkmaya başlıyorum.

Görüldü

Kalbimde Gizli: Eğer iki dakika içinde cevap vermezsen yanına geleceğim. Uzak durma umrumda bile olmaz. Sana sarılmadan rahat edemem.

Görüldü

Kalbimde Gizli: Tamam, geliyorum.

Cennetteki Melodi: Dur olmaz. Bir şey olmadı. Nino senin kim olduğunu sordu onla konuşmak zorunda kaldım. Eğer geleceksen erkekler tuvaletine gel. Daha mantıklı olur.

Kalbimde Gizli: Nasıl istersen, sevgilim.

Sarı saçlı genç erkekler tuvaletine geldi ve tüm kabinleri kontrol etti. Kimse olmaması şanstı. Tuvaletin kapısı açılınca heyecanla sırıttı sarı saçlı genç. Sevgilisi içeri girdiğinde hemen sarıldı sarı saçlı gence. "Bir daha beni böyle korkutma, çok endişelendim. Ya sana bir şey olsaydı. Ne yapardım?" dedi. Başını 'evet' anlamında salladı sarı saçlı genç. Mutluluktan konuşamıyordu ki! Kim tahmin ederdi hayatın yüzüne böylesine güleceğini. ayrıldıklarında ilk sarı saçlı genç çıktı içeriden. Dikkat çekmek istemiyorlardı. İstemiye istemiye sınıfına geri döndü. Birazcık, sadece birazcık daha vakit geçirmek istiyordu sevgilisiyle. Sırasına oturdu ve telefonunu çıkarttı. Mesaj attı sevgilisine

Cennetteki melodi: Neden daha fazla vakit geçiremiyoruz?

Kalbimde Gizli: Sevgilim. İnsanlara göre bu kötü bir şey. Ama o zaman neden 'Mutlu olacağını yap.' Derler ki! Ben seninle mutluyum.

Cennetteki Melodi: Ya ailelerimiz bunu öğrenirse ve bizim görüşmemizi istemezler ise. Ne yaparım sensiz? Tanrım..düşüncesi bile kötü!

Kalbimde Gizli: Şimdi bunları düşünmeyelim, sevgilim. Keşke bu akşam gemiye gelebilsen. En azından biraz daha birlikte olabilirdik.

Cennetteki Melodi: İyi bir yalana ihtiyacım var. Babam..o en büyük engel.

Kalbimde Gizli: Baban çok korumacı biri. Emin ol iyiliğini ister.

Cennetteki Melodi: Emin ol iyiliğim için olmasa bile doğru olduğunu düşündüğünü ister. Mesela dışarı çıkamamam gibi.

Kalbimde Gizli: Bu kadar karamsar olmamalısın sevgilim. Baban kesinlikle iyiliğin için yapıyordur.

Cennetteki Melodi: Sence seni görememem benim için iyi mi?

Kalbimde Gizli: Tanrım..baban gerçekten felaket biri. Üzgünüm sevgilim bunları söylememeliyim fakat...

Cennetteki Melodi: Merak etme seninle aynı şeyi düşünüyorum. Bana her şeyi söyleyebilirsin. Sonuçta sevgilinim değil mi?

Kalbimde Gizli: Haklısın. Birazdan ders başlayacak iyi dersler. Şimdilik görüşürüz.

Cennetteki Melodi: Görüşürüz. Sana da iyi dersler.

Bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir.

Sizce Adrien, Luka'ya nasıl hitap etmeli?

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere 💙

Mavi Kalbim || LukadrienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin