Arkadaşlar ben iflah olmaz bir anartekinciyim galiba ya. Ekip geri gelmiş ağlıyorum😭 Bide şey Enes'in tinder videosunda "Anartekin" diyip Batu'ya sarılması? Allah'ım imdat.
Velhasıl çikolatalı kek, ay em kam bek biçıslar😁
Ne yazıyodum ben aq?? Bu arada Bir Küçük Rüya Meselesi 8K olmuş😭😭 Şu sıralar ağlamaktan başka bir bok yapamıyorum hüü
Harbiden ne yazıyodum ben??
Boş yapma bölüme geç dediğinizi duydum ayıp ama broken merve oldum şuan🙎🏼♀️Ama gerçekten ben ne yazıyodum ya?? Bakalım kimler kitabı kütüphanesinden çıkarmamış?????
Baturay yattığı yönün tersine döndü. Gözleri komidinin üstünde duran çerçevedeydi. Daha birkaç gün önce kaybettiği canıyla resmiydi bu. Gözlerinin ısındığını hissetti. "Kundak." demişti polis. İyide kim? Kim onu öldürecek kadar nefret ediyordu ondan? Bilmiyordu. Ama bunu her kim yaptıysa bulup öldürmekte kararlıydı.
1 hafta önce
"Baturaycığım, canım, balım, kelebeğim hadi inat etme be! Valla asosyallikten götünün kılları maviye döndü!"
Baturay oflayarak gözlerini devirdi. Bugün Mervan'ın 1 milyon partisi vardı. Baturay her ne kadar ufakça bir pastayla kutlamaklarını istese de Mervan ona tezat oluşturacak büyüklükte bir parti düzenlemişti. Herkesi de çağırmıştı. Orkun, Berkcan, Yusuf, Muhammet, Vales, Meryem...
Ve evet. Tahminleriniz üzere Enes'i de. Her ne kadar ikisi birincilik için savaşan iki rakip olsalar da o başarı Mervan'a aitti. Ve kesinlikle Enes ile arasında bir problem yoktu. İyi arkadaş olabileceklerini düşünüyordu.
"Başak denen şırfıntı karı gelecek mi?"
Mervan omuz silkti.
"Bilmem ki."
"İyi tamam! Geleceğim. Ama bir şartla!"
Mervan sevinç dansı yaparken şartın ne olduğunu sorar gibi baktı.
"1 saat kalıp giderim."
"Sikeyim seni Baturay."
"İşine gelirse!"
Mervan oflayıp bilgisayar sandalyesine oturdu.
"Peki tamam! Bu da bir şeydir en azından."
Baturay onu takmayarak leyleklere diss atan götünü kaşıya kaşıya koltuğa yayıldı.
—
"Bak güzel kardeşim, bunu kopyaladıktan sonra buraya yapıştırıp şuraya basıyorsun. Ve bitiyor! Daha kaç kere anlatıcam amınakodum!"
"Heeee! Yani şuraya basıp şunu kopyaladığım zaman buraya yapıştırıyorum ve bitiyor."
Baturay başını ellerinin arasına alıp saçlarını karıştırdı.
"Mervan Allah aşkına siktir git şurdan. Çekil! Çekil! Elimden bir kaza çıkacak!"
Baturay bilgisayar masasından hızlıca kalkıp koşar adım parti salonuna geçti.
"Ya ama aşkım an-"
"Aşkım mı?"
Baturay ve Mervan aynı anda sesin geldiği tarafa döndüğünde Enes'i görmeleri bir oldu.
Mervan gülerek -hoşgeldiğin babında- karşılamak için ona sarıldı."Ya. Baturay benim aşkım ya. Ondan."
Enes gözlerini büyütürken Baturay manalı bir şekilde öksürdü. Mervan durumu düzeltmek için omzuna vurarak güldü ona.
"Enes alem çocuksun ya! Baturay'a yağ çekerken öyle şeyler söylerim ben. Yoksa başka bir şey mi sandın?"
Enes kendini gülmeye zorlayarak kolunu onun omzuna atmış Mervan'a sarıldı.
"Ne sanabilirim ki? Baturay'a aşık olacak değilsin ya!"
3'lüden zorla bir kahkaha çıktı. Aralarındaki samimiyet buz gibi soğuktu o an.
"Bende Mervan'a müzik listesini düzenlemeyi öğretiyordum."
"Ha, şey iyiymiş. İlk ben geldim galiba?"
"Yani evet bizim ekip dışında ilk sen geldin."
bunu derken barın arkasındaki Muhammet ve Vales'i gösteriyordu.
Onlar ise sırıtarak el sallıyordu.
Parti başladıktan birkaç saat sonra Baturay ve diğerleri bir koltuğa yayılmış gelen geçeni izliyor bazen sohbet ediyordu.
"Ya Mervan Allah aşkına bu ne biçim playlist? Kulağıma kan oturdu. Kapat şunu ya!"
Muhammet, arka fonda çalan Aleyna Tilki şarkısı için söylüyordu bunları.
"Mervan senin ben anneni keseyim emi! Kalk, düzeltelim şu playlist'i"
Baturay'ın bağırışıyla herkes onlara baksa da Baturay, Mervan'ı kolundan tuttuğu gibi ayağa kaldırdı. İkisi kalkıp barın arka tarafına doğru ilerlediler.
"Kanka ama Enes fena yanlış anladı."
Baturay sıkıntıyla oflarken bilgisayar masasına oturdu.
"Hiç sorma. Bi an senle beni gerçekten sevgili sanacaktı!"
Mervan muzip bir şekilde kıkırdarken edepsiz bakışlarını Baturay'a çevirdi.
"Ne yani? Sevgili değil miyiz aşkım?"
"Aşkım diyen dillerini sikeyim senin bi sus ya!"
Mervan neşeyle kahkaha atıp kapıya yöneldiği sırada gülüşü yüzünde donup kaldı.
"Ne oldu 'aşkım'?" Baturay muzipçe gülerken Mervan'ın baktığı kişiyle bakışları buluşunca onunda gülüşü dondu.
"Ş-şey, mu-mutfak bu-burası mı?" Enes elinde bir tepsi bardak, yüzünde çözülemeyecek bir ifadeyle ikiliye bakıyordu.
Baturay başından aşağı kaynar sular dökülmüş bir şekilde cevap vermek için ağzını açtı.
"Burası evet."
"Valesler etrafı to-topluyordu da, yardım edeyim dedim."
Mervan telaşla elindeki tepsiyi aldı.
"Tabi, çok sağol. Zahmet ettin. Gelsene Zula oynayacağız bizimkilerle."
Elini Enes'in omzuna koyarak onu kapıya yönlendirdi. Tabi arkadan Baturay'a 'sıçtın oğlum sen' bakışı atmayı unutmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Di Aslında/ Anartekin (TAMAMLANDI)
Fiksi Penggemar"Sen... Bana, aşık mısın?" "Sana değil, her zerrene..."