COLE
Am clipit derutat. În primul rând, după disputa noastră de la prânz, cu siguranță ultimul lucru la care mă așteptam era ca Elena să apară la ușa mea. Îi simt privirea ațintită asupra mea.
Îi aud întrebările nerostite și îi văd fruntea brăzdată de frustrare, dar nu mă uit la ea. Dacă aș face-o, ar vedea totul. Ar vedea la ce mă gândeam cu adevărat, când m-am sărutat cu Katy. Toate secretele mele ar fi expuse. Și chiar dacă nu dau doi bani pe aparențe, nu vreau să vadă altceva. E tot ce am. Reputația mea e scutul meu împotriva ei.
Sunt excitat, furios, irascibil şi plin de îndoieli. Concentrează-te, Cole, mi-am spus. Și când vei fi singur, o să te poți ocupa de toate. Chiar şi de erecţia ce-ţi întunecă minţile. Mi-am revenit din simțuri, deși pentru un moment incredibil de mult, în mine s-a purtat un război între două impulsuri, să o reped sau să o fac să îngenuncheze și să îmi potolească scula. Am făcut-o pe prima, după ce i-am zis:
— Nu e deloc un moment potrivit, am mormăit.
— Cole, ştii şi tu că trebuie să vorbim, a zis ea senină.
Din păcate pentru ea, Cole se scaldă în dorința pe care eram conștient că o am față de ea, la fel de puternică ca și conștiința că nu ar trebui să o am, și cu toată incertitudinea asta, singura constantă ramâne dorinţa asta enormă care se încăpățânează să reziste chiar şi în lipsa ei.
O invit să intre, după ce inspir adânc. Ea îmi zâmbește timid și trece pe lângă mine, iar mirosul ei dulce, mă face să-mi întunece şi mai mult raţiunea. Elena nu pare să-mi citească disconfortul erectil și îmi studiază apartamentul. O lumina palidă s-a lăsat purtată din instalația de iluminat, aruncând umbre înclinate în sufragerie.
— E frumos apartamentul tău..începe ea.
— Ce vrei, Elena? i-am tăiat-o.
S-a apropiat de mine și mi-a întins o cutie de bomboane pe care ştia că preferam s-o mâncăm împreună încă din adolecenţă.
— E o ofertă de pace, a spus, arătând spre cutie. Nu puteam să dorm, fără să vorbim despre ce s-a întâmplat mai devreme.
A tras aer în piept și pentru prima dată, creierul meu încă încețoșat din cauza gândurilor, și-a dat seama că e agitată. S-a apropiat, ceea ce a fost o idee proastă, pentru că asta însemna că se află practic, lângă mine, iar lucrul ăsta doar îmi alimenta gândurile rele. Acum ori nicio dată, Cole. Trebuie să faci asta.
— Elena..
— Nu, eu sunt cea care ar trebui să-și ceară scuze, la urma urmei, pentru asta am venit aici. Am fost dată peste cap când ai devenit protector cu mine și m-am panicat. Toată lumea face asta.
Nu numai tu te-ai panicat.
— Și o să fiu sinceră cu tine, din moment ce, la urma urmei, stau de vorbă cu Cole Cage. Totul e complicat, dar nu mă pot abține să nu mă gândesc la tine, iar asta mă omoară.
Totul în mine a fost cuprins de flăcări, pentru că alea au fost primele și ultimele cuvinte pe care îmi doream să le aud. Am tresărit. Și-a coborât privirea rănită și m-am simțit de parcă cineva m-a înjunghiat în piept. Știa că respingeam atracția pe care o simțea față de mine, că o respingeam pe ea.
— Oricum, a continuat ea dregându-și vocea, îmi pare rău pentru dățile când m-am dezlănțuit față de tine.
— Elena, și eu ..am partea mea de vină și..
M-am oprit, incapabil să rostesc cuvintele. Dar fierbințeala făcea ravagii în mine, în timp ce cuvinte ce aveau legătură cu secvența din această după-amiază au țintit în mintea mea cu viteza glonțului: piele fină, coapse lungi și netede.
Nu trebuia să-mi cobor privirea să-mi dau seama că pantalonii mei erau periculos de aproape de a dezvălui aceste gânduri. Și-a unit buzele și a spus:
— În viața mea se întâmplă lucruri noi şi pline de provocări: mutarea mea, cariera în plină ascensiune și am crescut înconjurată doar de dragoste şi sprijin. Doar că acum mă aflu în momentul, în care vreau răspunsuri și soluții la întrebările mele. De aceea am venit la tine. Vreau să vorbim.
Să vorbim? Pot să vorbesc fără să o sărut și să-mi dau drumul în pantaloni ca un adolescent în călduri? Și ea va înțelege că ceea ce facem noi e extrem de periculos, ar înțelege de ce nu se poate și colaborarea noastră s-ar încheia și eu nu aș trăda respectul datorat lui Drake London. Îi fac semn să se așeze pe un scaun în bucătărie și scot două pahare și torn apă în ele, purtându-mă cu grijă.
— Păi, poți începe, am zis, așezându-mă pe scaun.
— Vreau să mă înveți să fac sex, a zis și am vărsat apa direct pe pantalonii mei.
Singurul lucru bun e că apa a plonjat direct pe erecția mea încăpățânată. Poate așa se va stinge și ea.
CITEȘTI
Capcana Seducției
RomanceSe spune că așchia nu sare departe de trunchi. Ei bine, asta-i adevărat! Se spune că nu mărimea contează, ci calitatea. Păr brunet, ochi albaștri..ei bine, am tot ce-mi trebuie:înfățișare, istețime, bogăție și dotare pe măsură. Mda, numele meu este...