Gözlerimi açtığımda üzerimde bir halsizlik hissettim. Kalkıp etrafıma baktığımda bir yatakta yattığımı fark ettim. Daha sonra neden burda olduğumu anlamaya çalışıyordumki duyduğum sesle irkildim.
-uyandınmı sonunda?
Diye söylenen kişiye çevirdim başımı. Bu oydu koridorda ağzımı kapatıp beni bir odaya sokan kişiydi. Sinirle bağırarak-manyakmısın sen, ne yaptın bana çabuk söyle öldürürüm vallahi seni sen benim kim olduğumu biliyormusun?
Diye yatakta zıplıyarak bir şeyler saçmaladım.-şşşş sakin ol biraz yaa ne bağırıyorsun sağır değilim ben seni duyabiliyorum ve de yatağımın üzerinde zıplamayı bırak, bende seni isteye isteye getirmedim buraya merak etme. Korkudan bayıldığın için mecburluktan seni buraya yatırmak zorunda kaldım ama hâla neye bukadar çok korktuğunu anlayamadım.
Dedi karşımda dikilip.-korkudanmı bayıldım... hahahahah saçmalama be... ben...korkudan...asla
Yani sadece biraz panik oldumuşumdur-eminmisin sadece biraz panik olduğuna
-off tamam çok korktum
-niye bu kadar çok korktunki?
-önce bir anda asansör durdu zaten kapalı alana fobim var asansörü zor açtım açınca karşıma eli yüzü kana bulanmış beyaz giysili biri çıktı korkuyla merdüvenlerden yukarı çıktım birde simsiyah giyili seni görünce korkudan bayıldım işte.
-hahahahaha... tamam tamam anladım da sen ne yapıyordun burda o saatte?
-ben bu okula yeni geldim daha doğrusu özel olarak çağrıldım da ben sana niye hesap veriyorumki? Hem sanane bundan.
-çünkü o saatte herkesin yemekhaneye gidip akşam yemeğinde bulunması zorunludur.
-zorunluysa sen niye burdaydın o zaman.
-ben Ayaz SARMANOĞLU okul müdürünün yeğeniyim bu yüzden istediğimi yaparım kimse karışamaz. Odamdan da çık artık.
-ayyy aman be al odanı, tepe tepe kullan ayrıca sırf okul müdürünün yeğenisin diye bu kadar çok rahat davranman hiç hoş birşey değil.
Deyip kapıyı çarpıp odadan çıktıktan sonra 122. Nolu odaya baktım ve hemen çıktığım odanın yanındaki oda olduğunu fark ettim.Hızlıca odama girdim. Eşyalarıma baktığımda ise hepsinin yerine yerleştirilmiş olduğunu gördüm.
Çantamdan teefonumu çıkardım annem ve babam'dan bir sürü cevapsız arama vardı kesin beni merak etmişlerdir. Hemen annemi aradım.-alo anne...
-alo kızım nerdesin? seni arayıp durdum niye cevap vermedin?
-ayy anneciğim bende daha az önce geldim okula müdürle konuştum, odama eşyaları falan yerleştirdim derken hiç duymamışım telefonda sessizdeydi zaten yani özürdilerim sizide boş yere telaşlandırdım.
-yok kızım yok sorun değilde telefonunu sessize alma bidaha. hemen ulaşalım.
-tamam tamam anneciğim bidaha sesssize almam. neyse ben kapatıyorum annem.
-tamam hadi görüşürüz.
-görüşürüz hadi bay bay.
Deyip kapattım anneme yalan söylemek zorundaydım böyle birşeyi söyleyemezdim.Banyoya girip bir duş aldım. Üzerime kedili pijamalarımı giyip yarınki derslerime bakıp çantamı ayarladım ve yattım.
************
Sabah kalktığımda saat 06:40 geçiyordu. Kalkıp dolabımdan siyah pantolonumu ve beyaz gömleğimi giydim. Saçımı iki yandan birer tutam alıp bağladım ve arkasını açık bıraktım. Sırt çantamı aldım ve spor ayakkabılarımı giyip çıktım. Daha erkendi ama okulu biraz gezmek istediğim için erken çıktım.
Yatakhaneden çıkıp okulun bahçesine girdim. Biraz ilerlediğimde ise siyah takım elbiseli beş tane adamın okula girdiklerini gördüm. Kim olduklarını merak etmiştim aslında. Bu düşüncelerimden vazgeçip ders işleyeceğimiz binaya girdim. Benim sınıfım
12-A sınıfıydı sınıfımı bulup içeri girdim. Sınıfa baktığımda kimse yoktu Ayaz haricinde. kulaklığını takmış camdan dışarı bakıyordu.Yanına gittim ama beni fark etmemişti omzuna yavaşça dokunup beni görmesini sağladım. Bana dönüp kulaklığını çıkardı.
-günaydın.
-sanada günaydın. Erkencisin?
-evet biraz erken kalktım okulu gezmeye fırsat bulmak için.
-sınıfın burasımı?
-evet burası. sendemi bu sınıftasın?
-evet.
-şey... aslında dün söylediğim şeyden dolayı özürdilerim biraz sert davrandım galiba.
-yok yok sorun değil bende hep böyleyim işte sert, kendini beğenmiş kimse konuşmak istemez benimle alışığım ben.
-bence hiç öyle birine benzemiyorsun sadece biraz... ne bileyim yani iyi birine benziyorsun ama.
-neyse bunları boşverelim okulu gezeceğim diyordun istersen seni gezdirebilirim.
-olur, hadi kalk ozaman.
Deyip okulu gezmeye başladık.******
Bu bölümünde sonuna geldik arkadaşlar diğer bölümüde en kısa zamanda atarım yorum yapmayı unutmayın oy vermeyide unutmayın kendinize iyi bakın...
♥♥♥♥♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ TAKIM (Düzenlenecek)
Teen FictionNisa, gittiği yeni okulda bir gurup arkadaşlarla tanışmış ve artık onlarla bir takım haline gelmiş, sonsuza kadar onları bırakmayacağına söz vermiştir. Bu takımla birlikte okullarında çeşitli olaylar yaşamışlardır. Şimdi bu olayları merak ediyorsanı...