4.BÖLÜM tanışma

40 14 0
                                    

Müziği açıp okursanız daha güzel olur bence...↑↑↑

**********

Ayazla birlikte okulu gezdikten sonra yemekhaneye kahvaltımızı yapmaya gittik. Tabağımıza yemeklerimizi aldıktan sonra Ayaz kendi arkadaşlarının yanına gitti bende biraz ilerideki boş bir masaya oturdum.

Tek başıma yemeğimi yiyordumki Ayaz'ın masasındaki arkadaşları benim masama gelip sandalyeye oturdular. Ayaz da telefonuyla meşguldü.

- merhaba ben Ebru. Tanıştığımıza memnun oldum.
Deyip elimi sıktı isminin Ebru olduğunu öğrendiğim kız.

-merhaba.
Diyerek kısa bir cevap vermekle yetindim. Ardından hemen diğer kız elimi sıkıp,

-merhaba bende figen.
Dedi. Ardından hemen diğer çocuk,

-bende Yiğit.
Dedi. Ardından diğer çocuk,

-bende kaan. Tanıştığımıza memnun oldum.
Dedi herşey okadar hızlı gelişmiştiki çok şaşırmıştım.

-hepinize merhaba, hepinizlede tanıştığıma memnun oldum.
Dedim nazik bir şekilde.

Hepsi birbirine bakıp gülmeye başladı hiçbirşey anlamamıştım. Daha sonra Figen söze girip,"şey aslında duydukki birisi sana şaka yapmış galiba." Dedi sesinde alaycı bir tavır vardı.
"Ne şakası?" Dedim hiçbirşey anlamıyordum. Hemen kaan konuşmaya başladı, "dün yatakhanede biraz korkmuşsun. Önüne guryabaniler çıkmış." Dedi gülerek biraz sinirlenmiştim aslında "kim dedi onu size...tamam belki korkmuş olabilirim biraz." Dedim sakin davranarak sonuçta böyle şeylere çok takmayan biriyim. "Kimin dediğini bilmiyoruz ama kimin yaptığını çok iyi biliyoruz." Dedi gülerek. "Kimmiş onlar" dedim. Hemen Yiğit konuşup, "diyeceğim şeyden sonra kızma ama onu yapanlar... biziz." Dedi bende kendimi tutamayıp güldüm.

Hepsi bana şaşkınca bakıyorlardı ama ben hala gülmeye devam ediyordum."neden gülüyorsun?." Dedi ebru. "Hiiiiç siz öyle söyleyince gülesim geldi." Dedim. "Ciddi misin?" Diye sordu kaan. "Ciddiyim. niye bukadar çok şaşırıyorsunuzki?" Dedim. "Çünkü bu okula her yeni gelen kişiye buraya alışması için bu şakayı yapıyoruz ama hepsi bizi tersliyordu sense gülüyorsun." Dedi figen. "Bence komikti hem ben böyle şeyleri tersleyecek birisi değilim." Dedim. Hepsi hâla şaşkınca bakıyordu. "Ben seni çok sevdim kız." Dedi figen bana bakarak ardından yiğit,
"Bende seni çok sevdim." Dedi. Gülümsedim beni sevmeleri hoşuma gitmişti. "Bende sizi arkadaşlar. Neyse hadi ders başlamak üzere kalkalım isterseniz?" Dedim ve ayağa kalktım. Onlarda benimle birlikte kalkıp, yürümeye başladık daha sonra ise Ayaz yanımıza geldi ve bana, "tanıştınmı arkadaşlarımla" dedi. Bende gülüp, "evet" dedim. O da gülümsedi ve sınıfa girdik. Sınıfa baktığımda ise Ayaz'ın arkadaşlarıyla aynı sınıfta olduğumuzu farkettim.

Ebru ve kaan pencere kenarının üçüncü sırasına, figen ve yiğit de onların arkasına geçtiler en arkada da Ayaz oturuyordu bende onun yanına gidip oturdum. Bana baktı ve birşey demeden önüne döndü bende çantamdan defterimi çıkarıp hocayı beklemeye başladım. Camdan dışarıya bakarken bu sabah gördüğüm mafya tipli adamları fark ettim bu işte bir iş var diyerek kendi kendime düşünüyordumki Ayaz'ın beni dürtmesiyle ona baktım. "Hoca geldi ayağa kalk istersen." Diyordu hemen düşüncelerimi bir kenara bırakıp ayağa kalktım.

**************

Dersler bittikten sonra odama geldim. Çantamı bırakıp lavaboya gittim elimi yüzümü yıkayıp, üstüme mavi pantolonumu ve siyah tişörtümü giyip öğlen yemeğini yemeye gittim.

Yemeğimi bitirdikten sonra odama çıktım. Annemle ve babamla konuştum. Daha sonra ders çalışmam gerektiği için masama oturup bir saat boyunca ders çalıştım.

******

Başımı kitaptan kaldırdığımda çok kötü ağrıdığını hissettim. Biraz rahatlamak için okulun cafesine gidip kendime birtane kahve alacaktım. Hemen oda kartımı ve çantamı alıp yemekhane binasına girdim üst kata çıkıp cafeden kendime kahve aldım daha sonra okulun bahçesine çıkıp bir banka oturdum. Kahvemi yudumladım, içiyordum ki yine o adamları gördüm mafya tipli adamları hiç kimsenin dikkatini çekmiyormuydu bu diye düşünürken dayanamayıp onları takip etmeye başladım.

Arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenmişsinizdir. Lütfen yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim diğer bölümüde en kısa zamanda atarım beklemede kalın...

 Lütfen yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim diğer bölümüde en kısa zamanda atarım beklemede kalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve yeni bir kitap yazmaya başladım
"DEFİNE HARİTASI" diye onuda okursanız çok mutlu olurum hoşçakalın...

YENİ TAKIM (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin