Capitol Bonus

9.1K 441 123
                                    

DIAMOND

Câteva ore mai devreme

Ben mi-a bătut umărul, a dat din cap la cineva din spatele meu și a murmurat:

— Nu pari să te distrezi prea tare, frățioare.

Și cu astea fiind spuse, s-a întors în încăperea în care preotul oficia slujba de creștinare a mezinului lui Britt; cea în care o voi găsi pe Gloria, pe poziție, cu panglică. Am simțit dorul frenetic crescând în pieptul meu.

O strângere: felul în care mă simt la începutul unui meci de fotbal, dar mai adânc în mine și peste tot.
S-a răspândit de la torace până la capătul fiecărui membru, pulsând în fiecare vârf.

Trebuia să ajung la ea, să-i ofer ceea ce am dorit aseară. Când  i-am spus Gloriei planurile mele aseară, în timp ce-și savura liniștită desertul, prima ei reacție a fost să râdă și să-mi amintească că trebuie să meargă la Britt, s-o ajute cu pregătirile.

Iar eu uitasem, și faptul că am stat câteva zile departe unul de celălalt din cauza deplasărilor mele, cu siguranță nu prea mi-a priit această veste. Dar a doua reacție persistentă a Gloriei a fost să se apropie, să-și ridice mâinile pe pieptul meu și să-mi spună că se va întoarce târziu în noapte, dar că speră s-o aștept treaz.

Înainte să pot găsi chiar și un singur răspuns, m-am aplecat s-o sărut și acel sărut s-a transformat cu mâinile ei în părul meu și gura mea pe țâțele ei.
Și asta trecuse la sexul greu și rapid pe blatul de bucătărie. După aceea m-am prăbușit deasupra ei, gâfâind pe pielea umedă a gâtului ei.

— La naiba, cu siguranță, voi fi treaz.

Dar n-am fost, pentru că orele lungi petrecute în avion să ajung mai repede acasă s-au resimțit, iar de dimineață ea s-a grăbit cu îmbrăcatul și aranjatul, iar eu am început s-o rog să rămână măcar cinci minute. A stat, s-a gândit la asta o secundă și a spus:

— Nu mă voi simți în regulă să ne-o tragem acum, știind că vom fi în biserică, într-o oră.

Am oftat. Lung. De multe ori trebuia să-mi reamintesc că trecuse doar un an de la căsătoria noastră, pentru că era a mea pentru totdeauna, iar timpul părea să treacă mult prea repede.                           

M-am apropiat de ea acum, apăsându-mi palma peste pielea dintre omoplați. A tresărit puțin, în timp ce mâna mi-a alunecat în jos pe coloana ei vertebrală și peste curba spatelui.

— Ești frumoasă, iubito.

— Mâna ta este rece, a șoptit. Se simte atât de bine.

Într-adevăr, pielea îi era fierbinte. Mi-am închipuit că era înroșită de emoție și anticiparea a ceea ce va veni și de a nu ști când o să apară.

— Știi cât de mult te iubesc?

Din nou, ea a dat din cap și o urmă roșie i s-a întins de pe de gâtul ei pe față.

— Nu mai mult ca mine, a spus și mi-a zâmbit.

— Dar știi că mergem singuri în mașină, în drumul spre restaurant, i-am șoptit apoi.

— Nu aveam nicio îndoială.

— Pentru că o să fiu în tine, de îndată ce vom ieși de pe strada bisericii, indiferent dacă ei se vor prinde, am plusat.

Ea a gemut ușor:

— Promiți?

— Și o să-mi dau drumul în tine, înainte de a ajunge acolo. Și asta îți place?

Capcana Seducției Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum