Bataklıktaki O Günler de Geçecek

915 94 24
                                    


İki âşık parkta oturmuş konuşuyorlardı. 2 gün onlara 2 asır gibi gelmiş, ölmüş gibi hissetmişlerdi. "Her şey güzel olacak derken battı hepsi. Kırlarda koştururken kendini bataklıkta bulmak gibi." dedi sarı saçlı çocuk. O kadar haklıydı ki neden babası bunu göremiyordu? O sadece eşini tekrar hayata döndürmeyi önemsiyordu. Artık oğlunu önemsemeyi bırakmış bile olabilirdi. Sadece yeniden mutlu bir aile olsunlar istiyordu. Bıraksa bu işleri oğluna sarılsa, yaraları, acıları hepsi iyileşek yaraların yerinde çiçekler açacaktı. "Geçecek sevgilim. Bataklıktaki o günler de geçecek." dedi. Umutsuzdu, herkesten çok her şeyden çok ama güçlü olmalıydı. O güçlüydü ve her şeyin üstesinden gelebilirdi. Sevgilisine umut vermeliydi, olmayan umudundan. "Kaçalım." dedi sarı saçlı genç. Durdu, derin bir nefes aldı ve devam etti. "Gidelim buradan. Dünyanın bir ucuna. Başka bir yere. Ama artık birlikte olalım sevgilim. Artık sensiz yapamıyorum." dedi. Sonunda sesi kısılmıştı. Çeresiz haykırışlardı bunlar. Yardım çığlıkları. "Olmaz ki sevgilim. Yapamayız. Ama her şey güzel olacak. Şimdi git ve uyu. Gözlerinin altı mosmor seni böyle görünce üzülüyorum." dedi. Öyle haklıydı ki! Kim bilir kaç saat olmuştu uyumamıştı genç. Bedenine haksızlık ediyordu.

İki genç kalktı ve son kez sarıldılar. Ve farklı taraflara doğru yürümeye başladılar. Yine ayrılmışlardı.

   Sarı saçlı genç o akşam daha mutluydu. Uyumuştu ve yemek yemişti. Ve neşeliydi. Bir anda böyle mutlu olması sorular yaratsa da pek önemsenmiyordu. Sarı saçlı gencin mutluluğu önemliydi. Nedenleri değil.

   Mavi saçlı genç ise o günden sonra ilk defa o akşam gitarını eline almış ve cennetten gelen melodisini tekrar tekrar çalmıştı. Mutluydu onu gördüğü için. Mutluydu ona gerçekleri söyleyebildiği için. Güvertede denizi seyrediyorken yanına birinin oturduğunu hissetti. Yanına baktığında ise kara kediyi gördü. "Nasılsın Luka devriye gezerken gördüm seni üzgün gibisin.' dedi kara kedi. Bilmiyordu ki mavi saçlı genç o normalde sevgilisiydi. "Aslında bugün çok üzgün değilim." dedi mavi saçlı genç. "Hadi ama görebiliyorum. Bu kedi kanmaz. Anlat hadi her ne ise sırrın benle güvende olacaktır." dedi kara kedi. Derin bir nefes aldı mavi saçlı genç ardından, "Onu aldılar kedi. Yanımdaydı, daha bir kaç gün önce buradaydı neden gelip her şeyi mahvetmek zorundalar? Onu seviyordum her şeyden çok. Herkesten çok. Ama..ama olmadı. Bizi istemediler ve ayırdılar. Ama bugün parkta karşılaştık. O..o çok yorgun görünüyordu. Lanet olası..kimse onun bu hâlini fark etmiyor mu? Onun için endişeleniyorum." dedi. Kara kedi ise "Vay canına dostum. Onu çok seviyorsun. Emin ol o da seni seviyordur. Ve senin için kendine dikkat edecektir. Kendine de bakmalısın hâlini görmüyor musun? Gerçekten hayalet gibi görünüyorsun." dedi. Mavi saçlı genç, "Abartıyorsun kedi. O kadarda değil." dedi kara kedi kafasını 'hayır' anlamında salladı. "Emin ol abartmıyorum. Tekrar karşılaşırsanız senin bu ruh gibi görünmeden dolayı seni tanıyamayacak." dedi ardından ayağa kalktı ve "Umarım sizin için en iyisi olur." dedi sopasını kullanarak oradan uzaklaştı.

Bir bölümün daha sonundayız. Üzülerek söylüyorum ki muhtemelen 3-4 bölüm sonra final olacak. Daha fazla uzatırsam muhtemelen hikaye cıvıyacaktır. Zaten özel bölüm atmadan duramam.

'Hikayeyi Final yap. Özel bölüm varsa tamamım,' diyenler.

'Final yapmasan olmaz mı?' diyenler.

Bugün sıvı sabunluğu sıvı sabun ile yıkadım. Sizde durumlar nasıl? Gitgide manyadım sanırım.

İyi günler.

Mavi Kalbim || LukadrienHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin