2. BÖLÜM yeni okul

64 14 4
                                    

Uçaktan gelen seslerle gözlerimi açtım. Uyuyakalmıştım uçak iniş yapıyordu önce çantamdan telefonumu çıkarıp saate baktım saat 17:35 geçiyordu. Uçaktan indiğimde beni okulun görevlilerinden birinin karşılayacağını söylediler. Etrafıma batığımda ise SARMANOĞLU KOLEJİ yazan üniformalı bir adam gördüm. Benim gideceğim okulda orasıydı galiba buda okulun görevlilerinden biridir diye düşündüm ve elindeki dosyaya bakan adama doğru yürümeye başladım.

-merhaba.
-merhaba...aaa sen bu kızsın bende sana bakıyordum.
-evet sizde okulun görevlisi olmalısınız galiba?
Diye sordum.
-evet ben sarmanoğlu kolejinin görevlisi muhsin. Sizi okula götürmek için ben yardımcı olacağım. Buyrun araba' nın olduğu yere gidelim isterseniz?
-tabii teşekkür ederim.
Dedim ve valizleride alıp araba ya yerleştirdikten sonra arabaya binip kulaklığımı taktım ve müzik dinleyerek yolculuğu başladık.

Okulun önüne geldiğimizde üç tane bina gördüm. Arabadan inip valizlerimi aldım görevlilerden biri yanıma gelip

-buyrun müdür bey sizi odasında bekliyor.
Dedi ve beni müdürün odasına götürdü. Kapıyı tıklatıp içeri girdim.

-merhaba ben malatyadan geldimde... diyerek söze girdim.

-aaa hoşgeldin kızım geç otur otur. ben okul müdürü cevdet SARMANOĞLU bende seni bekliyordum.
Dedi çok iyi birine benziyordu.

-tanıştığımıza memnun oldum. Bende nisa TAÇBAYIR.
Dedim nazik bir şekilde.

-öncelikle sana oda numaranı vereyim...oda numaran 122. Nolu oda dördüncü katta sen orada kalacaksın. Sınıfın da 12-A sınıfı dersleri orada işleyeceksin. Sabah kahvaltısı saat 07:30' da başlar. Derslerimizde saat 08:00' da başlar. Diğer ayrıntılarıda okul koridorundaki panolardan öğrenebilirsin.

-tamam anladım çok teşekkür ederim.
Deyip odadan çıktım. Yatakhane yazan binaya girdim.
Hava karanlıktı ama binanın ışıkları yanmıyordu. asansöre binip çıkacağım kata bastım. Asansör yukarı kata çıkıyorduki birden asansör durdu ve ışıklar kapandı. Korkuyla düğmeye ard arda bastım. Sonunda kapı açılınca hemen kendimi dışarı attım. kapalı alanda kalamıyordum buyüzden nefes nefese kalmıştım. Hızlıca etrafıma baktım kimse yoktu sadece bir çığlık sesi duydum.

Arkama döndüğümde ise korkudan gözlerim kocaman açılmıştı karşımda elleri ve yüzü kana bulanmış zombi gibi birini gördüm. Hemen çığlık atıp merdivenlerden koşa koşa yukarı çıktım koridorda koşmaya başladım arkama dönüp baktığımda ise kimse yoktu yürümeye devam ediyordumki sert birşeye çarptım önüme döndüğümde ise kapşonunun şapkasını kafasına geçirmiş olan birini gördüm hızlıca bir adım geriye doğru çekilip tam çığlık atacaktımki elleriyle ağzımı kapatıp beni bir odaya götürdü.

Bölümün sonuna geldik diğer bölümüde en kısa zamanda yayımlayacağım beklemede kalın kendinize iyi bakın...
♥♥♥♥

YENİ TAKIM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin