1.1

301 22 35
                                    

Ya aq ağlayacaktım en son, bölümü 2 kere yazdım 2 kere silindi. Bi tek dilaraamab0s okuyabildi valla tebrik ediyoruz. (Oraya yaptığın yorumları buraya da bekliyoruz DilaYa bey❣️)

Her neyse, son bölümde linç yerim diye beklemiştim ama çoğu kişi aksiyon sever çıktı nödjskshskjdks Ama şimdiki bölümler öyle ki, bu bölümlere şükredeceksiniz o derece.

Hadi buyrun bölğmeeeğ. CORONA VENETTAAAĞĞ

Baturay sıktığı yumruğunu masaya geçirdi sinirle.

"Orospu çocuğu!"

Muhammet dizlerini karnına çekmiş, Baturay'a tutunmuştu. Vales ise hemen arkasında sakinleştirmek amacıyla ikisini birden tutmaya çalışıyordu.

"İşte kanıtım Baturay. Artık yaptığın işin ciddiyetini kavramışsındır. Ve artık o videoyu bana verebilirsin. Böylece senle olan işimiz şimdilik temiz bir şekilde biter."

Baturay Orkun'un sözleriyle gülümsedi. Cebinden çıkardığı flash diski göz hizasına kaldırdı. Orkun gözleri ışıl ışıl parlayarak diske bakarken aceleyle oynatıcıya koştu ve CD'yi çıkartıp Baturay'a uzattı. Baturay ise diski onun avcuna bıraktı.

Orkun aynı Baturay'ın yaptığı gibi diski göz hizasına kaldırdı.

"Çok güzel!"

Ufakça bir kahkaha attı.

"Şimdi gidip intikamını alabilirsin Baturay"

"Konuştuğumuz gibi, ben asla gözükmüyorum. Sadece o piç kurusu gözüküyor."

"Korkma sen. Pişman olmayacaksın. Ama benim sana tavsiyem, bu kaltakla aranı bir süre daha iyi tutmaya bak. Bakarsın işimize yarar."

Baturay'ın ateş saçan gözleri daha çok parladı.

"Onun canını nasıl yakabilceğimi biliyorum. Planım hazır,gerisini bana bırak."

"Merakla bekliyorum."

Baturay elini tutup Muhammet'i ayağa kaldırdı. Vales'i de sırtından iterek kapıya yönlendirdi.

"Böyle bir şey yaptığına inanamıyorum!""

Vales'in sesiyle ona döndü.

"Aynen benim de aklım almıyor."

"Enes değil, sen! İnanamıyorum sana Baturay nasıl böyle kirli bir anlaşma yapabildin?"

Muhammet Vales'in bağırmasını beklemiyordu ki Baturay'ın arkasına sindi.

"Vales ne saçmalıyorsun amınakoyayım?! N'apsaydık? Yaptıklarını yanına mı bıraksaydık?"

Vales kollarını göğsünde birleştirdi.

"Böyle bir şey yapmana gerek yoktu ki! O videoyu vermemeliydin."

Baturay sinirle derin bir nefes alarak gözlerini kapadı.

"Lan tek hücresi kalmış amip! Adama kanıt karşılığında bir avuç şeker verecek halimiz yoktu ya!"

"E bizde polise haber verirdik! Gelip evini ararlardı, ne bileyim yaparlardı bir şeyler."

Baturay ufakça alkış yapıp geçirdi bir tane omzuna.

"Aynen bir tek akıllı sendin ben bunu hiç düşünemedim! Bana bak şurda bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Yoluma taş koyup göt oğlanlığı yapacaksan yol orda siktir git! Dün ak derken bugün bok deme!"

Vales'e arkasını dönüp Mami'nin koluna girdi.

Öte yandan Enes ise göğüsündeki sıkıntıyla Baturay'ın onu aramasını bekliyordu bir umut. Sabah yaptığı tavra bir türlü anlam verememişti. Nolmuş olabilirdi ki? Nolmuştu da Baturay ona bu denli aşağılık davranmıştı?

En sonunda içindeki meraka engel olamayıp erkeklerin sevişme sonrası tavır değişikliklerini aramaya koyuldu.

Kısa süre sonra bir forum sitesinde dikkatini çeken yazıyı büyük bir dikkatle okumaya başladı. Bir kız ilişki sonrası erkek arkadaşının ona sergilediği değişik tavırları yazmıştı. Aynı Baturay'ın bu sabah davrandığı gibi davranmıştı erkek arkadaşı ona da!

Kız yazısında erkek arkadaşının utandığını anladığını ve bunun fevri davranışlarını açıkladığını; bu yüzden ona hiç kırılıp küsmediğini aksine daha da yakın davranıp bu utangaçlığı bir şekilde yendiklerini yazmıştı.

Enes'in kalbi sevinçle çarparken sevdiği adamı rahatlatması ve daha da mutlu etmesi gerektiğini düşünerek hemen işe koyuldu. Telefonu ünlü bir restoranı ararken o çoktan Baturay'ın evine doğru yola çıkmıştı bile.

Öh aq sonunda! Valla bu bölümde silinirse gaza gelir kitabı silerim diye korkuyorum.
Ee nasıl bölüm? Kipatı seviyor musunuz? Bu arada arkadaşlar bu hikaye NDNG'nin olduğu zamanları anlatıyor ona göre şey edin. Eski Enes'i çok seviyorum ve onu çok özledim🥺 Yeni Enes'leyse hala barışma aşamasındayız...

Di Aslında/ Anartekin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin