Yıkıksulaaar napıyonuz? Ben derpesyonlardayım🥺 Neyse saat yine gecenin körü. Sabahtan online dersim de var ama ben napıyorum? Aklıma gelen bölümü yazıyorum ki diğerleri gibi unutmıyım👌🏻Sonra ağlıyorum kurgu kafamda oturmadı diye :(
Var mı geçen bölümle ilgili tahminler? Enes kimlerle konuşuyordu sizce? Marvan'ın ölümünde parmağı var mı? Doğru bilen bir paket bebek bezi kazanacak🥳
Ha bide size çok küsüm. Hiç yorum atmıyonuz, vote vermiyonuz. Yorum atın olm niye yorum atmıyonuz?! Yorum atmayan maskesinin içine hapşurur inşallah🖕🏻
"Partinin başlamasına birkaç saat kala yanıma geldiler."
Burnunu çekti. Yüzü ve ela gözleri kıpkırmızı olmuştu.
"Onlarda bir kanal sahibi. Uzun zamandır gündemden uzaklarmış. Gündeme gelmek için parlak bir fikirleri olduğunu fakat benim yardımımın gerekli olduğunu söylediler. Planın ne olduğunu sorduğumdaysa aldığım cevapla şok oldum.
Herkes mekandayken mekanı ateşe vereceklerdi. Yangın biraz çoğalınca içeri girip kahramanlık yaparak herkesi kurtaracak ver magazin sayfalarında yer alacaklardı. Tabi yangını söndürmek için onlara yardım eden ben de. Hayatımda bu kadar saçma ve kan donduran bir plan duymamıştım. Reddettim. Böyle bir şeyi asla yapmayacağımı söyledim. Ama beni tehdit ettiler."
Baturay'ın kaşları çatıldı.
"Neyle tehdit ettiler?"
Enes mümkünmüş gibi dahada kızarırken yerinden fırlayıp askılıktaki sirt çantasına koştu. Birkaç saniye sonra elinde bir kağıtla salona döndü.
"Bununla tehdit ettiler."
Kağıdı Baturay'a uzattı. Baturay ellerinin titremesini zaptetmeye çalışarak kağıdı açtı. Enes'in el yazısıyla yazılmış bir sayfaydı. Yazılanlara ufakça bir göz gezdirdikten sonra Enes gibi o da kızarırken gülmemeye çalışıyordu. Bu Enes'in günlüğünden bir sayfaydı ve her kelimesi Baturay'a ithafen yazılmıştı.
"Bu ne Enes?"
Enes sinirle Baturay'a bakarken hışımla kağıdı elinden aldı.
"Geç dalganı sen. Beni bunu yayınlamakla tehdit ettiler! Yani ikimizin de eşcinsel olduğunu bütün takipçilerimiz öğrenecekti! Düşünebiliyor musun? Bize kim bilir neler yaparlardı?!"
Titreyen elleriyle gözlerini sildi.
"Hemen bir plan yapmak zorundaydım. Aşırı büyük bir ikilemde kalmıştım. Arkadaşlarımın hayatı ve..."
Duraksadı. Baturay'ın tam gözlerine bakıyordu.
"Arkadaşlarımın hayatı ve sevdiğim adamın hayatı. Hayatımın en zor ikilemiydi."
Baturay'ın içini tuhaf bir duygu kaplarken dudakları hafifçe yukarı doğru kuvrıldı. Enes devam ediyordu.
"Aklıma bir plan geldi o an. Herkes çıktıktan sonra onları oraya götürecektim fakat onların haberi olmayacaktı. Aslında mekan boş olacaktı ama onlar bunu bilmeyeceklerdi. Öyle de yaptım. Sizinle beraber herkes çıktıktan sonra mesaj attım. Size bir yalan uydurup yanınızdan ayrıldım ve yanlarına gittim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Di Aslında/ Anartekin (TAMAMLANDI)
Hayran Kurgu"Sen... Bana, aşık mısın?" "Sana değil, her zerrene..."