9. BÖLÜM kurtarıcım

8 2 0
                                    

Müziği açabilirsiniz...

Kitabı oylamayı ve bol bol yorum yapmayı unutmayın canlarım♥

Keyifli okumalar...

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

Gördüğüm kişi kuzenim selim abiydi.  En son matematik öğretmeni olduğunu duymuştum. Peki burada ne işi vardı?

-selim abi!?
Diyebildim şaşkınlıkla. O sırada Erva ise bize anlamamış bir şekilde bakıyordu.

-Nisacım seni görmek ne güzel...!
Dedi bana bakarken. Ve devam etti,

-anlaşılan burada bir sıkıntı var. İsterseniz özel bir yerde konuşalım. Böyle olu orta yerde konuşmayalım...
Dedi gayet anlayış içinde. Gülümsedim. Ve Erva ya baktım. Gayet sınırlı görünüyor du. Arkadaşları ise çoktan gitmişti.

Etrafındaki kişilere baktığımda ise bazıları gülüyor bazıları ise fısırdayarak bir şeyler konuşuyorlar dı.

Hemen üzerimi düzelttim.
Erva ise sinirle yerden kalkarak,

-ben bir yere falan gelmiyorum!
Ama şunu unutma Nisa, seninle hesabımız daha bitmedi. Seninle görüşeceğim...!
Dedi sert bir şekilde ve gitti.
Gıcık işte ne olacak!

Ben sinirlenirken selim abi de etrafındaki kişileri dışarı çıkarmıştı.

- Nisa istersen seninle biraz konuşalım.
Dedi. Ben ise hiç konuşmak istemediğim için sakin kalmaya çalışarak,

-saol selim abi ama ben odama çıkmak istiyorum. Daha sonra konuşsak olur mu?
Diye sordum. O ise anlayışla gülümsedi ve

-tabii ki sen nasıl istersen. Eğer bir şey olursa öğretmenler odasına gelmen yeterli.
Dedi. Bende Gülümsedim ve aklıma gelen şeyle merakla sordum.

-selim abi sen buarada mı öğretmenlik yapıyorsun?
Dedim. Oda güldü ve konuşmaya başladı.

-evet Nisa. Artık burada senin matematik öğretmeninim... istersen sen odana çık üzerini değiştir. Sonra konuşalım bunları.
Dedi. Bende başımla onayladım ve yatakhaneye doğru yürüdüm.

★★★★★★★★★★

Odama girdim ve yatağıma oturdum. Daha sonra ise nedenini bilmediğim bir şekilde, istemsizce ağlamaya başladım.

Ayaz'ı bırakmak istemiyordum ama bir yandan da ondan uzak kalmam gerektiğini düşünüyorum.
Bunun ise tek bir nedeni vardı oda bazı kişilerin yanlış anlamaları idi.

Ayağa kalktım ve dolabımdan kırmızı şortumu ve siyah askılımı çıkardım.
Ve banyoya girdim.

Banyodan çıktıktan sonra koyduğum kıyafetlerimi giydim.
Masanın üzerindeki Telefonumu aldım ve aramalara baktım.
Ayaz beş kez aramış, Figen iki kez aramış ve annemin de üç kez aramış olduğunu gördüm. Ama sua hiç birine bakamazdım.

Sadece Figen'i aradım ve konuşmaya başladım.

-alo... Figen?

-alo kuzum ne oldu biz meraktan çatladik. Nerede sin sen?
Diye telaşla sormaya başladı.

-Figen şuan çok yorgunum sonra konuşalım. Şimdi ben odamdayım ve derse gelemeyeceğim. O yüzden benim için izin alırmısın?
Dedim.

-tabii alırım kuzum. Ama ne oldu ki? Neden gelmiyorsun derse?
Diye ard arda sormaya başladı.

-Figen gerçekten çok yorgunum sonra konuşalım tamam mı. Hadi kapatıyorum görüşürüz.
Dedim ve kapattım. Telefonumu yerine koydum ve kulaklığımı takıp yatağıma yattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Evet arkadaşlar uzun zaman sonra tekrardan bölüm attım.
Bir süredir ara vermiştim. Ama yeniden devam ediyorum herneyse artık arada bölümler atmaya çalışacağım.

Umarım bu bölümü sevmişsinizdir. Biraz kısa oldu ama kusura bakmayın!

Bölüme oy verip, bool bool yorum yaparsanız çook sevinirim.

Kendinize iyi bakın...
Hoşçakalın...
Beklemede kalın♥♥♥


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ TAKIM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin