FİNAL

262 20 25
                                    

Bölümle ilgili konuşmalarıma başlamadan önce (havalara bak cumhurbaşkanı bana) bir şey söylemek istiyorum. Bu bölüm bugün doğmuş olan hepimizden shipper azra-t Adlı şahsa armağan edilmiştir. SENİ ÇOK SEVİYORUM İYİKİ DOĞDUN🥺🥳💞💓💖💕💝💗💘🌸

Gelelim finalimize. Son bölümden sonra herkes mutsuz bir final bekledi biliyorum. Ama bu kadarını da size yapmam cjlamxlamxlamx
Kitabın final yapmasıyla alakalı çok konuşmak isterdim ama bir an önce bölüme geçin istiyorum. Mükemmel konuşmamı sona saklayacağım. Buyrun lütfen🥺

Enes ranzanın üst katındaki yatağında uzanıyordu. Yarın çıkacaktı bu yürek boğucu yerden. Baturay'a kavuşacaktı. Hasret bitecekti. Elinde uzun uzun baktığı fotoğrafı öptü ve tekrar yastığının altına koydu. Uyumak üzere battaniyesini üstüne çekmek için kalktığında koğuştaki bütün adamların ona tip tip baktıklarını gördü. Biraz ürkse de takmamaya çalışarak battaniyesinin altına girdi. Yarın kurtulacaktı onlardan.

Ne olduğunu anlamadan ranzadan aşağı yuvarlandı. Sırtı sert zemine çarpar çarpmaz bir yığın adam üstüne çullandı.

"Ne yapıyorsunuz bırakın beni!"

Adamların elinde debeleniyor kurtulmaya çalışıyordu ama o kadar fazlaydılar ki kurtulmak mümkün değildi.

"Çekilin bakayım."

Koğuşun tuvaletine ne zaman geldiklerini anlayamamıştı bile. Duyduğu sesle üstündeki bütün adamlar kenara çekildi. Bu adam onların tabiriyle koğuşun ağasıydı.

"Neden dayak yediğini bi öğrensin çocukcağız."

Suratındaki yamuk sırıtışıyla elindeki gazete parçasını Enes'in yüzüne fırlattı

"EŞCİNSEL YOUTUBER'IN KANALI KAPATILDI!"

Manşeti görmesiyle gözleri faltaşı gibi açıldı. Devam etti okumaya.

"2 yıl önce 2 youtuber arkadaşının ölümünde parmağı olan ve 'Cinayete yardım ve yataklıktan' cezaevinde olan fenomen Enes Batur geçtiğimiz günlerde sır gibi sakladığı aşkıyla gündeme gelmişti. 

3,5 milyon aboneye sahip Batur'un bir erkekle sevgili olduğu ismi bilinmeyen bir kişi tarafından  basına sızdırıldıktan sonra zaten kızgın olan takipçileri ve sevenleri Batur'a büyük tepki gösterdi. Öyle ki yapılan eylemler sırasında Batur'un 3,5 milyon aboneye sahip kanalı kapatıldı. Ünlü fenomenin erkek arkadaşının kim olduğu bilinmiyor."

Enes'in kalbi sıkışıyordu. Elleri, vücudu kaskatı kesilmişti.

"Ee Batur Bey. Bizde biraz tepki göstermek istedik. Fena mı yaptık yani. Hem tahliye hediyesi olarak kabul et."

Adamın söylediklerini duymuyordu bile.

"Cevap versene lan İBNE!"

Başını kaldırmasıyla yüzünün soluna bir yumruk patlaması bir oldu.

Gözlerini açtığında revirdeydi. Başı, yüzü, vücudunun her bir noktası tek tek ağrıyordu.

"Nasıl hissediyorsun?"

Kulağına gelen hoş kadın sesi bile başını ağrıtıyordu.

Di Aslında/ Anartekin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin