Capitolul 4

8.6K 439 57
                                    


COLE

Am ajuns la club târziu în noaptea aceea și după un tur cu băieții, m-am hotărât să-mi schimb direcția spre un club de streptease, unde doar bărbații peste douăzeci şi unu ani, aveau permis de intrare.
Cum Diamond renunțase la invitația lui, rămăsesem singurul membru al găștii acolo. Băieții nu au protestat prea mult în fața deciziei mele, pe când             m-am recompensat şi am sunat-o pe Priss, care și-a făcut apariția ca o divă ce se credea și am lăsat-o să se ocupe de ei. Mi-am comandat un cocktail la bar și o voce seducătoare se aude din spatele meu.

— Bună, Cole.

Mă întorc spre Aly, dansatoarea profesionistă, cu pielea arămie.

Îi zâmbesc.

— Bună.

Luminile clubului o fac să arate incredibil. Dar chiar și așa, nu îmi pot opri mintea să nu zboare la Elena, la cum arăta în această seară, în lumina candelabrelor, strălucitoare, la ochii ei albaștri cu inele aramii și la amestecul de curaj pe care mi-l afișează de fiecare dată.

Se pare că și trupul e încântat de această imagine, căci reacționează, iar Aly percepe cu totul altfel reacția mea, pe când ne îndreptăm spre camera separeu și ea mă împinge pe canapea.

Ea își lipește buzele de gâtul meu și încerc să nu mă gândesc la buzele pline ale Elenei. Aly se cațără pe mine, iar mâinile îmi caută nasturii pantalonilor.
Îi deschide repede și-mi trage pantalonii și boxerii în jos. E tipic. Asta fac oamenii care vor să se distreze. Nu, sunt ușurat pentru că lucrurile au reintrat pe făgașul normal, după o zi atât de nebună.

Am găsit o cale să o evit pe Elena, iar acum sunt exact unde trebuie să mă aflu: cu un cocktail în mână și o gură fierbinte care promite să mă facă să mă simt bine. Eu întotdeauna rezolv ce îmi propun, așa că nu mai trebuie să mă gândesc la altceva. Sau la altcineva. Doar că nu e așa ușor.

O cuprind cu mâinile după umeri și-nchid ochii, lăsând plăcerea fizică să pună stăpânire pe mine.
O cale de a-mi abate atenția, asta e ea. Simt cum șira spinării mi se încordează și nu mă mai obosesc să mă prefac că-mi place compania ei pentru altceva decât pentru nevoile sexuale.

M-am încăpățânat să cred că partida de sex oral a fost doar un incident izolat și pe când m-am întors în club, mi-am dedicat atenția către frumoasa mea captură blondă, aflată la bar, singură și disponibilă.

Am încercat să-mi dovedesc mie însumi că Elena nu intrase de fapt în mintea mea, ducându-mă acasă la blondă, al cărei nume nu mi-l amintesc. Intrând în apartamentul ei, ne-am sărutat și dezbrăcat repede, dar totul a părut anapoda.

Nu că n-ar fi fost destul de atrăgătoare și interesantă, dar când am întins-o pe pat, mi-am imaginat un alt păr blond răsfirat pe pernă. Și când mi-am pus prezervativul și am penetrat-o, știam că nu era decât un corp fără chip, pe care îl foloseam pentru propriile nevoi egoiste.

Am încercat s-o țin departe pe Elena de gândurile mele, dar am fost incapabil să-mi opresc închipuirea interzisă despre cum ar fi fost s-o am pe ea sub mine. Abia atunci am ejaculat în forță, dându-mă grăbit de pe partenera mea și imediat disprețuindu-mă.
Apoi realizez că mi-am subestimat gândurile și mă gândesc din nou la Elena, pe când merg la sediul firmei. Intru în biroul meu și dau cu ochii de singura persoană, pe care nu am deloc chef să o văd astăzi.

— Ce vrei, Nate? întreb cu o voce indiferentă.

— Am noutăţi pentru tine. Tu ai încheiat acel  contract valoros și eu sunt pe cale de a încheia altul. Suntem o echipă senzațională.

— Uimește-mă, am zis, așezându-mi jacheta în cuier.

— Elena London, Sfinte Doamne, e din alt film, pe lângă creațiile deosebite, ea însăși e o tipă bestială.

Văd negru în fața ochilor și pentru o clipă tind să cred că nu am auzit bine. Îmi privesc mâinile încleștate în carne. Ce naiba am?

Nu-l sufăr pe Nate și căcaturile ce le îndrugă în majoritatea timpului, însă niciodată nu m-am aprins atât de tare la tâmpeniile pe care le debitează.

— Ce-ai spus?

— Elena London a acceptat să se întâlnească mâine cu mine, în vederea negocierii unui contract de colaborare cu firma noastră. Nu e minunat?

— Stai naibii departe de ea, am mârâit și m-am aplecat asupra lui peste birou.

— Sau ce? întreabă Nate cu un amuzament mohorât. Trebuie să-ți reamintesc că eu sunt responsabil pe partea de PR, echipamente, achiziții? Nu mai spun de exercițiul de imagine pe care l-am face odată ce vom încheia colaborarea cu Elena London, fiica șefului FBI.

Sunt furios, mai mult pe mine, pentru că am plecat în club fără ea și știu că Elena s-a gândit serios să se răzbune pe mine, prin el. Dar, la dracu', eram atât de derutat de ea și de familia ei..și de sărutul acela interzis. Dar nu vreau ca Nate să se apropie de ea. El se ridică și urăsc să-i fac jocul, dar nu mă pot abține.

— Nate, mă ocup eu de aici, bine?

— Aah, nu, vreau ca eu să mă ocup de proiectul acesta.

— Stai departe de ea.

Râde, un hohot rece, ca și zâmbetul. Știu că nu am altă cale  să-l opresc.

— Poți lua proiectul arabilor, am zis.

Din nou rânjetul de rechin cretin.

— Serios? Regele sexului, specialistul la agățat, renunță la proiectul lui, în favoarea mea, pentru această fată? Trebuie să fie ceva..și nu-mi spune că ți-e ca și o soră.

Faptul că acum îmi pasă, că nu am nicio superioritate față de Nate, nu e deloc o senzație plăcută.

— În fine, indiferent de motivul pentru care mi l-ai acordat, îți mulțumesc.

— Să nu te lovească ușa, am mârâit și m-am așezat pe scaun.

— Ai grijă cu rahaturile astea, Cole. Fetele ca ea nu se combină cu băieți desfrânați ca tine.

Știu că urmărește să mă întărâte acum şi nu îi fac jocul, dar de îndată ce nu-l mai văd, lovesc biroul, îi dau un șut sănătos și mă duc s-o caut pe Elena.

Capcana Seducției Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum