Bu müziği bu aralar çok dinlemeye başladım.
Sizde dinleyebilirsiniz, çok güzel↑↑↑↑↑↑↑↑İyi okumalar...
^^^^^^^^^^^^^^
Sabah kalkar kalkmaz üstümü değiştirip, çantamı aldım ve sınıfa gittim.
İki gün önce bayılan kız yani isminin Büşra duğunu öğrendiğim kız müdür bey ve babasıyla hastaneye gitmişlerdi.
Kızın ise epilepsi hastalığı varmış. Onun adına çok üzüldüm.
Dün ise Ayaz amcasıyla Büşranın babası hakkında konuşmuşlar.
Meğerse Ayaz' ın amcası Büşranın babasından bir arsa almış(biraz karışık oldu ama umarım anlarsınız). Bunuda Ayaza sürpriz yapmak istemiş. O gün ise bu konuyla ilgili bir şey konuşmak için gelmişler ama biz ise Büşranın babasını başka amaçlı geldiğini sandık. Ne kadar aptalmışım.Sınıfa girdiğimde, karşımda Ayaz ve arkadaşları gördüm. Oturuyorlardı. Yanlarına gittim ve Ayazın yanına oturdum.
Her zamanki gibi kulaklığıyla müzik dinliyordu.-günaydın.
Dedim ama beni duymadı. Kaan ise yanımıza gelip, Ayazın kulaklığını çıkardı.-aloooo! Dalıp gitmişsin oğlum yaaa.
- ne oldu kaan?
-hiiiiç. Öylesine... Allahım yaa diyorumki bu gün okul çıkışı alışveriş merkezine gidelim.
-alışveriş merkezimi? Ne yapacağızki biz orda?
-bilmiyorum. Kızları vazgeçiremedik. Hem Nisa da bizimle gelir. Gelirsin değilmi?
-bilmem. Sizde uygun görürseniz gilirim.
-tamam o zaman. Geliyosunuz ikinizde. Okul çıkışında arka bahçedeki kapının orada buluşalım.
-tamam. Ben Nisayla birlikte gelirim.
Dedi Ayaz ve derse geçtik.^^^^^^^^^^^^^
Dersler bittikten sonra odama geldim ve hazırlanmaya başladım.
Altıma dar kot pantolonumu ve beyaz tişörtümü giydim. Yanıma ise hırkamı aldım. Telefonumu ve çantamıda alıp Ayazın odasına gittim.
Kapısını tıklattım. Bir kaç saniye sonra açtı. Karşımda çok şık bir Ayaz vardı. Üzerine beyaz tişört ve siyah pantolonunu giymişti, saati ve ayakkabılarıyla konbinini tamamlamıştı.
-hazırmısın?
-hazırım bende seni bekliyordum. Hadi çıkalım.
Dedi ve çıktık.Bugün ilk defa burdaki arkadaşlarımla gideceğim yer olacaktı. Ders çıkışından sonra ise müdürden izin almıştık.
"Çok güzel olmuşsun..." dedi Ayaz beklemediğim bir anda birazda çekinmişti galiba.
"Teşekkür ederim. Sende çok şık olmuşsun..." aynı şekilde bende ona cevap verdim. "Bende teşekkür ederim. Aaa! Bizimkiler orda bizi bekliyorlar galiba hadi gidelim" dedi.Hepside sıradan giyinmişti.
"Eveeet! Herkes geldiğine göre gidebiliriz. Hadi bakalım tabana kuvvet" diyerekten söze girdi Yiğit. Ebru şaşkın şaşkın bakarak, "pardonda tabana kuvvet derken ne demek istedin? Yürüyerekmi gideceğiz yani?" Dedi inanamayarak. "Evet. Alışveriş merkezi buraya çok yakın zaten"
Diyerek cevabı kaan verdi.Mağazaya geldiğimizde, konuyu çok acıktığım için ilk ben açtım.
"Arkadaşlar siz bilirsiniz ama ben çok açım. Şurda da bir hamburgerci var oraya gidelim." Dedim. Figende bana katılırmış gibi başını salladı. "Vallahi ben onu bunu bilmem. Ben yemeğimi yedikten sonra ahanda şurdaki cafe de siz işinizi bitirene kadar otururum. Peşinizde dolanamam" dedi kaan. "Offf neyse ney. Önce bir yemeğimizi yiyelim sonra herkes ne yapmak istiyorsa onu yapsın." Diyerek yürümeye devam eden, Ayaz son noktayı koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ TAKIM (Düzenlenecek)
Teen FictionNisa, gittiği yeni okulda bir gurup arkadaşlarla tanışmış ve artık onlarla bir takım haline gelmiş, sonsuza kadar onları bırakmayacağına söz vermiştir. Bu takımla birlikte okullarında çeşitli olaylar yaşamışlardır. Şimdi bu olayları merak ediyorsanı...