0.4

472 42 8
                                    

"Baturay!"

Adının telaffuz edilmesiyle gözlerini araladı Baturay. Karşısında kendine bakan bir çift ela göz görünce bütün uykusu dağıldı ve irkilerek burnunun dibine girmiş Enes'ten uzaklaştı.

Enes güldü onun bu haline.

"Korkma benim. Okul çıkışı da onun için uyandırdım."

Baturay yeşillerini büyüterek Enes'e döndü.

"Bütün okul boyunca uyudum mu?"

"Evet. Kim üzdüyse seni kaynar kazana atmak lazım. Belli ki bütün gece uyuyamamışsın."

Baturay burukça gülümsedi.

"Atmasınlar kaynar kazana. Aptallık bende onun bi suçu yok. Hatta... Onun haberi bile yok."

Enes konuyu değiştirmek için sağa sola bakındı.

"Eee şey. Eee... Ha şey plan yapmadıysan takılalım mı biraz?"

Baturay gözlerini kırpıştırarak baktı bir süre. Sonra Enes'in cevap bekleyen yüzüne baktı.

"Ha! Şey yok planım. Takılabiliriz."

Enes gülümseyerek ceketini sırtına geçirdi.

"Hadi hamburgerciye gidelim."

Baturay başını sallayıp o da ayaklandı. Çantasını omzuna takıp Enes'in peşi sıra yürümeye başladı.

Hamburgerciye geldiklerinde her zaman her şeyini büyük boy alan Baturay bu sefer çok aç olmasına rağmen sadece paptates kızartması almıştı. Enes aldığı patateslerle oynayan Baturay'ı görünce ısırdığı hamburgerini bırakıp Baturay'a döndü.

"Sorun ne Baturay?"

"Sorun yok."

"Bat-"

"Enes. Cidden sorun yok."

Enes zorlamak istemedi ve hamburgerini yemeye devam etti. Baturay kendini ona karşı kaba davranmış hissetti.

"Bak ne diyeceğim. Atış yapmaya gidelim mi?"

-

Enes atış yapmaya gidelim mi derken Baturay'ın silahı kastettiğini düşünmemişti. Ok falan zannetmişti ama Baturay onu poligona getirmişti! Enes korkarak bir kaç adım geriden Baturay'ı izliyordu.

Baturay gözlükleri takıp kulaklığı kulağına taktı. Silahı eline alıp şarjörünü doldurduktan sonra tetiğini çekip iki eli arasına aldı. Baturay hedefe odaklanırken Enes onun ne kadar karizmatik olduğunu düşündü. Enes ona dalmışken Baturay elindeki silahı ateşledi. Peş peşe atılan 5 elden sonra Baturay silahı indirdi. Hedef onlara yaklaşırken Baturay az önce taktığı şeyleri çıkardı.

Kurşunlar hedefteki bir kadını rehin almış adamın 3 kez başından 2 kere de karnından girmişti. Baturay eseriyle gurur duyarken silahı Enes'e attı. Enes telaşla silahı yakalarken şimdiden korkmaya başlamıştı.

Enes hedefi ayarlamaya çalışırken arkasında hissettiği bedenle yutkundu.

Baturay silahı beceriksizce tutan elleri kavrayıp doğru yerlere yerleştirdi.

"Şurdaki çıkıntıyı hedefin altına getirirsen daha iyi vurursun."

Tuttuğu elleri bıraktı yavaşça. Enes onun dediğini yaptı. Peşpeşe ateşledi kurşunları. Hedef onlara yaklaşırken Enes çabucak silahı ve taktığı şeyleri bıraktı.

"Vay vay vay!"

"Ne oldu?"

"Tam onikiden!"

Dövmeyin beni liseyim artık ben!!

Di Aslında/ Anartekin (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin