Capitolul 7

8.3K 448 58
                                    

Elena

Întotdeauna auzisem că primele zile după o depresie sentimentală sunt cele mai rele. Speram să fie adevărat. Pentru că prima zi, după ziua de ieri, fusese o adevărată tortură. Judecata mea inițială s-a spulberat rapid și astfel că aveam nevoie să vorbesc cu cineva. Mai rău e că nu aveam cu cine vorbi despre asta, cu adevărat.

După ziua petrecută la firma lui Cole, în care m-am pierdut în muncă, mi-am făcut curaj și am sunat-o pe Gloria, deși mâine pleca în luna de miere.
Ea o convocase la întâlnire și pe Britt și acum străbăteam  străzile pentru a merge la întâlnirea cu ele. Încercasem să afișez curaj toată ziua, dar eram nefericită și începuse să se vadă.

Arătam obosită și tristă. Arătam exact cum mă simțeam. Simțeam că eram furioasă pe Cole pentru ceea ce-mi făcea, dar nici nu voiam să renunț. Încă. Le-am descoperit pe Gloria și pe Britt la bar, cu băuturile deja comandate și cu prietenul Gloriei, Colton alături. Încă nu se întorsese în Londra, profitând de nunta Gloriei să viziteze New Yorkul.

— Salut, fetelor, am zis sărutându-le pe obraz și așezându-mă pe un scaun înalt, de lângă ele. Scuze că am întârziat, și Gloria, înseamnă enorm pentru mine că ai venit, mai ales că mâine pleci în luna de miere.

— Stai liniștită, bagajele sunt gata încă de ieri, m-a liniştit ea zâmbitoare.

Apoi, Colton a spus:

— Oh, scumpo, spune-mi totul despre bărbatul care ți-a făcut asta.

Am clipit, uitându-mă de la unul la altul, nedumerită:

— Eu.. Bună, sunt Elena.

— Nu-l băga în seamă, a zis Gloria, eu așa fac când vorbește așa.

— Și comandă-ți ceva de băut înainte să vorbești. Arăți de parcă  ți-ar prinde bine, a continuat Britt.

Colton nu păru ofensat pe bună dreptate de vorbele fetelor, dar se mai ciondăniră puțin, până ce chelnerița a venit cu al meu cocktail comandat.

— Apropo, Elena, îl știi pe Colton, adorabilul meu prieten, a zis Gloria. Colton, ea e Elena.

— Care foarte curând va deveni abțiguita Elena, a zis Britt.

— Ah, categoria începătoare, zice Colton și-mi face semn către Gloria. Știam că se răzbună pentru vorbele ei anterioare, când a continuat:

— Ce naiba cauți cu fetele astea bătrâne? Ele ar trebui să poarte o etichetă de  avertisment pentru fetele ca tine.

— Colton, ce-ai spune de un toc înfipt în fund? a zis Gloria.

Colton nu a clipit:

— Tot tocul?

— Scârbos, a zis Britt.

Râzând, Colton a spus:

— Mincinoaso.

Britt se apleacă spre mine, sprijinindu-și capul pe masă.

— Nu-i bagă în seamă. E ca și cum te-ai uita la Diamond și Gloria, căci amândoi și-ar trage-o cu Diamond.

— Înțeleg, am murmurat.

Am sorbit puțin din paharul meu și m-am înecat, cu gâtul în flăcări.

— Deci care-i treaba?

— Băutura asta e atât de iute.

— Nu asta te-a întrebat, a zis Gloria.

Mi-am plecat ochii spre paharul meu, încercând să mă concentrez asupra discuției și nu la golul ce-l simțeam în piept.

— Cole Cage, am zis.

Capcana Seducției Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum