8. BÖLÜM kavga

32 5 8
                                    


Müziğide açabilirsiniz...

Keyifli okumalar...

^^^^^^^^^^^^^^^^

Sabah kalakar kalkmaz hemen hazırlanmaya başladım çünkü derse baya geç kalmıştım.

Üzerime siyah pantolonumu ve beyaz gömleğimi giydim, saçlarımı tarayıp iki yandan ördüm. Çantamıda alıp kapıyı açtım. Ayakkabımı aldım tam giyiyordum ki Ayaz'ı gördüm.
Galiba oda geç kalmıştı.

"Günaydın. Sende mi geç kaldın?" Diye sordum.

"Evet. Öyle oldu hadi birlikte gidelim o zaman sınıfa" dedi.

"Olur gidelim." Dedim ve ayakkabılarımı giyip, yürümeye başladık. Yol boyunca havadan sudan konuştuk. Sonunda sınıfa geldiğimizde kapıyı tıklatıp, içeri girdik.

Hocadan geç kaldığımız için özürdiledik ve yerlerimize oturduk. Ebru ve Figen bana kaş göz işareti yapıyorlardı. Ben ise ne oldu diye soruyormuş gibi yaptım. Kendi aralarında bir şey konuşup gülüşmeye başladılar.
Hiç bir şey anlamıyordum.

Sırama oturdum ve çantamdan kitaplarımı çıkardım. Sayfayı açıp hocayı dinlemeye başlamıştım ki yan sıranın en ön masasında Ervanın beni öldürecekmiş gibi bakıyor olduğunu fark ettim. Bana seni öldüreceğim işareti yaptı ve sinirle önüne döndü.
Hiçbir şey demeden önüme döndüm. Anlamıyordum bunları sanki ben ne yaptıysam...

Biyoloji dersi bittikten sonra tenefüse çıktık. Kahvaltı yapmadığım için yemekhaneye gidip kahvaltılık bir şeyler aldım. Masaya oturdum ve yemeğimi yemeye başladım. Bir anda yanımdaki sandalye çekildi ve oraya oturanın Erva olduğunu gördüm. Arkadaş toplamıştı kendine birde.

"Yanıma oturabilirsin demedim"
Diye sert bir şekilde konuşmaya başladım. Nefret ediyordum bu kızdan.

"Bende oturabilirmiyim diye sormadım zaten. İster otururum ister oturmam senden izin alacak değilim. Şimdi beni iyi dinle ezik kafa. Eğer seni bir daha Ayaz'ın yanında görürsem senin saçını başını yolarım anladınmı beni. Aranızda her ne varsa son veriyorsun"
Dedi kendini ne sanıyordu bu birde bana ezik kafa diyordu cadı.

"Birincisi sen benimle böyle konuşamassın ikincisi Ayazla aramızda hiçbir şey yok olsaki bu seni ilgilendirmez üçüncüsü sen kendini ne sanıyorsun da beni tehdit ediyorsun"
Dedim artık bu çok ileri gitmişti.

"Bana bak kızım benimle böyle konuşma yoksa..."

"Yoksa ne, beni dövermisin..."

"Aynen öyle yaparım..." dedi ve kolumdan tutup beni yere fırlattı ve İçinde su olan bardağı alıp başımdan aşağı devirdi. Bütün herkes etrafta toplanmış bana bakıyorlardı. Çok utanmıştım.

Yerden kalktım ve pes etmeden saçlarımdan süzülen yaşları sildim. Yüzüne boş boş baktım ve elimin tersi ile yüzüne yapıştırdım. Çok olmuştu bu, beni herkesin içinde rezil etmeye hakkı yoktu.

"Kendine çok güvenme istersen, mağlum karşına bir gün senden daha güçlü birisi çıkar." Dedim.
Kız sinirle doğrulup, bana vuracakken birisi kolundan tutup engelledi. Başımı kaldırıp kim olduğuna baktığımda ise gördüğüm kişiyle şoka uğradım.

"Kimse ben varken bu kıza el kaldıramaz..." dedi.
Bu oydu...kurtarıcım...

Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın.

Sonunda bölüm atabildim umarım beğenmişsinizdir.
Bölüme oy verip, boool bool yorum yapmayı unutmayın...

Kendinize iyi bakın
Hoşçakalın...
Beklemede kalın♥♥

YENİ TAKIM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin