•16•

1.1K 121 165
                                    

Bu bölümü anlamak için biraz yorulacaksınız, sori

×××

"Bence onu bulmamız için uğraşıyor." Kaşlarım çatıldı. Bir suçlu bu kadar suçu varken neden bulunmak istesin ki?

"Çok saçma. O bir suçlu neden bunu istesin?" İçindekileri dışa yansıtan Lisa'ya karşı bende onaylarcasına mırıldandım.

Jimin derin nefes aldı ve önünde ki kağıdı bize uzattı. "Şimdi bak şuraya." Elinde ki kağıt Seoul'ün çizilmiş haritasıydı ve üstünde de kırmızı çarpı içinde ki yerler vardı.

"Bu Seoul'ün haritası ve bunlar da öldürülen kızlar." Eliyle kırmızı renkte ki çarpıları işaret etti. "Ne demek istiyorsun Jimin?" Derince nefes verdi ve eline aldığı mavi renkte ki kalemi sırasıyla öldürülen kızların yerlerinde gezdirdi.

Ortaya bir şekil çıktı. "Bu ilk öldürdüğü kızın evi." Elini diğer çarpıya götürdü. "Bu da ikinci öldürdüğü kız." Elini sol tarafta yukarı doğru çıkardı. "Burası da öldürülen ikiz kızların evi." Dilimi yutmuş gibiydim. Bu nasıl mümkün olabiliyor?

"İlk görülen altı vaka bir yıldız oluşturuyor. " İşaret parmağını bize yakın olan bir üniversiteye götürdü ve bir daire çizdi. "Okulunda öldürülen ikinci kız burada yani Özel Hanjook Üniversitesi. Okulda görülen bu vakadan sonra okulda katledilen üçüncü öğrenci Sungjuk Üniversitesi'nde görüldü." İlk kız zaten bizim okuldandı. Bunu hepimiz biliyorduk.

Elini hemen sonrasında bizim okula birkaç km uzakta bulunan bir okula götürdü." Üçüncü kız da burada katledildi, dördüncü ve beşinci kızlarda öldürüldükten sonra ki altıncı vaka tekrar bizim okulda görüldü." Derince nefes aldı. Çok karışıktı bu durumdu. Beynim yandı.

"Bu cidden çok garip. Ne planlıyor?" Jimin omuz silkti. Jungkook hemen atladı. "Demek istediğin şeyi anlıyorum sanırım. " Elini ikinci okulda öldürülen kızın okuduğu yere koydu ve parmağını sırasıyla öldürüldükleri zaman göre okulların üstünde kaydırdı ve elini en sonunda bizim okulun üstüne koydu.

"Bu ilk okulda ölen kız yani bizim okulda ki, ikinci ölen kız ve üçüncü ölen kızlar farklı ve uzak okullardan." Derince nefes aldı. "Altıncı öldürülen kız bizim okuldan dı. Ve bizim okul bu altı okulun hem başında hemde sonunda. " Güldü elini daire şeklinde kağıdın üstünde gezdirirken. "Bu şerefsiz çok zeki. O gün dediği yıldızın şeklini alıyor öldürdükleri kızlar."

Şaşkınlık içinde yüzüne bakmaya başladım. Anlamamıştım. Kafam karışmıştı. Yüzüme baktı ardından diğerlerinin yüzüne baktı.

Jimin ve Namjoon anlamışçasına kafasını sallarken diğerleri de ben gibi boş boş bakıyordu. Jungkook güldü.

"Bakın şimdi, Seul okulda 'Burası Seul'ün yıldızı' demişti hatırlıyor musunuz?" Hepimiz kafamızı salladık. "Bunu deme sebebi; öldürdüğü kızları, yıldızın köşelerine göre belirliyor. Yani yıldız şeklini çizmeye nereden başlarsanız, o da kızları öldürmeye bu şekilde başlıyor. Ve öldürdüğü kızların okullarının başında bizim okul var. Tıpkı sonunda olduğu gibi." Eline bir kalem aldı ve boş bir yere yıldız çizdi.

"Yıldız çizerken sol alt taraftan başlıyoruz ve burada bizim okulumuz var." Yıldızın ikinci adımını çizip yukarı çapraz bir biçimde bir çizgi çizdi. "Burası ikinci katledilen kızın yeri." Bu sefer aşağı doğru çapraz başka bir çizgi çizdi. "Burası üçüncü vaka." Tekrar sol tarafa yukarı doğru çizdi. " Burası da dört." Bu sefer aynı sırada duracak şekilde düz bir çizgi çizdi. "Burası beşinci yer." Ve tekrar yıldızın başladığı noktaya gelip yıldızı tamamladı.

•Dusk Till Dawn• Rosékook ✿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin