Merhaba! Bir kaç gün attığım bölümde ithaf isteği gelmeyince bende bölümü gitarım Mıstıkella'ya ve kardeşi Abdulrezzakella'ya ithaf ediyorum. İyi okumalar!
İkiye On Kala - Olmaz Olmaz Deme Hiç
Sarı saçlı genç sabah zorda olsa okula gitmek için kalktı. Bir kaç gün önce gitmek için sabırsızlandığı okul şimdi cehennemmiş gibi geliyordu okula gitmek istemiyordu. Kimseyi görmek istemiyordu. Kendi kendine batırmıştı her şeyi. Mavi saçlı genç tek bir söz söylememişti.
Bir bıkkınlıkla yediği yemeğinin ardından evden çıkmış ve okula gidiyordu. Şoför durduğunda bir oflama ile indi arabadan sarı saçlı genç. Merdivenleri çıkarken mavi saçlı genci görmeyi beklemiyordu. Mavi saçlı genç acele ile sarı saçlı gencin yanına geliyordu. Hiçbir şey yapamadı sarışın genç. Sadece mavi saçlı genci izledi. Mavi saçlı genç, sarı saçlı gencin yanına vardığında onu kolundan tutup sürükledi. Ta ki erkekler tuvaletine gelene kadar. Sanki felç olmuştu sarı saçlı genç ne hareket edebiliyor ne konuşabiliyordu sadece olduğu yerde dikiliyordu. Her kabini kontrol etti mavi saçlı genç. Sonra sarı saçlı gence baktı ve ona sıkıca sarıldı. Hâlâ kısmi felç halinde olan sarı saçlı gencin şaşkınlığına şaşkınlık katmıştı bu olay. Sarı saçlı genç sonunda harekete geçebildiğinde mavi saçlı gence karşılık verdi. O da sıkı sıkı sarıldı sevdiğine başını boynuna gömdü. Kokusunu içine çekti. Sonunda birbirlerini bıraktıklarında konuştu mavi saçlı genç "Benim konuşmama izin vermedin ki. Her şeyi yanlış anladın sen sevgilim." dedi. Sarı saçlı genç şaşkınlıkla gözlerini açtı. Gülümsedi ve "s-sevgilim. Sevgilim!" dedi sevinçle. Birbirlerinin gözlerine sevgiyle bakarken içeri birisi girdi. Korkuyla bakışlarını kapıya çevirdiler. İçeri giren sarı saçlı gencin dostuydu. Tanrım nereden çıkmıştı bu çocuk?! Mavi saçlı genç anı toparlamak için sarı saçlı genci yakasından tuttu ve "Anladın değil mi dediklerimi? Çünkü bir daha tekrarlarsan böyle bırakmam." dedi ve sinirli gözükmeye çalışarak tuvaletten çıktı. Sarı saçlı genç kaşlarını çatarak kapıya baktı oyunu sürdürdü. Esmer genç "dostum iyi misin? Luka ne diyordu sana? Aranızda kötü bir şey mi oldu?" dedi. Sarı saçlı genç, "Sorun yok Nino. Küçük bir problemdi. Aramızda güzelce hallettik." dedi. Esmer genç omuz silkti ikna olmuştu.
***
Telefonunun bildirim sesiyle irkildi sarı saçlı genç. Ders çalışıyordu. Telefonunu eline aldı ve mesajı açtı.
(Luka Adrien'da nasıl kayıtlıysa öyle yazdım. Adrian Luka'da nasıl kayıtlıysa öyle yazdım. Yani birbirlerinde nasıl kayıtlılarsa öyle yazdım. Umarım anlatabilmişimdir.)
Luka kişisinden 1 mesaj
Luka: Sevgilim. Bugün olanlardan dolayı özür dilerim. Bir anda ne yapacağımı bilemedim. İyisin değil mi?
Cennetteki Melodi: Hayır sorun yok. Nino bir şey fark etmedi. Sanırım biraz birbirimize kızgın gibi görünmeliyiz.
Luka kişisinin adını 'Kalbimde Gizli' olarak değiştirdiniz.
Kalbimde Gizli: Oh, bu sorun olabilir. Ben seni bulmuşken uzak mı davranmam gerekiyor? İşte bu hiç güzel değil.
Görüldü
Kalbimde Gizli: Bana utandığını söyleme sevgilim. Ah! Böyle daha tatlı olduğunu söylemiş miydim?
Görüldü
Kalbimde Gizli: Çok utangaçsın sevgilim. Ne yapacağız seninle?Görüldü
Kalbimde Gizli: İyi geceler sevgilim. İyi geceler<3
Cennetteki Melodi: İyi geceler :-)
Bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Sonunda çıkıyorlar. Mükemmel planlarım var. Ama sonunda mutlu olacaklar muhtemelen. Size de iyi geceler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kalbim || Lukadrien
FanficBeni benden alır, Gözlerinin güzelliği. Her sabah içinde uyanmak isteğim, Bir orman sanki. Her zaman yanımda gibisin. Fakat bir o kadarda uzak. Söyleyemiyorum ki sana, Kalbim senin için atıyor. Umutsuz aşkımsın sen, İçimdeki ses senin için bunu...