•4•

1.6K 146 459
                                    

Alec Benjamin / Let Me Down Slowly•


Yorum ve oy istiyorum ühü (✿ ♡‿♡)

×××

Okul için yeni korkunç bir gün.
Eminim ki daha kötü şeyler olacak.
Mia kesinlikle benimle uğraşmaya devam edecek.

Daha önce de söylemiştim. Tek istediğim sakince okulu mu bitirmek ve mesleğime kavuşmak.

Babama bana verdiği hayatın aynısını ona vermek istiyorum. Bana verdiği güzel hayatı ona aynı şekilde vermek istiyorum.

Ama bu olmuyor. Bunu istemeyen insanlar var. Bu isteklerime farkında olmadan zarar verenler var.

Dün bana yazan kişi mesajıma görüldü attı. Daha fazla deşmemek için hiçbir şey yazmadım. Hala bir şaka içinde olduğumu düşünmüyor değilim.

Bunu düşünmek hakkım. Bana aniden yazdı. Daha adını bile bilmiyorum. Benim için Jaehyun ile kavga ettiği gerçeği var fakat bu bana da doğru gibi gelmiyor.

Hala kendimi eksik hissediyorum. Birşey yanlış gibi. Ama ne?

Benden birşey gizlediği ve bana yazma sebebinin arkasında kesinlikle birşey vardı. Bu kesindi.

Bana ders notlarımı ve kitaplarımı vermişti.

Notları nasıl buldu bilmiyorum fakat benim için bunu yapması hoşuma gitmişti.

Lise aşkları gibiydi. Fake hesaptan yazıyor. Sonra açılıyor. Ama bu daha farklı.

Farklı olan ne bilmiyorum ama herşey çok farklı ilerliyor.

Poşetlerin altına bir de siyah bir hırka koymuştu. Kalçam ıslak olduğu için koyduğu belliydi.

Bu yaptığı kesinlikle kalbimin normalinden daha hızlı atmasına sebep olmuştu. Hırkasının kokusu büyüleyecek derecede güzel kokuyordu.

Adını bilmediğim bir koku vardı hırkada. Bilmek ve üstümden hiç ayırmak istemeyeceğim bir koku vardı.

O kokuyu acaba içine doya doya çeken biri var mıdır?

Olsa bile bu beni ilgilendirmez. Sadece kokusu güzel.

Bu hırkayı ona nasıl geri vereceğimi düşünmeden edememiştim.

Onun kim olduğunu merak ediyorum. Fakat kim olduğunu öğrensem de tanıyabileceğimi sanmıyorum. İster istemez hala içimde endişe var. Onu merak ediyorum.

Hırkayı odamda ki askılığa asıp, çantamı hızlıca aldım ve kednime son bir kez aynadan bakıp çıktım.

Otobüs durağına geldiğim de birkaç kişinin bana bakışlarını fark ettim.
Fakat ben onlara bakmayı tercih etmedim. Rezil olmuştum yeterince.

Otobüs geldiğinde önceki gibi yine hızlıca binip boş bir yere oturdum.

Mia'nın bakışlarını üstümde hissetmem ile gerildim.

Onu gördüğüm de sinirlenmeden edemiyorum fakat arkadaşlarının aldığı dersten sonra akıllandığını umuyorum.

Yerimde hafifçe gerinerek bakışlarımı dışarıya yönelttim.

Kimse ile sorun yaşamak istemiyordum. Neden sınırlarını aşıyor?

Yanıma doğru gelmek için hareketlenen Mia ve yanında ki arkadaşları ile dikleştim.

Gergindim fakat çok değil. Ondan korkmuyordum.
Çünkü korkak biri olduğunu anlamıştım. Dün bu şakaya dahil olması da bunu yeterince açıklamıştı.

•Dusk Till Dawn• Rosékook ✿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin