Yazar'ın anlatımından:
Güneşin parlak ışıkları Jisung'un pürüzsüz cildinin üzerini aydınlattığında Jisung'un küçük gözleri yavaşça açılmıştı.
Elini hafifçe yumruk yapıp gözlerini ovuşturdu Minik. Yüzünü sol tarafa döndüğün de gördüğü boşlukla yatakta oturur pozisyona geçti.
Yatak başlığına yapıştırılan not kağıdını eline aldı.
Mavi renkli, kare şekilli kağıtta yazılanları okuyunca, alt dudağını büzdü.
'Şirkette bir kaç işim var bebeğim. Dün çok yorulduğun ve çok güzel uyuduğun için uyandırmadım. Akşam döneceğim. Seni seviyorum~'
- BabacığınTüm gün koskoca evde ne yapabilirim ki, diye içinden geçirdi.
Ayağa kalktı. Ayna da gördüğü yansımasıyla kızarmıştı.
Üzerinde ona ait olmayan, dizlerinin üzerinde biten, bebek mavisi renkli bir kapşonlu vardı. Kapşonlu o kadar büyüktü ki, yaka kısmı köprücük kemiğini belli ediyordu, elleri kapşonlu'nun kollarının içinde kaybolmuştu.
Parmaklarıyla kapşonlu'nun yakasını kavradı hafifçe. Yukarı, burnuna yaklaştırdığında, gözlerini kapatıp gülümsedi.
Kapşonlu'dan gelen erkeksi kokuyu nerde olursa olsun tanırdı.
Utangaç bir şekilde gülümsedi.
Eğlip yumuşacık halının üzerinde oturdu. Gardırobun aşağı kısmında olan çekmecesini açtı. Beyaz renkli, dizlerine kadar uzanan çoraplarını çıkardı. Çekmeceyi geri kapattıktan sonra çoraplarını giydi.
Ayağa kalkıp banyoya doğru yöneldi. Banyodaki işlerini bitirdikten sonra yatak odasındaki siyah renkli makyaj masasının önünde durdu. Oturmak için konulan küçük siyah, üstü yumuşak saten'den olan tabureye oturdu.
Masanın üzerinde bir sürü parfüm vardı. Masanın iki yanında çekmeceler vardı. İlk çekmeceyi açmaya çalışıtı minik, açamayınca kilitli olduğunu anlamıştı. Diğerlerini de açmaya çalışıtı ama biri hariç hepsi kilitliydi.
Açık olan çekmeceyi açtı Jisung. Içinden çıkan fotoğraf albümünü masanın üstüne bıraktı.
Albümün için de Minho'nun çocukluk fotoğrafları vardı. Bazı fotoğraflar da annesi ve babasıylaydı.
Jisung albümün sonunda albüme yapıştırılmamış bir fotoğraf olduğunu gördü.
Fotoğrafı eline aldığında bunun kendisine ait olan bir fotoğraf olduğunu fark etti.
Gözlerini kırpıştırdı. Kendi fotoğrafının Minho'da olması garip gelmişti ona. Fotoğrafın arkasında tarih bile vardı.
~14.09.2011~
Her halde Bayan Kang vermiştir diye düşündü Jisung. Fotoğrafı eski yerine geri koydu. Çekmeceyi yeniden açtı. Albümü içine koyduktan sonra kapattı.
Ayaklandı merdivenlerin başında ona yeşil gözlerle bakan Soongie'yi gülümseyip kucağına aldı.
Normalde Minho'nun çoğu zamanını şirkette geçiriyordu. Bu yüzden kedileri için bir bakıcı tutmuştu. Bakıcı akşamlar kedileri getiriyor, sabah erkenden götürüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy Issues
Fanfic[Completed] Lee Minho & Han Jisung "12 yaşında babası tarafından yetimhaneye bırakılan Han Jisung, 18'ci yaş gününe 1 hafta kala Lee Minho tarafından evlat edinir.„ ©miparkse