COLEOrgoliul este singurul lucru pe care bărbatul îl vrea înălţat mai mult decât penisul. Toată viața mi s-a spus că sunt al naibii de frumos și întotdeauna am crezut că așa e. În preadolescență, știam ce însemna sexul, dar nu eram interesat de el.
Asta, până când la treisprezece ani, fata de șaptesprezece ani, care făcea pregătire cu mine la matematică, Hanna, m-a dezbrăcat și mi-a înghițit scula, în timpul orei de meditații, cu profesorul ieșit afară să vorbească la telefon.
A fost un act de intervenție divină faptul că am terminat cu un zece și asta pentru că, tot anul școlar, am studiat doar corpul Hannei. Îmbrăcăminte de la casa de modă Armani, pantofi pe măsură, ochi albaștri, părul negru, o gură păcătoasă și piele bronzată natural, am coborât din Audi-ul meu RS și m-am îndreptat spre nunta cu repetiție a bunul meu prieten, Diamond.
Arunc o privire pe ferestrele înalte: gașca e la locul ei, discutând și râzând gălăgios. Mama și tata dansează o melodie lentă, iar tata îi șoptește ceva la ureche (cu siguranță deocheat), căci ea se înroseşte instantaneu. Problema mamei cu fiul ei cel mare de a reveni acasă, după ce o jumătate de an, am fost plecat în Arabia cu afacerea mea, tocmai ce a fost rezolvată.
Seara aceasta avea să fie una triumfală. Am semnat afacerea de extindere a companiei mele aeriene cu un conglomerat din Emiratele Arabe, iar partenerul meu de afaceri, Nate Bunde, spumegă probabil de furie. Am lucrat zi și noapte lunile acestea și cu siguranță nu avea cum să nu iasă ce mi-am propus încă de la înființarea propriei afaceri.
Iar Nate (luar-ar dracu), care cu siguranță e aici, pentru că e avid de putere și îi place să fie în preajma oamenilor importanți- un pupincurist de care sper să scap în curând. Încasările estimate în viitoarele săptămâni mă va regăsi în situația să-i rescumpăr jumătatea de acțiuni pe care o deține în companie. De ce am acceptat colaborarea cu el?
Am vrut să reușesc să mă ridic pe propriile picioare, fără ajutorul tatei și se pare că am reușit, chiar dacă acum îl am pe ghimpele de Nate în spate; care se prea poate să-și ia toți laurii doar pentru că a contribuit cu jumătate de finanțe la înființarea companiei, chiar dacă a făcut-o din banii tăticului.
În fine, toate aceste eforturi, în care am fost plecat și am lucrat până târziu în noapte, extinzând compania, mi-a pus pe planul secund viața sexuală. Ceea ce trebuia să se schimbe, am destule numere salvate în telefon și mai există și clubul exclusivist în care eu mai sunt membru de elită, chiar dacă Diamond a renunțat.
Masturbarea e o pierdere de vreme. Ori fut, ori nu, e foarte simplu. Ultimele săptămâni adunate în pauza autoimpusă se resimt, mai ales că nici nu mai știu când a fost ultima dată când am făcut sex. Știu doar că ultima dată m-am delectat cu o păsărică europeană profesionistă și de calitate. Dar, hei, am fost în vacanță la Diamond.
— Hei, frățioare! zice Ben și mă întâmpină pe aleea de la intrare. Ai întârziat, îmi zice.
Băiatul acesta e o anomalie. Pe jumătate interesat de sex, pe jumătate dedicat învățăturii și preluării afacerilor bunicilor lui, s-a obişnuit cu atacurile colegelor excitate, fascinate de părul lui negru, umerii lați, pielea măslinie, ochii mamei sale și când l-am întrebat cum de reușește să-și îmbine prioritățile la o vârstă atât de fragedă, mi-a zis:
— Nu îmi e cunoscut limbajul iubirii.
Da, absolut.
— Și tu cum te-ai descurcat în Arabia cu cele șapte focoase? m-a tachinat el.
— Șapte? Pe asta de unde ai scos-o?
— De la băieții familiei London și de la ..
— Matt, adaug eu.
CITEȘTI
Capcana Seducției
RomanceSe spune că așchia nu sare departe de trunchi. Ei bine, asta-i adevărat! Se spune că nu mărimea contează, ci calitatea. Păr brunet, ochi albaștri..ei bine, am tot ce-mi trebuie:înfățișare, istețime, bogăție și dotare pe măsură. Mda, numele meu este...