0.9

405 27 22
                                    

Oh be sonunda öpüştüler de bizde rahatladık ayol! Yanlız öyle bir yerde kesmişim ki Dilara'dan dayak yiyordum dilaraamab0s kfldjvldjckjdlckd

Şimdi önceden söyleyeyim bu bölümde smut var, ona göre okuyun. Yine beceremicem ama olsun dkslcjslx Buyrun bölğmeeeğ!

Sırtı yatakla buluştuğunda sadece üstündeki bedeni hissetmek istiyordu. Heyecanlıydı. Ve tedirgin. Hayatında ilk kez sevişecekti ve sevişeceği kişinin erkek olması üstüne birde pasif olanın o olması vücudunda tatlı bir ürpertiye yol açmıştı.

Baturay'ın ellerini pantalonun kemerinde hissettiğinde heyecanı iki katına çıktı. Ciddi ciddi sevişeceklerdi!

"Batu." diye fısıldadı aşağılarda çok meşgul görünen Baturay'a.

Baturay başını kaldırıp ona baktığında muzip bir gülümseme vardı yüzünde.

"Sen... daha önce şey yaptın mı?"

"Ney yaptım mı?" cevabını bildiği halde Enes'in utandığını bildiği için sormuştu bu soruyu.

"Anladın işte!"

"Yoo anlamadım?" yüzündeki muzip ifade hala yerini koruyordu.

"Batu!"

Baturay Enes'in kıpkırmızı olmuş yüzüne bakıp kahkaha attı. Kollarından destek alarak Enes'in yanına çıktı. Dudaklarına bir öpücük bırakınca Enes'in sinirli yüzü yumuşadı.

"Hiç kimseyle hiçbir şey yapmadım. İçin rahat olsun."

Enes yüzünü tutup onu kendine çektiğinde Baturay işine kaldığı yerden devam etmeye başladı. Enes alt kısımlarında Baturay'ın elini hissettikçe içindeki heyecan artıyordu. Sabırsızca elini Baturay'ın şortuna attı.

"Hadi ama!"

Çocuk gibi söylediği söz komiğine gitmişti Baturay'ın. Dudaklarını bırakıp tekrar aşağıya yöneldi.

"Korkuyor musun?"

Korkuyordu ama içten içe heyecanlıydı da. Bu yüzden yalan söylemeyi tercih etti.

"Senden mi? Asla!"

Baturay gülerek bacaklarını ayırdı. Enes biraz utanmıştı ama belli etmeyerek onu izlemeye devam etti.

Önce iki parmağını yavaşça ağzına soktu Enes'in.

"Şimdi çok az acıyabilir, kendini sıkmazsan işimi kolaylaştırırsın."

Başını sallayıp onu izlemeye devam etti. Baturay parmaklarını konumlandırdığında Enes telaşla gözlerini kapattı. Altında hissettiği ufak sızı dışında pek bir şey yok gibiydi. Acımamasına sevinerek gözlerini açtı.

"Nasıl hissediyorsun?"

"Güzel."

Baturay gülümseyerek bir parmağını daha içeri itti hafifçe. Şimdiden zevki hissediyordu. Baturay'ın eli içinde her hareket ettiğinde bir öncekinden daha fazla heyecanlanıyordu.

"Tamam. Fiziksel olarak hazırsın. Başlayabilir miyim?"

Enes gülümsedi. Ve Baturay'ın kendini konumlandırışını izledi.

"Parmaklarımdan daha çok acıtacak biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum. Ama pek sorun değil galiba."

Ufak bir ıslaklık hissettiğinde içi ürperdi.

"Rahat olması için bu önemli." dedi ağzını yaladığı yerden çekerken.

"Çok az çirkin sanki?"

"Yani olabilir. Daha önce kimsenin popişini yalamamıştım."

Enes bir kahkaha atarken Baturay'da ona katıldı.

"Başlıyorum."

Enes başını sallayıp vücudunu gevşetmeye çalıştı. Baturay'ın bir kısmını içinde hissettiğinde ufakça bir ses çıktı dudaklarından ama Baturay'a devam etmesini söyledi bakışlarıyla.

Baturay hızlıca kendini içeri ittiğinde Enes öncekinden daha büyük bir inilti koparttı.

"Tamam, sakin ol." diye fısıldadı Baturay kulağında. Enes'in üstüne doğru yattı. Yüzünün ve boynunun her yanını öperken hayatlarının en özel dakikaları böylece başlamış oldu.

Yavaş ve tutkulu başlayan bu dakikalar 3.raunttan sonra yerini hızlı ve sert dakikalara bıraktı.

Yüz üstü yatan Enes, kendini bırakmıştı. Aşırı dercede mutluydu. Arkasından Baturay'ı hissedebiliyordu. Odada çıt yoktu. Sadece tenlerinin birbirlerine çarpma sesi duyuluyordu odada.

"Baturay..."

"Hım?"

"Seni çok seviyorum."

"Bende seni."

"Baturay..."

"Hım?"

"Hızlan nolur!"

Baturay gülerek hareketlerini hızlandırdığında çok iyi durumda değildi. Enes'i tekrar sırt üstü yatırıp işine devam etti. Hızlı hareketleri Enes'in canını çok yaksa da o bundan şikayetçi değildi.

Birkaç dakika sonra Baturay üstüne yığıldığında Enes'de rahatlamıştı. Sırıtarak Baturay'a sarıldı.

"Bitti mi?"

"Bitsin mi?"

"Bitmesini istemezdim ama bence bitirmeliyiz sevgilim."

Enes Baturay'ın söylediği şeylere çılgınca sevinirken Baturay kendini yana attı. Kolunun Enes'in başının altından geçirip ona sarıldı. Enes sırıtmaya devam ederken yorganı üstlerine çekti.

"Ben şimdi senin sevgilin miyim?"

Baturay güldü.

"İstersen olabilirsin."

Enes doğrulup dudaklarına bir öpücük bıraktı.

"Her şeyden çok isterim."

Baturay yattığı yerden kalkmadan yatağın içinde kaybolan baksırını buldu ve altına geçirdi. Aynı şekilde Enes'in baksırını da kafasına attı.

O gece, hayatlarında yaşadıkları en önemli geceydi. O gece, onlar için bir dönüm noktasıydı.
O gece, bir şeylerin başlayıp başka bir şeylerin bittiği bir geceydi.

Alın amk size smut Allah Allah. Çarpılacam...

Di Aslında/ Anartekin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin